Før Brentford- Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Brentford- Stoke

Innlegg onside » 19 Sep 2019, 20:26

ja ja, skal vi se. Nå gidder jeg ikke sette opp min favorittlag-oppstilling, så da prøver vi oss på en NJ tankegang.
La meg se.

Spillesystem : sist prøvde jeg 5-4-1 kanskje jeg skal, så da blir det vel 4-4-2?

Keeper: Butland med tabbe sist, Davis fremdeles dritsur, her må jeg prøve Frederici igjen da....
Venstreback: Edwards med selvmål er jom ikke bra så da blir det Smith igjen da, eller han var jo ikke på benken engang da.
Stoppere: Lindsay, Vickers og Indi var jo en ny combo som fungerte ganske bra, så,da blir det vel kaptein Batth og kaptein Collins... ja det tror jeg vil fungere... Tenk to kapteiner som ble benket i forrige kamp. Dette blir bra!
Høyreback: Selvsagt McClean
Diamanten: veldig trist at Allen fikk tre kampers karantene, han har jo liksom vært selve hjernen i den perfekte diamanten, og Badou kom jo som et frisk pust inn her med holdinger vi liker, så han får jo selvsagt tillit igjen. Clucas er jo gullgutten min så her blir det ingen forandring. Sistemann på høyreflanke blir vel den en-fots-venstrebeinte Ince. Kommer seg alltid ned til dødlinja og legger inn til ingen som er der, så, han beholder vi på høyresiden.
Vi må jo ha noen som ikke kan score må også da, Egentlig ikke så ganske vanskelig.
Jeg liker at Gregory er alene helt på på topp, ganske treg, men kan holde på ballen. Det er bra, men får sjelden hjelp til å true bakrom, så da skal ha i alle fall ikke få hjelp av hverken Hogan eller Campbell. Jeg holder I alle fall Campbell på benken så gamle Kevin blir rasende til slutt å ikke forlenge noen kontrakt med Stoke og avslutter forholdet neste vår.
Så da er det vel klart for den alltid smilende £9m benkesliter Vokes.....

Så,når jeg - som en schizofren NJ , skal plukke laget blir det slik.

...................Butland..............
Smith......Batth......Collins.......Indi
...........Clucas.......Etebo........
Ince...............................McClean
.............Gregory...Vokes.......
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron