Overgangsvinduet Januar 2019

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Overgangsvinduet Januar 2019

Innlegg Torstein Norevik » 02 Feb 2019, 23:25

kjell-etne skrev:Ja så var overgangsvinduet over for denne gang, sånn passelig moderat resultat, men forhåpentlihvis litt bedre desse nye enn me kanskje har trua på nå i starten. Heilt greit at Crouch og Pieters forsvant ut nå (uten at eg vil ha på meg og ha flirt Crouch heile karrieren for det) så meiner eg tida var overmoden nå, men burde dratt med seg tre-fire til i dragsuget med tanke på bidrag og lønna dei har. Og sånn er det vel berre, ein finn vel favoritt-spelerar som ein set meir pris på enn andre og det synes eg heilt greit, og skal aksepterast.
Synes og det var flott at Bojan blei verande, meiner han har et register med ballfordeling, teknikk, overblikk og kanskje tilogmed litt lekne innslag som gjer min fotballopplevelse større, det er faktisk for meg ikkje feil med litt underholdnig som tillegg til et godt resultat. Trur nemlig det godt kan forenast, sjølv om Stoke ikkje er spekka med tekniske begavelser. Når det gjeld legende eller ei, er et ikkje ord for meg, drit egentlig i sånne heltestatusar og fortid enten dei heter Crouch, Walters eller Bojan....... for meg må dei yta og gi meg noke her og nå :shock: Trur laget nå må få setta seg, la ei stamma få spele seg varme ilag og ikkje rotere så altfor mykje. 5-10 min gir ingen god opplevelse for den det gjeld, Bojan er blitt brukt for lite etter mitt syn.
Når det gjeld spelestil, system og taktikk meiner eg det er underordna i første rekke, (taktikk er oppskrytt har Grindhaug i Fkh uttalt, litt fleipete sikkert, men kanskje litt idet likevel) det som betyr er innstilling til kvar enkelt med lysten til å blø for klubb og supporterar samt vera lojale med trenar/støtteapperat, rett og slett speleglede i troppen. Eg har og alltid meint at av det viktigaste i fotball ( i likhet med beina då sjølvsagt ) er augene, skaffa seg overblikk og sjå medspelerar, når ein spelar mottar ein ball skal han egentlig ha overblikk over neste trekk og samt oberservert ledige medspelar. Altså overblikk. Det kan kompensere litt for evt. manglende teknikk, samt gi raske overganger og angrep.
Håpar Jones lykkast med sin offansive tankegang og ønske om måte å spele på, løyser dei defansive utfordringar me har hatt, og at han går for et mål til om me leder 1-0 som meiner eg er beste måte å gå seirande ut, satsar på 0-2 seier idag og at me får krig om kvar ball, intensistet så det holde, kombinert med litt finspel, syns underholdning i tillegg til tre poeng ein lørdag er heilt ok eg, lykke til i ettermiddag :D

Mange kloke ord her, Kjell, og enig i veldig mye. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron