Overgangsvinduet Januar 2019

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg onside » 24 Jan 2019, 23:10

Ikke mange som kommenterer her, skjønner at det er litt vanskelig nå, to pinlige tap og så imponerende seier mot Leeds med 23% possesion. Skal vi opp i PL så må vi ha bakspillere som kan pasninger. Derfor Pieters og Shawcross ut. Alle ser jo at de to ikke kan levere en fornuftig pasning fremover. Derfor, McKenna og Clark inn, nesten koste hva det koste vil.

Så var det dette med spillere ut da. Vi må jo selge noe også. Alfor bred stall med alfor høye lønninger og langtidskontrakter. Hadde jeg fått selge hvem jeg ville hadde følgende gått:
Imbula
Fletcher
Wimmer
Crouch
Bojan
Ndiaye
Allen
McClean
Woods
Clucas
Ince
Pieters
Butland ( forstå meg riktig )
Adam
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg Svein Nilsen » 25 Jan 2019, 14:35

onside skrev:Ikke mange som kommenterer her, skjønner at det er litt vanskelig nå, to pinlige tap og så imponerende seier mot Leeds med 23% possesion. Skal vi opp i PL så må vi ha bakspillere som kan pasninger. Derfor Pieters og Shawcross ut. Alle ser jo at de to ikke kan levere en fornuftig pasning fremover. Derfor, McKenna og Clark inn, nesten koste hva det koste vil.

Så var det dette med spillere ut da. Vi må jo selge noe også. Alfor bred stall med alfor høye lønninger og langtidskontrakter. Hadde jeg fått selge hvem jeg ville hadde følgende gått:
Imbula
Fletcher
Wimmer
Crouch
Bojan
Ndiaye
Allen
McClean
Woods
Clucas
Ince
Pieters
Butland ( forstå meg riktig )
Adam


Enig i mange her.....savner vel Diouf! Og noen må vi vel beholde for å stille lag mot Preston i morra! Allen, Ince, Butland og helst Bojan burde vi beholdt - det er disse spillerne som gjør at vi skal være bedre enn de andre lag i Championship! Med riktig coaching av Jones tror jeg disse 4 samt et knippe gode CC spillere skal få oss tilbake! Men, Jones har en jobb å gjøre før deadline!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg gmel » 25 Jan 2019, 17:22

onside skrev:Ikke mange som kommenterer her, skjønner at det er litt vanskelig nå, to pinlige tap og så imponerende seier mot Leeds med 23% possesion. Skal vi opp i PL så må vi ha bakspillere som kan pasninger. Derfor Pieters og Shawcross ut. Alle ser jo at de to ikke kan levere en fornuftig pasning fremover. Derfor, McKenna og Clark inn, nesten koste hva det koste vil.

Så var det dette med spillere ut da. Vi må jo selge noe også. Alfor bred stall med alfor høye lønninger og langtidskontrakter. Hadde jeg fått selge hvem jeg ville hadde følgende gått:
Imbula
Fletcher
Wimmer
Crouch
Bojan
Ndiaye
Allen
McClean
Woods
Clucas
Ince
Pieters
Butland ( forstå meg riktig )
Adam


Takk og pris at du ikke bestemmer!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg onside » 27 Jan 2019, 21:13

gmel skrev:
onside skrev:Ikke mange som kommenterer her, skjønner at det er litt vanskelig nå, to pinlige tap og så imponerende seier mot Leeds med 23% possesion. Skal vi opp i PL så må vi ha bakspillere som kan pasninger. Derfor Pieters og Shawcross ut. Alle ser jo at de to ikke kan levere en fornuftig pasning fremover. Derfor, McKenna og Clark inn, nesten koste hva det koste vil.

Så var det dette med spillere ut da. Vi må jo selge noe også. Alfor bred stall med alfor høye lønninger og langtidskontrakter. Hadde jeg fått selge hvem jeg ville hadde følgende gått:
Imbula,Fletcher,Wimmer,Crouch,Bojan,Ndiaye,Allen,McClean,Woods,Clucas,Ince,Pieters,Butland ( forstå meg riktig )Adam


Takk og pris at du ikke bestemmer!

Det du ikke skjønner Gmel er først og fremst det økonomiske. Vi kommer til å være en Championship -klubb i alle fall et par år, kanskje mye lengre, og hvis du kikker på antall spiller i klubben så har vi flere enn Manchester United! Mange av disse har så høye lønninger (Imbula, Wimmer, Butland, Allen, Shawcross, Croach, Fletcher, Ndiaye, Diouf , osv.) at noen eller aller helst flere av disse må ut. Dette skjønner du sikker Gmel når du får tenkt deg litt om. Vi har ikke en uutømmelig pengestrøm inn. Derfor må vi selge noen av disse. Ganske enkelt. Du skjønner Gmel, det er ikke jeg som bestemmer, men det er eierne som bestemmer ganske mye i overgangsmarkedet, spesielt når vi har an aldrende + dyr + ikke presterende spillergruppe.

Så til mulighetene vi har for spillerkjøp. Jeg ser nå at vi kanskje går etter Austin og Vokes. Jeg mener dette er helt håpløst. Fordi vi lekker som er sil bakover, og vi har ingen som kan transportere ballen frem til de evnetuelle nye Goal-get'erne. Og hvor er det problemet begynner? Butland? Nope, Midstopperne? Yep. Jeg har tidligere begrunnet hvorfor vi sliter der bak med 1. Treghet 2. Koordinasjon 3.Pasningsdyktighet fremover 4. Kapteinemne. Nå har vi blitt linket til Scott McKenna, men leser jeg at han både er for byr og god for Stoke akkurat nå, men han hadde vært midt i blinken. Så da er det Matt Clarke, som Portsmouth skal ha opp mot £5M for, og det kan også bli litt for meget, men han kan gå rett inn på laget og benke Shawcross i de kampene hvor vi skal styre kampene.

Alternativet leses også at vi kan gå etter Danny Batth fra Wolves som har vært på lån til Pulis Boro, men han mener jeg er på samme nivå som Shawcross, om enn litt mere kaptein. Han er dog litt billigere enn McKenna og Clarke.

Ser du Gmel? Ikke lett å drive en klubb vettu. Det skal finansieres også. Og akkurat nå sliter vi noe inni hampen.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg gmel » 28 Jan 2019, 17:00

onside skrev:
gmel skrev:
onside skrev:Ikke mange som kommenterer her, skjønner at det er litt vanskelig nå, to pinlige tap og så imponerende seier mot Leeds med 23% possesion. Skal vi opp i PL så må vi ha bakspillere som kan pasninger. Derfor Pieters og Shawcross ut. Alle ser jo at de to ikke kan levere en fornuftig pasning fremover. Derfor, McKenna og Clark inn, nesten koste hva det koste vil.

Så var det dette med spillere ut da. Vi må jo selge noe også. Alfor bred stall med alfor høye lønninger og langtidskontrakter. Hadde jeg fått selge hvem jeg ville hadde følgende gått:
Imbula,Fletcher,Wimmer,Crouch,Bojan,Ndiaye,Allen,McClean,Woods,Clucas,Ince,Pieters,Butland ( forstå meg riktig )Adam


Takk og pris at du ikke bestemmer!

Det du ikke skjønner Gmel er først og fremst det økonomiske. Vi kommer til å være en Championship -klubb i alle fall et par år, kanskje mye lengre, og hvis du kikker på antall spiller i klubben så har vi flere enn Manchester United! Mange av disse har så høye lønninger (Imbula, Wimmer, Butland, Allen, Shawcross, Croach, Fletcher, Ndiaye, Diouf , osv.) at noen eller aller helst flere av disse må ut. Dette skjønner du sikker Gmel når du får tenkt deg litt om. Vi har ikke en uutømmelig pengestrøm inn. Derfor må vi selge noen av disse. Ganske enkelt. Du skjønner Gmel, det er ikke jeg som bestemmer, men det er eierne som bestemmer ganske mye i overgangsmarkedet, spesielt når vi har an aldrende + dyr + ikke presterende spillergruppe.

Så til mulighetene vi har for spillerkjøp. Jeg ser nå at vi kanskje går etter Austin og Vokes. Jeg mener dette er helt håpløst. Fordi vi lekker som er sil bakover, og vi har ingen som kan transportere ballen frem til de evnetuelle nye Goal-get'erne. Og hvor er det problemet begynner? Butland? Nope, Midstopperne? Yep. Jeg har tidligere begrunnet hvorfor vi sliter der bak med 1. Treghet 2. Koordinasjon 3.Pasningsdyktighet fremover 4. Kapteinemne. Nå har vi blitt linket til Scott McKenna, men leser jeg at han både er for byr og god for Stoke akkurat nå, men han hadde vært midt i blinken. Så da er det Matt Clarke, som Portsmouth skal ha opp mot £5M for, og det kan også bli litt for meget, men han kan gå rett inn på laget og benke Shawcross i de kampene hvor vi skal styre kampene.

Alternativet leses også at vi kan gå etter Danny Batth fra Wolves som har vært på lån til Pulis Boro, men han mener jeg er på samme nivå som Shawcross, om enn litt mere kaptein. Han er dog litt billigere enn McKenna og Clarke.

Ser du Gmel? Ikke lett å drive en klubb vettu. Det skal finansieres også. Og akkurat nå sliter vi noe inni hampen.


Våre største problemer er feilkjøp, høye lønninger, og det beklagelige faktum at våre spillere framstår som våte høns på markedet. Men å hive ut hele gjengen blir i meste laget. En av de sikreste salgskandidatene , Adam , fikk plutselig spille og var vår bestemann. Så da må han bli....
Er det noen som vil betale noe for Wimmer, Fletcher og Diouf?
Kanskje et par pund, men neppe lønna.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg onside » 28 Jan 2019, 22:26

Ingen nye spiller inn foreløpig, men vi går tydeligvis etter forsvarsspillere. Og det er bra, eller for å si det slik, det er helt nødvendig hvis vi ikke skal ramle ned i League One. Bra vi har flere alternativer men hadde håpet på McKenna, men han er nok minst en divisjon for god for oss. Da er det Matt Clark, men mulig vi må nøye oss med Denny Batth. God leder (kaptein) 28 år, går rett i strupen på Shawcross, som må belage seg på flis i baken. James Justin er jo en NJ skjenner godt fra Luton, og da slipper vi å se mer til Pieters.

Et skår i gleden kan være at vi mulig må slippe Bauer til Wolves....

Allefay ble frigitt tidligere i dag, mens vi gir grønt lys for å legge Crouch og Fletcher på kjøttbenken for salg.
Der skulle jeg nok også lagt Berahino, Clucas, McClean, Woods, Pieters og kanskje Adam.
Da hadde vi kanskje hatt rå råd til et spiss alternativ til Afobe og Campbell.

Ndiaye, Wimmer, Ngoy og Imbula lønnes delvis av klubben de lånes ut til, men de bør også ut.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg gmel » 28 Jan 2019, 23:07

Sannelig scora både Doffen og Berahino tre ganger i kveld i U-23 mot Sunderland...
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg onside » 28 Jan 2019, 23:25

gmel skrev:Sannelig scora både Doffen og Berahino tre ganger i kveld i U-23 mot Sunderland...

Sikkert moro å leke litt med småguttene fra Sunderland. Tre hver var vel ganske imponerende uansett....

Kanskje vi selge de til Sunderland?
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg onside » 29 Jan 2019, 14:39

Overgangsvinduet hittil: bare to bekreftelser, men masse rykter :)

DETTE KAN BLI TIDENES STORRENGJØRING Av Nathan Jones

INN
Danny Batth, stopper *bekreftet*
James Justin, back
Matt Clarke, stopper
Liam Lindsay, forsvarer
Ben Osborn, midtbane/kant
Che Adams, spiss
Sam Vokes, spiss

UT
Affelay, midtbane *frigitt*
Bauer, back
Pieters, Back
Fletcher, midtbane
Bojan, midtbane
McClean, wing
Crouch, spiss
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg gmel » 29 Jan 2019, 17:02

onside skrev:Overgangsvinduet hittil: bare to bekreftelser, men masse rykter :)

DETTE KAN BLI TIDENES STORRENGJØRING Av Nathan Jones

INN
Danny Batth, stopper *bekreftet*
James Justin, back
Matt Clarke, stopper
Liam Lindsay, forsvarer
Ben Osborn, midtbane/kant
Che Adams, spiss
Sam Vokes, spiss

UT
Affelay, midtbane *frigitt*
Bauer, back
Pieters, Back
Fletcher, midtbane
Bojan, midtbane
McClean, wing
Crouch, spiss


Virker som om Burnley vil sikre seg Che Adams før de selger Vokes...
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 133 gjester

cron