Tony Pulis tar over Wales

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Tony Pulis tar over Wales

Innlegg Morten T. » 01 Apr 2011, 09:54

I dag har det blitt klart at Stoke Citys manager Tony Pulis blir ny landslagstrener for Wales etter at årets Premier League-sesong er avsluttet. Pulis vil få med seg den nåværende walisiske sjefen Gary Speed som assistent.

Det walisiske fotballforbundet har lenge forsøkt å friste waliseren Pulis til å ta over landslaget, men Pulis har stått knallhardt på å fullføre sin "Three-year plan" i Stoke City.

Wales har startet EM-kvalifiseringen elendig og står med null poeng etter 4 kamper. Pulis uttaler til Wales Online: "Jeg har aldri hatt en større utfordring som trener noengang i karrieren. Nå rettes alt fokus mot kvalifiseringen til VM i Brasil i 2014. Det blir en tøff jobb å komme dit, men samtidig er det en stor ære for meg å være ansvarlig for landslaget til hjemlandet mitt.

Pulis uttaler videre: "Det er med tungt hjerte jeg forlater Stoke etter sesongslutt og jeg har hatt noen fantastiske år der, men jeg kunne ikke takke nei til tilbudet fra Wales og jeg vet at Stoke vil bli ført videre i de beste hender."

Mer info kommer...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg knut s » 01 Apr 2011, 10:00

1 april
knut s
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 56
Registrert: 30 Jan 2011, 15:20

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg mfkpotter » 01 Apr 2011, 10:39

Morten T. skrev:I dag har det blitt klart at Stoke Citys manager Tony Pulis blir ny landslagstrener for Wales etter at årets Premier League-sesong er avsluttet. Pulis vil få med seg den nåværende walisiske sjefen Gary Speed som assistent.

Det walisiske fotballforbundet har lenge forsøkt å friste waliseren Pulis til å ta over landslaget, men Pulis har stått knallhardt på å fullføre sin "Three-year plan" i Stoke City.

Wales har startet EM-kvalifiseringen elendig og står med null poeng etter 4 kamper. Pulis uttaler til Wales Online: "Jeg har aldri hatt en større utfordring som trener noengang i karrieren. Nå rettes alt fokus mot kvalifiseringen til VM i Brasil i 2014. Det blir en tøff jobb å komme dit, men samtidig er det en stor ære for meg å være ansvarlig for landslaget til hjemlandet mitt.

Pulis uttaler videre: "Det er med tungt hjerte jeg forlater Stoke etter sesongslutt og jeg har hatt noen fantastiske år der, men jeg kunne ikke takke nei til tilbudet fra Wales og jeg vet at Stoke vil bli ført videre i de beste hender."

Mer info kommer...


Veldig synd at datoen viser 1.april, dette hadde ellers vært fantastiske nyheter..
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg Ole Roger Muhle » 01 Apr 2011, 11:42

Nice try, Morten.
Brukerens avatar
Ole Roger Muhle
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 50
Registrert: 08 Aug 2010, 10:50
Bosted: Oslo

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg jørgen » 01 Apr 2011, 12:51

Hahahahahaha!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg Richard Prestegård » 01 Apr 2011, 13:35

Knallbra Morten ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg TrondG » 01 Apr 2011, 15:27

Jeg gikk rett på. Knallbra!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg Sven-Erik » 01 Apr 2011, 17:29

Svettet oppover et par-tre sekunder her jeg sitter før jeg kom på datoen. Ikke på denne siden man venter å finne aprilspøker, desto mer festlig :D

Er nå av de som synes Pulis får mye ut av laget jeg, selv om det svinger litt mye fra kamp til kamp, vil jeg fortsatt ha TP!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg lsveen » 01 Apr 2011, 18:13

Jeg gikk også rett på først. Hvorfor skulle ikke dette stemme?

Ellers enig med Sven-Erik. Tony Pulis får mye ut av laget. Men jeg skulle gitt mye for en mer spillende og kreativ midtbane.
Savner Tuncay. Skulle gjerne sett ham spille fast på laget og at Pulis hadde klart å bygge spill rundt ham også. Men nå er det historie...
lsveen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 98
Registrert: 13 Aug 2010, 09:04

Re: Tony Pulis tar over Wales

Innlegg torage » 02 Apr 2011, 11:02

lsveen skrev:Jeg gikk også rett på først. Hvorfor skulle ikke dette stemme?

Ellers enig med Sven-Erik. Tony Pulis får mye ut av laget. Men jeg skulle gitt mye for en mer spillende og kreativ midtbane.
Savner Tuncay. Skulle gjerne sett ham spille fast på laget og at Pulis hadde klart å bygge spill rundt ham også. Men nå er det historie...


Dette var en av de bedre aprilsnarrene ja :D :D Men av ren nyskjerrighet, er det noen som vet hvordan det går med Tuncay i sin nye klubb?
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 105 gjester