Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg Morten T. » 11 Jan 2019, 14:42

onside skrev:
Morten T. skrev:De greiene der går helt fint for min del. Ser på slikt som et privat anliggende, som vel og merke ikke bør styre avgjørelser som krever rasjonalitet i forhold til fotball eller annet i livet, men det går jeg ut i fra at Jones har kontroll på og at han har satt opp et skarpt skille. ;)

Vi får for Guds skyld håpe han greier å skille mellom det ja......

Pun intended, som det heter på relativt godt norsk... :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg gmel » 11 Jan 2019, 19:23

«De greiene der går helt fint for min del. Ser på slikt som et privat anliggende, som vel og merke ikke bør styre avgjørelser som krever rasjonalitet i forhold til fotball eller annet i livet, men det går jeg ut i fra at Jones har kontroll på og at han har satt opp et skarpt skille. ;)»

Tror ikke det er noe vi skal bekymre oss for. Det påvirker ham selvfølgelig i mye av det han foretar seg i livet, men neppe i problematikken 3-5-2 eller BBBB (Bring Bauer Bojan Back). Håper virkelig han får fres på laget, min eneste bekymring er hvor mye han kjenner til aktuelle spillere i dette vinduet. Håper ellers han ikke skal gjøre som i Luton, og skifte ut 10-12 mann.....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg Lilledino » 11 Jan 2019, 20:07

gmel skrev:«De greiene der går helt fint for min del. Ser på slikt som et privat anliggende, som vel og merke ikke bør styre avgjørelser som krever rasjonalitet i forhold til fotball eller annet i livet, men det går jeg ut i fra at Jones har kontroll på og at han har satt opp et skarpt skille. ;)»

Tror ikke det er noe vi skal bekymre oss for. Det påvirker ham selvfølgelig i mye av det han foretar seg i livet, men neppe i problematikken 3-5-2 eller BBBB (Bring Bauer Bojan Back). Håper virkelig han får fres på laget, min eneste bekymring er hvor mye han kjenner til aktuelle spillere i dette vinduet. Håper ellers han ikke skal gjøre som i Luton, og skifte ut 10-12 mann.....



Haha , bra sagt Gmel !!Den rapper jeg; BBBB !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg Morten T. » 11 Jan 2019, 20:21

gmel skrev:«De greiene der går helt fint for min del. Ser på slikt som et privat anliggende, som vel og merke ikke bør styre avgjørelser som krever rasjonalitet i forhold til fotball eller annet i livet, men det går jeg ut i fra at Jones har kontroll på og at han har satt opp et skarpt skille. ;)»

Tror ikke det er noe vi skal bekymre oss for. Det påvirker ham selvfølgelig i mye av det han foretar seg i livet, men neppe i problematikken 3-5-2 eller BBBB (Bring Bauer Bojan Back). Håper virkelig han får fres på laget, min eneste bekymring er hvor mye han kjenner til aktuelle spillere i dette vinduet. Håper ellers han ikke skal gjøre som i Luton, og skifte ut 10-12 mann.....
Enig. Det at enkeltmennesker har en religiøs overbevisning og praktiserer den i sin private sfære er overhodet intet problem.
Og ei heller noe å bekymre seg for.

Det synet har jeg forøvrig hva kommer til alle religioner og jeg er helt trygg på at Jones sine prestasjoner som manager i større grad kan kobles opp mot hvor flink han er er faglig og ikke hvilken trosretning han måtte tilhøre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg gmel » 11 Jan 2019, 20:55

Det som plager meg mest er følgende:
Før denne sesongen hadde vi fått en ny manager med solid kjennskap til nivået. Han var sterkt ønsket i Stoke allerede da Hughes måtte gå, men valgte å fortsette i Derby. Nå kom han til oss, og fikk god tid til å påvirke innkjøp, og å gjøre seg kjent med klubben.
De første kampene ble et sjokk! Vi var ikke der i det hele tatt, vi var en klubb i fritt fall og fikk bank av klubber jeg i min enfoldighet trodde skulle brukes til dørmatte. Siden har det forsåvidt stabilisert seg, men ikke der jeg trodde vi var. Er spillere som holdt et greit PL-nivå blitt så elendige, eller er det den store forskjellen at McClean/Arnautovic og Shaqiri/Ince er så dårlige bytter. Hvor er framgangen til ungdommen blitt av? Hvorfor har vi akademi i det hele tatt, knapt noen blir det noe av allikevel...
Så får vi se i morgen om Jones kan snu dette, fansen er begeistret , håper spillerne er det og.
For meg blir dette sesongens høydepunkt, og en pekepinn framover.
Våger han å bruke Bauer, eller er han ferdig?
Bojan er jeg sikker på blir med, så får heller Doffen og Woods ta en frihelg.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg vegar56 » 12 Jan 2019, 11:17

gmel skrev:Håper ellers han ikke skal gjøre som i Luton, og skifte ut 10-12 mann.....
Han måtte det hos Luton, men mener at spillerne i Stoke passer godt inn i hans filosofi. Så det skjer nok ikke her.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg Knut Ole » 12 Jan 2019, 19:34

Herreminhatt for en voldsom og formidabel N Jones har foran seg.
Laget henger overhode ikke sammen. Null samhandling. Virker ikke som det er noen plan over noe som helst. Spillere med null selvtillit. Pinlig uinteressert i dueller, andreballer og bevegelse uten ball.
Han skal klatre opp en bratt og høy skrent, Jones.
Lykke til med start og ikke minst med vinduet.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg Morten T. » 06 Feb 2019, 20:55

Nå må faen ta meg folk slappe av litt og skjerpe seg!:
https://www.skysports.com/football/news ... th-threats

Hvem er disse skrotingene og genskadde amøbene som holder på sånn!?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hvem blir ny manager etter Rowett ?

Innlegg Torstein Norevik » 06 Feb 2019, 21:53

Morten T. skrev:Nå må faen ta meg folk slappe av litt og skjerpe seg!:
https://www.skysports.com/football/news ... th-threats

Hvem er disse skrotingene og genskadde amøbene som holder på sånn!?

Ja, det kan du saktens spørre om. Slikt er pur galskap, iverksatt av noen forskrudde mennesker. Trist. :(
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron