BILLETT INFO WEMBLEY

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg Svein Nilsen » 03 Apr 2011, 17:04

Etter 50 timer med 65 Wembley billetter på innelomma, har jeg endelig kommet meg hjem til Norge!
Billettprisene er på £40 og ikke £50 som vi først fikk beskjed om. Dette er å beklage, men vi refunderer selvfølgelig den siste hundrelappen. Dere betaler kr. 400 pr. billett inkludert porto. For de som ønsker å vite hvor vi skal sitte så er svaret; Entrance A, Block 525, Row 28,30,31, seats ca. 350...... i Stoke svingen 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg Morten T. » 03 Apr 2011, 18:09

Knallbra jobba, Svein! :D
Hvis dette kartet stemmer, så er Block 525 høyt oppe, men nær midten på langsida:
Bilde

Jeg betaler i kveld! :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg Knut Ole » 03 Apr 2011, 19:11

Ahhh, dette er fantastisk! Selvom vi har vært trygge hele veien så er det utrolig godt å kvittere det ut nå når Svein har billettene på Skui. Veldig veldig bra jobba, Svein! God følelse å kunne gi 100% service til ALLE som har bestillt innen tidsfrist. At billetten min er kr. 100 rimeligere enn forventet lever jeg glatt med - her blir alle vi norske stående sammen og ikke minst sammen med alle rød/hvitstripete Stokefans. En varm tanke til vår kontaktperson i SCFC som har vist så stor velvilje på våre henvendelser om dette temaet de siste 20 dagene. Thanx :)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg potterhead » 03 Apr 2011, 23:22

Dette er bare så utrolig bra,gleder meg rått til denne opplevelsen,sammen med norske og engelske Stoke fans.
Igjen takk til alle innvolverte.

Wembley here we come :D
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg Stoke - HamKam » 05 Apr 2011, 12:28

Vi blir sittende ganske nære midtstreken, på øverste felt, 8-10 rader nedenfor taket og ganske nære delingen av stadion mot Bolton-supporterne. Litt langt unna gressmatta, men vi får til gjengjeld en fantastisk utsikt ! Gleder meg som en unge ...
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg Morten T. » 07 Apr 2011, 17:48

Vårsol over Oslo, akseptabel temperatur og billett i posten i dag! Tett opptil perfekt! :D
Takk igjen spesifikt til Svein og Knut Ole! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: BILLETT INFO WEMBLEY

Innlegg Stoke - HamKam » 12 Apr 2011, 09:27

Bolton har tydeligvis problemer med å få solgt ut alle sine billetter til semifinalen. I går annonserte klubben på sine hjemmesider at de fortsatt har ledige billetter til både, 30, 40 og 50 £ ... så hvis det er noen som enda ikke har fått tak i billetter til kampen og greier å holde seg i ro (!) hver gang Stoke scorer, så finnes det alltids en mulighet til å se kampen Live.

Jeg vet ikke hva som skjer hvis Bolton-billettene ikke blir solgt, men hvis billettene er solgt ut block for block så er det kanskje en mulighet for at Stoke blir tilbudt flere billetter etterhvert. Jeg vet i allefall at interessen er stor for å se kampen i Stoke, og at folk har sovet i kø for å skaffe seg billetter. Vet også at Stokebilletter selges på svartebørs for lang over 200 £
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 120 gjester

cron