neste sesong?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

neste sesong?

Innlegg knut s » 07 Apr 2011, 20:52

På tide¨å tenke neste sesong nå som jeg er sikker på at vi overlever det 3 året i Premier league :D !! Selv om sesongen til tider har vært frustrerende spillemessig mot anntatt dårligere lag, er det uten tvil at laget har utviklet seg til det bedre som et spillende lag. Fra å være et lag som knapt hadde 4 pasninger sammenhengende den første sesongen, har det vært øyeblikk av virkelig godt spill i år :D. Desverre scorer vi fortsatt for lite mål fordi vi produserer for få sjanser. Den største utfordringer er derfor å få klassespillere på midtbanen + en klassespiss (Jones er en katastrofe).

Mine ønsker for hvilke spillere som bør beholdes og hvilke som bør "selges" er som følger!

Begovic-Wilson-Huth-Shawcross-Higginbotham-Pennnant-Whelan-Whitehead-Ethrington-Fuller-Walters....Shotton,Moult,Marshall....Nash,Delap og Arismandi!!!!!

Salg: Sørensen-Faye-Collins-Wilkinson-Pugh-Dickinson-Sidibe-Gudjohnsen-Sonko-Davies-Soares-Tonge-Diao-Lund og JONES!!!

Dette er nok ikke Pulis liste :D - desverre er jeg "redd" for at Sidibe,Jones,Diao,Pugh,Collins og Wilkinson fortsatt vil være en del av klubben neste år....og at vi mister spillere som Fuller og Whelan!!! Hvilke spiller vi trenger utfordrer jeg alle Stokies til å tenke på.... :D
knut s
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 56
Registrert: 30 Jan 2011, 15:20

Re: neste sesong?

Innlegg O2Stokie » 08 Apr 2011, 14:32

knut s skrev:På tide¨å tenke neste sesong nå som jeg er sikker på at vi overlever det 3 året i Premier league :D !! Selv om sesongen til tider har vært frustrerende spillemessig mot anntatt dårligere lag, er det uten tvil at laget har utviklet seg til det bedre som et spillende lag. Fra å være et lag som knapt hadde 4 pasninger sammenhengende den første sesongen, har det vært øyeblikk av virkelig godt spill i år :D. Desverre scorer vi fortsatt for lite mål fordi vi produserer for få sjanser. Den største utfordringer er derfor å få klassespillere på midtbanen + en klassespiss (Jones er en katastrofe).

Mine ønsker for hvilke spillere som bør beholdes og hvilke som bør "selges" er som følger!

Begovic-Wilson-Huth-Shawcross-Higginbotham-Pennnant-Whelan-Whitehead-Ethrington-Fuller-Walters....Shotton,Moult,Marshall....Nash,Delap og Arismandi!!!!!

Salg: Sørensen-Faye-Collins-Wilkinson-Pugh-Dickinson-Sidibe-Gudjohnsen-Sonko-Davies-Soares-Tonge-Diao-Lund og JONES!!!

Dette er nok ikke Pulis liste :D - desverre er jeg "redd" for at Sidibe,Jones,Diao,Pugh,Collins og Wilkinson fortsatt vil være en del av klubben neste år....og at vi mister spillere som Fuller og Whelan!!! Hvilke spiller vi trenger utfordrer jeg alle Stokies til å tenke på.... :D

Interessant dette, blir en spennende sommer. Pulis selv har jo varslet store utskiftinger.
Tror ikke Sørensen, Pugh, Sidibe, og Jones blir solgt.
Ellers er det vel sikkert at Fuller, Whelan og Faye selges. Collins kan ryke om vi får inn to back'er, Wilko blir ikke solgt og det er ikke sikkert at all stallfyllet vi har i dag ryker. Troppen skal jo telle 25 mann.
Vi har 3 gode keepere, mangler to back'er og en midtstopper, to sentrale midtbanespillere, en ving som back-up/ utfordrer for Ethers/ Pennant, og to spisser hvis Carew ikke blir. Det betyr at vi BØR kjøpe 8 spillere (inkl. Carew som jeg håper blir). Reelt kommer det vel inn 4-5 stk, og da tipper jeg det blir en back, en midtstopper, en midten, en ving og en spiss.
Uansett ser det ut som om det blir store utskiftninger i sommer, og det blir også spennende å se hva TP velger å gjøre med ungutter som Shotton, Moult, Marshall og Arismendi.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: neste sesong?

Innlegg Morten T. » 08 Apr 2011, 15:30

Jeg er ikke helt ferdig med årets sesong. Det er bare seks poeng ned.....

Men okei,
UT: Dickinson, Sonko, Sidibe, Jones, Tonge, Arismendi, Pugh, Soares, Davies, Gudjohnsen, Faye
Muligens: Whelan, Collins, Fuller, Carew. Selger vi Fuller så må vi få inn en med tilsvarende egenskaper. Vi kan ikke BARE ha gutter som går "Route One" og mangler kreativitet. Går han så bør vi legge oss etter spillere som f.eks. Agbonlahor, Pavleychenko.
Jeg er usikker på Carew. Mye skader og en tendens til å falle av, taler i mot. På den annen side er han et bedre alternativ enn Jones...
Whelan er vår beste pasningsspiller på midtbanen og er også best offensivt. Greit at han går og jeg håper på en Scott Parker eller en revitalisert Stepen Ireland. Eller hva med Kranjcar fra Spurs?

Pulis har flere ganger ytret seg om omveltninger i spillerstallen de siste åra, men det er sjelden det skjer noe radikalt. Jeg forventer ikke stort annet enn at noe daukjøtt blir lånt ut og en og annen unggutt kommer inn. Vi får sjå...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: neste sesong?

Innlegg Knut Ole » 08 Apr 2011, 22:02

Vi er enige om en spiller som Parker, men desverre tror ikke vi har noen sjangs. Men Kranjcar tenker jeg kan være langt mer realistisk. Behovet for å styrke kvalitet på midten er iallefall like aktuellt som før.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: neste sesong?

Innlegg Bjarne » 08 Apr 2011, 23:10

Jeg har sagt det før; Jonatan Parr!
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: neste sesong?

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2011, 14:15

Bjarne skrev:Jeg har sagt det før; Jonatan Parr!
Nei! Så lavt kan rett og slett ikke lista for en PL-klubb, som vil forsterke og utvikle seg, legges.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: neste sesong?

Innlegg Knut H » 10 Apr 2011, 12:06

Jeg håper stallen styrkes og st spillere som ikke holder får skifte klubb. Av spillere som jeg kunne tenke meg ut er Sidebe, Delap, Colins, Diao, Pugh, Soars, Tonge og Faye. Tipper at Pulis har en annen liste men noen har vi nok felles. En del er også uten kontrakt til sommeren. Dette gjelder Diao, Soars, Faye og Tonge tror jeg. Er ikke sikker. Er det noen som vet hvor man finner oversikt på slikt?
Når det gjelder spillere inn er jeg meir usikker. Er enig om at vi trenger backer og kreativtet på midten men hvem er jeg usikker på. Det er ikke lett å få de rette til å komme til Stoke. Det er spiller helt i det øvre sikt vi nå skal få inn om. Spiller som ogs "stor" klubbene jakter. Dersom vi vinner mot Bolten og havner i Europa neste år kan være viktig her.
Knut H
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 50
Registrert: 18 Jan 2011, 22:16


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 113 gjester

cron