Nathan Jones har fått sparken!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg onside » 02 Nov 2019, 19:25

Morten T. skrev:
onside skrev:Uansett tror jeg det spiller mindre rolle hvilken manager vi får inn, bare han ikke er narsissistisk og har større tanker om seg selv enn laget.

Jeg tror ikke John Arne Riise er aktuell til denne jobben :P ;)

Ha ha, John Arne Riise? Jeg tror faktisk han kunne vært bedre enn NJ når det kommer til stykket. Seriøst.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg gmel » 02 Nov 2019, 20:59

onside skrev:
Morten T. skrev:
onside skrev:Uansett tror jeg det spiller mindre rolle hvilken manager vi får inn, bare han ikke er narsissistisk og har større tanker om seg selv enn laget.

Jeg tror ikke John Arne Riise er aktuell til denne jobben :P ;)

Ha ha, John Arne Riise? Jeg tror faktisk han kunne vært bedre enn NJ når det kommer til stykket. Seriøst.


JAR som manager i Stoke :roll:
Da er det på tide med en pause :roll:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg Morten T. » 02 Nov 2019, 21:17

gmel skrev:
onside skrev:
Morten T. skrev:Jeg tror ikke John Arne Riise er aktuell til denne jobben :P ;)

Ha ha, John Arne Riise? Jeg tror faktisk han kunne vært bedre enn NJ når det kommer til stykket. Seriøst.


JAR som manager i Stoke :roll:
Da er det på tide med en pause :roll:

De som mener at Stoke er skrale på underholdning hadde i hvertfall fått sitt... :P
Er ikke han med på et eller annet program på TV nå for tida i den berikende og lærerike sjangeren som går under samlebetegnelsen «reality»? Satser på at han fortsetter med det og styrer unna Stoke-on-Trent.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg Morten T. » 02 Nov 2019, 21:49

KaffeM skrev:På tide å lete over landegrenser?

Ja, kanskje det?:
https://m.bild.de/sport/fussball/fussba ... bile.html###wt_ref=https%3A%2F%2Ft.co%2Fxrq1I3qiI8&wt_t=1572724011731
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg onside » 02 Nov 2019, 22:06

gmel skrev:JAR som manager i Stoke :roll:
Da er det på tide med en pause :roll:

Pauser finnes vel ikke her? Kan man ta pause fra terminlisten i Championship? Not. Sikker på at JAR hadde greid en mye bedre jobb en det NJ fikk til på sine 10 måneder. Uansett - det blir hypotetisk og egentlig ikke noe å diskutere, men Jones er tidenes dårligste Stoke-manager. (Mulig det var en care-taker som var verre)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg EspenE » 03 Nov 2019, 00:03

Morten T. skrev:
KaffeM skrev:På tide å lete over landegrenser?

Ja, kanskje det?:
https://m.bild.de/sport/fussball/fussba ... bile.html###wt_ref=https%3A%2F%2Ft.co%2Fxrq1I3qiI8&wt_t=1572724011731


Det er ikke noe dårlig navn å bli linka til! Han er vel kjent for direkte angrepsfotball, og ledet lille Augsburg til en fin 5.plass og Europaligaplass i 2014.

Resultatene i Schalke og Stuttgart var ikke allverden i de siste sesongene, men litt tysk direkte high-pressing fotball er jo i vinden i PL for tida så jeg er klar for en tysk trener!

Get it done!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg KaffeM » 03 Nov 2019, 00:16

EspenE skrev:
Morten T. skrev:
KaffeM skrev:På tide å lete over landegrenser?

Ja, kanskje det?:
https://m.bild.de/sport/fussball/fussba ... bile.html###wt_ref=https%3A%2F%2Ft.co%2Fxrq1I3qiI8&wt_t=1572724011731


Det er ikke noe dårlig navn å bli linka til! Han er vel kjent for direkte angrepsfotball, og ledet lille Augsburg til en fin 5.plass og Europaligaplass i 2014.

Resultatene i Schalke og Stuttgart var ikke allverden i de siste sesongene, men litt tysk direkte high-pressing fotball er jo i vinden i PL for tida så jeg er klar for en tysk trener!

Get it done!


Ja, Dette klinger bedre i mine ører.
Spennende å følge med :-)
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg gunny » 03 Nov 2019, 11:33

Moyes kan vera aktuell ifl Mirror
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg KaffeM » 03 Nov 2019, 15:28

gunny skrev:Moyes kan vera aktuell ifl Mirror


Selv om flere kilder hevder Moyes har takket nei, håper jeg i det lengste det er noe i disse ryktene. Vi trenger en manager som som kjenner PL nivå, stiller krav til eiere, har stort nettverk, tiltrekker seg attraktive spillere, har en tydelig og klar filosofi, samt setter krav til kultur og mennesker i hele organisasjonen.
Vi får kanskje ikke verdens mest sprudlende fotball, men vi får et solid lag og en velfungerende kultur, som igjen er starten på noe større.
Jeg håper på Moyes, men alternativt en manager fra Tyskland, Spania eller Portugal med lignende ferdigheter.
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

Re: Nathan Jones har fått sparken!

Innlegg KaffeM » 03 Nov 2019, 15:43

Ja da blir det nok Championship i noen år - uungåerlig. Etter min erfaring og mening skal det ikke mye til å bli bedre enn NJ, så uansett hvem som ansettes blir dette bedre. Unasett.[/quote]

Enig, Onside. Kan ikke bli værre enn det vi har opplevd under NJ, men håper i det lengste på en manager som snur en langvarig negativ trend.
Blir derfor skuffet hvis valget faller på en manager som kan sammenliknes med de 2-3 siste ansettelsene.
Ønsker og håper på noe bedre.
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron