Peter Crouch...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Peter Crouch...

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2019, 11:38

...fyller 38(!) år i dag. 12 år til og han tar igjen Stanley Matthews. :)

Jeg vet at noen misliker Crouch, noen har også, nærmest på autopilot, gjort det i svært lang tid.
Jeg har aldri forstått det konstante mishaget mot en fyr som har hatt en så strålende karriere og levert på topp internasjonalt og nasjonalt nivå. Det ligger neppe noen faglige vurderinger bak det mishaget, snarere tvert i mot, for de aller fleste trenere og med-og motspillere i inn-og utland har skrytt relativt mye av Crouch i årenes løp. Motstanderlagets trenere forandrer ofte taktikk og setter inn på andre spillere hvis Crouch er med. Det i seg selv borger jo for kvalitet, selvfølgelig gjør det det.

Jeg forstår de som sier at han pr. dato ikke er like god lenger, men jeg har aldri forstått de som påsto det samme for 5, 10 eller 15 år siden. Jeg tror det ligger andre motiver for dette vedvarende mishaget bak, og de motivene tviler jeg veldig sterkt har noe som helst med mannens prestasjoner, karrieren sett over tid, å gjøre.

Dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Crouch...

Innlegg -Tottal- » 31 Jan 2019, 00:20

Peter Crouch har alltid vært undervurdert av supportere. Uansett hva han presterer, er det alltid noen som vil prøve å finne feil.
I forhold til antall kamper har han vært svært effektiv for det Engelske landslaget, og hvis jeg ikke tar helt feil har han også rekord
med antall mål med hodet......det virker som han også er godt respektert blant andre spillere og også managere. For Stoke har han
vært helt avgjørende i mange tilfeller når det gjelder å unngå tap og å vinne kamper.

Hva mer kan man forlange av en spiller ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Peter Crouch...

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2019, 10:19

-Tottal- skrev:Peter Crouch har alltid vært undervurdert av supportere. Uansett hva han presterer, er det alltid noen som vil prøve å finne feil.
I forhold til antall kamper har han vært svært effektiv for det Engelske landslaget, og hvis jeg ikke tar helt feil har han også rekord
med antall mål med hodet......det virker som han også er godt respektert blant andre spillere og også managere. For Stoke har han
vært helt avgjørende i mange tilfeller når det gjelder å unngå tap og å vinne kamper.

Hva mer kan man forlange av en spiller ?

+1
Veldig bra skrevet, rett og slett.

Crouch kommer til å føye seg inn i rekken av disse spillerne som har hatt svært mye å si for den positive utviklingen Stoke City Football Club hadde en god stund, men som kanskje ikke alltid heises fram når festtaler holdes og det skal memoreres.
Men sånn er det jo, ikke alltid at "hverdagsheltene", hverken på eller utenfor en fotballbane, får den kudosen de fortjener.
Hva kommer til Crouch så kan umulig kritikken skyldes det sportslige nivået, hvis vi ser det over tid og ikke bare en enkeltstående kamp eller enda verre: en enkeltstående handling. Det må være noe annet...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Crouch...

Innlegg onside » 31 Jan 2019, 14:05

Han har hatt litt av en karriere, og i Stoke har han i alle fall levert varene. Om han er undervurdert får vel andre ta seg av - det å ha vært i toppen så lange som han, og greier å prestere enda - er jo bare suverent. Og nå skal han altså til Premier League igjen. Lenge før noen kollega i Stoke kommer dit! Jeg lar meg imponere.

Han får kanskje noen kamper som "Game Changer" når Woods ikke orker mer?
Bilde
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Peter Crouch...

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2019, 15:17

Er han klar for Burnley? Finner bare rykter på det....

Ja, det er virkelig imponerende hvis det faktisk skjer at han går til en PL-klubb. Den så jeg ikke komme.

Det at han evt. tar et steg opp vil jo da være diametralt motsatt av det flere har gitt uttrykk for opp gjennom.

Det blir nok ikke helt feil å påstå at det ofte er en ganske stor avgrunn mellom det fagfolk/trenere ser og det supportere/den gemene hop ser. :ugeek: 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Crouch...

Innlegg gmel » 31 Jan 2019, 16:14

Morten T. skrev:Er han klar for Burnley? Finner bare rykter på det....

Ja, det er virkelig imponerende hvis det faktisk skjer at han går til en PL-klubb. Den så jeg ikke komme.

Det at han evt. tar et steg opp vil jo da være diametralt motsatt av det flere har gitt uttrykk for opp gjennom.

Det blir nok ikke helt feil å påstå at det ofte er en ganske stor avgrunn mellom det fagfolk/trenere ser og det supportere/den gemene hop ser. :ugeek: 8-)

En av vår beste de siste årene, og i tillegg en fantastisk fin fyr!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Peter Crouch...

Innlegg Morten T. » 11 Jul 2019, 23:31

Fantastisk riktig beskrivelse av Crouchie. Det er nesten absurd åpenbart det han snakker om her. Synd klubbens ledende menn og kvinner( og faktisk også en god del supportere ) sov i samme periode...:
https://talksport.com/football/571793/p ... er-league/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Crouch...

Innlegg JonC » 12 Jul 2019, 14:24

Og i en alder av 38 er det på tide å gi seg. Var så heldig å se han score mot Arsenal i 2012 på The Brit.
https://direkte.vg.no/silly-season/news ... 0012dc5fe6
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Peter Crouch...

Innlegg Morten T. » 12 Jul 2019, 16:16

Mer her:
https://www.theguardian.com/football/20 ... m-football
Wow, for en karriere den mannen har hatt!
Var også meget god i Stoke og et smart og godt kjøp av daværende manager Tony Pulis.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Crouch...

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jul 2019, 15:51

En veldig god spiller, og virker som en herlig fyr med masse selvironi :D

Var nok over toppen da han kom til Stoke, men mange gode kamper også her, og målet hans mot Man.C er vel kanskje det fineste som er scoret på Britannia.

Veldig god hodespiller, med PL-rekord for scoringer med hodet. Men sterkt undervurdert langs bakken. Han var faktisk veldig god teknisk og på små flater der det var trangt.

Selv om jeg de siste sesongene ikke så han som løsningen på våre problemer med å score mål, har jeg den aller største respekt for Crouch og hans flotte karriere. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron