Sparking av managere

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 28 Sep 2019, 12:44

Selv om Hughton og Pulis fortsatt er favoritter til å ta over HVIS Jones får fyken, så har David Moyes nå også blitt en av favorittene hos bookmakerne.:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ds-3363029

En rutinert og meget flink fyr.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Svein Nilsen » 29 Sep 2019, 09:25

Nok en rekord som Natta Jones kan hake av; Stoke City er 156 år, og for første gang gjennom alle disse årene har vi gått 10 hjemmekamper uten seier! Time to go Mr. Jones...….
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Sparking av managere

Innlegg Torstein Norevik » 30 Sep 2019, 10:19

Diskusjonen går høyt blant Stoke-fansen for tiden om Jones bør fortsette eller ikke.

For egen del har jeg tenkt at han har to kamper nå på å vise at han er rett mann. Men jeg må innrømme at jeg ikke blir veldig overbevist når han nevner McClean som en av de han kan bygge laget rundt...For mange er McClean et av lagets svakeste punkt, i alle fall i posisjonen han spiller nå. :?

Og så er det er jo også et paradoks at Jones - etter å ha hentet inn 12 spillere - kun nevner to av disse som spillere han vil bygge laget rundt. Mens de fire andre han nevner som spillere han vil bygge laget rundt, allerede var i klubben da han overtok. Hva med de 10 andre ? Hvorfor ble de hentet, hvis han ikke ser de som spillere han vil bygge laget rundt ? Og dette etter å ha proklamert hvor viktig det var med store utskiftninger i spillergruppa for å få et nytt og bedre miljø, og å få inn ledertyper.

Her er det noe som ikke henger helt sammen... :?

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... rs-3374806
Sist endret av Torstein Norevik den 30 Sep 2019, 23:34, endret 2 ganger.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 30 Sep 2019, 11:53

Kommer stadig opp nye navn i diskusjon om evt. ny manager:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ss-3373061

Mark Robins trener vel Coventry nå, så jeg vet ikke hvor aktuell han egentlig er?
Michael O`Neill har gjort en fenomenal jobb med lille Nord-Irland.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2019, 09:09

Det står her at Stoke er klare til å hente inn Pulis igjen.:
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... han-jones/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2019, 12:04

Manager i Charlton, Lee Bowyer, er nok et navn som nevnes i forhold til hvem som evt. skal erstatte Jones.:
https://charlton.vitalfootball.co.uk/le ... toke-city/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2019, 23:35

Dette kan vel tyde på at Jones er ferdig?:
http://www.insidefutbol.com/2019/10/01/ ... in/439444/

Ser forresten at Alan Pardew er et nytt navn det snakkes om nå. Ikke min favoritt, men hadde ikke blitt sjokkert hvis han kommer inn...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 01 Okt 2019, 23:56

Ser at flere og flere fans i England vil ha tilbake Pulis nå.
Vel, den dagen trodde jeg vel egentlig aldri helt fullt og fast på noensinne ville komme, selv om jeg regnet med at mange ville besinne seg etterhvert som årene gikk. Mannen har jo helt åpenbart blitt sterkt mislikt av en relativt stor fraksjon, men nå virker det som om mange tar en skikkelig U-sving hva kommer til den capskledde. Det snakkes om "The only one who can save us" , "please come back!" og "Messiah" over en relativt lav sko...

Jeg tror fortsatt ikke han kommer, men gledelig å se at det ikke er det massive....tja, hva skal vi kalle det?....jo, hatet lenger mot tidenes beste manager i Stoke City Football Club.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2019, 09:43

Regner med at Jones sine dager er talte.
Håpet er at Stoke får inn en manager som kan bygge LAG, som er pragmatisk og som ikke kommer inn med svulstige idèer om at klubben fra Stoke-on-Trent skal forsøke å kopiere en eller annen såkalt storklubb på sørligere breddegrader eller lignende luftslott.
Championship er en spesiell liga og går man i gjennom( slik jeg har gjort ) hvilke lag som har rykket opp i fra denne divisjonen, måten de har gjort det på og med hvilke spillertyper, så vil man faktisk gjennomgående finne at det har vært relativt få navngjetne spillere( på det daværende tidspunktet ) i klubbene.
Det blir dermed en ekstrem forenkling å tro at bare man har nok av slike navngjetne spillere så vil alt gå seg til. Stoke rykket jo ned med en slik gjeng og Peter Crouch har vært inne på det samme som meg selv i årevis, mange av disse manglet karakter:
https://talksport.com/football/571793/p ... er-league/

Det går nemlig an å lage et bra lag av spillere med fortid i f.eks. Halifax, Scunthorpe, Kettering, Le Havre, Mainz 05, Mjøndalen, Plymouth og Swindon - slik f.eks. Leicester gjorde da de vant PL på suverent vis - eller slik Stoke gjorde det da de sist gang rykket opp på øverste nivå - og slik mange andre klubber som har rykket opp fra Championship har gjort det...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sparking av managere

Innlegg gmel » 02 Okt 2019, 10:18

Sitter her og leser på Stoke Loud’n’Proud at Hughton har uttalt at han er mer enn villig til å diskutere jobben med ledelsen i Stoke. En artighet med den karen er at han faktisk hadde et yrke før han ble profesjonell spiller, han var heismontør, men tror ikke det var mange heisene han rakk å få opp før fotballen tok ham :x
Dette la jeg selvfølgelig merke til, siden jeg har den samme bakgrunnen. Men om heisen nå går opp eller ned er det vanskelig å si mye om.
Det jeg derimot er sikker på er at en kortsiktig løsning med Pulis ville gitt øyeblikkelig positiv effekt, men tviler på at hverken han eller ledelsen er klar dette.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron