På tide¨å tenke neste sesong nå som jeg er sikker på at vi overlever det 3 året i Premier league !! Selv om sesongen til tider har vært frustrerende spillemessig mot anntatt dårligere lag, er det uten tvil at laget har utviklet seg til det bedre som et spillende lag. Fra å være et lag som knapt hadde 4 pasninger sammenhengende den første sesongen, har det vært øyeblikk av virkelig godt spill i år . Desverre scorer vi fortsatt for lite mål fordi vi produserer for få sjanser. Den største utfordringer er derfor å få klassespillere på midtbanen + en klassespiss (Jones er en katastrofe).
Mine ønsker for hvilke spillere som bør beholdes og hvilke som bør "selges" er som følger!
Begovic-Wilson-Huth-Shawcross-Higginbotham-Pennnant-Whelan-Whitehead-Ethrington-Fuller-Walters....Shotton,Moult,Marshall....Nash,Delap og Arismandi!!!!!
Salg: Sørensen-Faye-Collins-Wilkinson-Pugh-Dickinson-Sidibe-Gudjohnsen-Sonko-Davies-Soares-Tonge-Diao-Lund og JONES!!!
Dette er nok ikke Pulis liste - desverre er jeg "redd" for at Sidibe,Jones,Diao,Pugh,Collins og Wilkinson fortsatt vil være en del av klubben neste år....og at vi mister spillere som Fuller og Whelan!!! Hvilke spiller vi trenger utfordrer jeg alle Stokies til å tenke på....