Før Tottenham -Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Tottenham -Stoke

Innlegg JonC » 05 Apr 2011, 22:41

Trodde vi skulle få en fordel av at Tottenham spiller CL-kamper både før (i kveld) etter Stoke-kampen !! Men det har Spurs med Crouch i spissen klart å ødelegge selv i kveld med 0-4 i sekken i Madrid. Det betyr at de helt sikkert tenker minimalt på neste ukes returoppgjør og MER på 5.plassen i PL. De har riktignok pådradd seg noen skader i kveld (Lennon på oppvarming), Corluka ut med skade....Men de har vel nok å ta av. Dessuten så fikk ikke Crouch spille mer enn 15 min før han ble sent i dusjen med to gule. Da har han friske pipestilker til helgens kamp. :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Tottenham -Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2011, 09:58

Denne blir veldig, veldig vanskelig. Tottenham har et supert lag og et fint angrepsspill.
Jeg liker også manageren deres. Ptose på begge øynene gjør at han ser ut som om han sover under matchene. Det virker som om ticsene er et ledd i at han plutselig våkner opp. Han er avslappa i forhold til dette med taktikk og virker rett og slett som en kul fyr.:
http://www.dagbladet.no/2010/11/17/spor ... /14333239/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Tottenham -Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2011, 15:04

Med Pulis bak roret, så skal det mye til for at laget han leder får store endringer hvis de er inne i en god stim.
Tipper vi stiller slik:
Begovic-
Wilson-Huth-Shawcross-Pugh-
Pennant-Delap-Whelan-Etherington-
Walters-
Jones

Det som gjør meg usikker er to faktorer:
1. Stoke spiller borte. Da vinner som regel feigheten over motet, så jeg blir ikke overraska om f.eks. Diao er med på lørdag.
2. Vil Pulis spare noen til semifinalen?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Tottenham -Stoke

Innlegg mfkpotter » 06 Apr 2011, 15:15

Morten T. skrev:Med Pulis bak roret, så skal det mye til for at laget han leder får store endringer hvis de er inne i en god stim.
Tipper vi stiller slik:
Begovic-
Wilson-Huth-Shawcross-Pugh-
Pennant-Delap-Whelan-Etherington-
Walters-
Jones

Det som gjør meg usikker er to faktorer:
1. Stoke spiller borte. Da vinner som regel feigheten over motet, så jeg blir ikke overraska om f.eks. Diao er med på lørdag.
2. Vil Pulis spare noen til semifinalen?


Jeg ville ha stilt med et litt annet lag, ser ingen vits i at Delap skal spille denne kampen, og jeg tror faktisk Pulis er enig med meg og kjører inn Whitehead.
Pugh kan så vidt jeg ser det ikke settes inn mot Lennon på kanten. Walters og Jones spares til cupen.
Jeg tipper følgende lag:
Begovic-
Wilkinson - Huth - Shawcross- Wilson
Pennant - Whitehead-Whelan-Etherington
Carew-Fuller
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 104 gjester