Those where the days

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Those where the days

Innlegg Torstein Norevik » 21 Apr 2019, 13:19

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Takk for det, Morten :) Og jeg vil gjerne legge til, takk likeså :D

Vi har hatt mange givende debatter, selv om vi mange ganger ikke er eller blir enige. ;) Jeg tror også - som deg - at vi ikke alltid er like uenige som det kan fremstå. Noen ganger tror jeg vi rett og slett misoppfatter hverandre, eller legger for mye i hverandres poenger, og oppfatter det annerledes enn det kanskje var tenkt. Noe som sikkert kan gå begge veier.

Så tror jeg også at det at vi nok har litt ulike preferanser når det gjelder fotball, kanskje også kan ligge til grunn for noen av diskusjonene.

Uansett er vi nok begge enige om at det i disse spørsmålene neppe finnes noe fasit, selv om vi kan ha sterke meninger om det eller det, og at det også er grunnen til at vi kan se ting ulikt.

Men det stikker ikke dypere enn at jeg med største glede spanderer en øl neste gang vi møtes. ;) Ønsker deg, Morten - og alle andre på forumet - en fortsatt riktig fin påskehelg :D

Likeså, Torstein.
Skulle du poppe innom Oslo så si i fra. Mulig jeg er patriotisk på nivå med den velkjente karikaturen Oslolosen, men jeg vil påstå at vi har et godt knippe med kule og supre plasser å drikke sabla godt øl ++ på i denne byen. Så det ville blitt bra
God Påske videre og lykke til på mandag. :)

Det skal jeg gjøre, Morten, og selvsagt ditto om du er i Vosse-traktene :) Her er nok utvalget av vannhull noe mer begrenset, men de finnes... ;) Fortsatt God Påske, og lykke til på mandag, ja :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron