Live streaming

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Live streaming

Innlegg bjørn123 » 27 Sep 2018, 14:39

Ser at neste kamp heller ikke vises i Norge. Klarer oss med BBC- det er jo interessant nok men ikke hva jeg trodde jeg betalte for
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Live streaming

Innlegg ToGra » 27 Sep 2018, 15:57

Nei, skal man få sett Stoke i alle seriekamper iår må man ha Stoke-streamen til 110 pund + Viaplay eller tilsvarende til 299 kr pr mnd. Det blir en hel liten formue! Når man da i tillegg opplever at Viaplay ikke klarer å levere, som Stoke-Swansea, da føler man seg skikkelig snytt.
Jeg klaget til Viaplay og ba om pengene tilbake etter Swansea-kampen, men ble arrogant avspist med 25% rabatt på neste måned. Jeg kjøpte abonnement primært for å se Stoke-kampen(e) og da begynner det å bli dyre kamper, dersom noen av dem i tillegg ikke blir vist pga tekniske problemer.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Live streaming

Innlegg Knut Ole » 28 Sep 2018, 09:00

Som ToGra skriver er Stoke abb. + Viaplay = alle 46 matchene. Gitt at sendingene fungerer teknisk.
Jeg har aldri sett så mange Stoke kamper hjemme i stua som i denne sesongen. Har Signal 2 radio Stoke i bakhånd. Dessverre er kvaliteten på fotballen dårligere enn på veldig lenge. Kostnaden er penger (ca 400 per mnd) , tid og ergerelse!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Live streaming

Innlegg ToGra » 27 Apr 2019, 17:08

Vil den norske supporterklubben ta opp alle feil og mangler ved streamen vi har hatt tilgang på mot betaling denne sesongen?
Det er jo i utgangspunktet et glimrende tilbud til en forsåvidt overkommelig pris, men den har hatt mange (tildels alvorlige) svakheter og mangler, som både har gitt oss frustrasjoner og endog fratatt oss et par-tre kamper. Kvaliteten er også slik at det i 2019 må være mulig med betydelige forbedringer. Det hele virker rett og slett svært amatørmessig.
Påloggingsvirvaret ved dagens kamp er bare toppen av isfjellet. Jeg synes det er merkelig at det ikke går an å forenkle dette. Jeg tror jeg nå har klart å skaffe meg nytt passord og ny "My Stoke"-account, men må si det knytter seg betydelig spenning til om jeg får sett neste kamp.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Live streaming

Innlegg Morten T. » 28 Apr 2019, 09:15

ToGra skrev:Vil den norske supporterklubben ta opp alle feil og mangler ved streamen vi har hatt tilgang på mot betaling denne sesongen?
Det er jo i utgangspunktet et glimrende tilbud til en forsåvidt overkommelig pris, men den har hatt mange (tildels alvorlige) svakheter og mangler, som både har gitt oss frustrasjoner og endog fratatt oss et par-tre kamper. Kvaliteten er også slik at det i 2019 må være mulig med betydelige forbedringer. Det hele virker rett og slett svært amatørmessig.
Påloggingsvirvaret ved dagens kamp er bare toppen av isfjellet. Jeg synes det er merkelig at det ikke går an å forenkle dette. Jeg tror jeg nå har klart å skaffe meg nytt passord og ny "My Stoke"-account, men må si det knytter seg betydelig spenning til om jeg får sett neste kamp.

Jeg tror ( dessverre ) du må rette slike henvendelser på facebooksidene til supporterklubben som nok er regnet som mer «offisiell» i så måte og har fokuset rettet mer mot seg av flere enn de som opererer her inne.
Det er klart bedre kvalitet over forumet her, men facebook ser ut til å være det foretrukne alternativ på de fleste fronter. Sjansen for å få svar er større der.

Jeg er ikke kravstor i forhold til kvalitet på TV-sendinger, har vokst opp med ganske kummerlige forhold på den fronten, så det eneste jeg vil ha her er:
1. Stabil overføring - selvfølgelig med rom for at det kan gjøres en og annen feil en gang i blant.
2. Klokke på skjermen
3. Repriser av situasjoner, evt. mulighet for å spole tilbake selv.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Live streaming

Innlegg ToGra » 29 Apr 2019, 11:20

Morten T. skrev:
ToGra skrev:Vil den norske supporterklubben ta opp alle feil og mangler ved streamen vi har hatt tilgang på mot betaling denne sesongen?
Det er jo i utgangspunktet et glimrende tilbud til en forsåvidt overkommelig pris, men den har hatt mange (tildels alvorlige) svakheter og mangler, som både har gitt oss frustrasjoner og endog fratatt oss et par-tre kamper. Kvaliteten er også slik at det i 2019 må være mulig med betydelige forbedringer. Det hele virker rett og slett svært amatørmessig.
Påloggingsvirvaret ved dagens kamp er bare toppen av isfjellet. Jeg synes det er merkelig at det ikke går an å forenkle dette. Jeg tror jeg nå har klart å skaffe meg nytt passord og ny "My Stoke"-account, men må si det knytter seg betydelig spenning til om jeg får sett neste kamp.

Jeg tror ( dessverre ) du må rette slike henvendelser på facebooksidene til supporterklubben som nok er regnet som mer «offisiell» i så måte og har fokuset rettet mer mot seg av flere enn de som opererer her inne.
Det er klart bedre kvalitet over forumet her, men facebook ser ut til å være det foretrukne alternativ på de fleste fronter. Sjansen for å få svar er større der.

Jeg er ikke kravstor i forhold til kvalitet på TV-sendinger, har vokst opp med ganske kummerlige forhold på den fronten, så det eneste jeg vil ha her er:
1. Stabil overføring - selvfølgelig med rom for at det kan gjøres en og annen feil en gang i blant.
2. Klokke på skjermen
3. Repriser av situasjoner, evt. mulighet for å spole tilbake selv.


Takk, Morten!
Jeg vil poste et spørsmål/henstilling på FB-siden etterhvert :-)
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Live streaming

Innlegg Morten T. » 04 Jul 2019, 10:46

Hva skjer her? Samme opplegg som forrige sesong?

En drøy tusenlapp for så godt som alle kampene i fjor var et svært godt tilbud, selv om kvaliteten var variabel og det er mulighet for forbedringer( klokke, repriser etc. )
Jeg betaler gjerne litt ekstra hvis det kommer på plass.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Live streaming

Innlegg Bjarne » 04 Jul 2019, 13:47

Jepp. Repriser trenger vi!
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Live streaming

Innlegg Lars Frode » 07 Jul 2019, 11:51

Ser ikke ut som Stoke blir å se på ifollow i år heller, da må vi vel slite med den dårlige kvaliteten som vi opplevde ifjor. Er det noen som vet hvorfor klubben ikke vil bruke ifollow som de fleste andre klubbene i Efl bruker?
Lars Frode
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 459
Registrert: 03 Nov 2011, 19:20
Bosted: Ålgård


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron