Rowett

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Rowett

Innlegg -Tottal- » 10 Sep 2018, 20:35

Hvordan er det mulig ?

Fra å være et solid PL lag i 10 sesonger på rad, innemellom helt på høyden med kanskje de beste i den mest
krevende ligaen i Europa - til å falle sammen som et vissent korthus.

Hvordan er det mulig at veldig lite eller ingenting fungerer lenger ?

Jeg sliter fremdeles med å tilpasse meg overgangen til at Stoke City har blitt et lag som må kjempe for å ikke rykke
ned til Nivå III. Nok et mageplask å ansette en manager som gjør ekstreme feil gang på gang med laguttak som bare
han selv kan se noe logikk i, og som feiler mot veldig svak motstand.

Men når det er nevnt, er stallen egentlig rett og slett for dårlig ? Eller er det først og fremst feil valg av spillere som blir
valgt ut til match ? Jeg trodde økonomien i STFC var bra nok til å klare oppgaven med å hente inn spillere som får klubben
tilbake der den hører hjemme. Og en ledelse som etter hvert har evne til å velge en manager som forstår hvordan et lag
burde fungere for å få resultater på vår side. Der har jeg dessverre tatt feil.

Bojan inn, Rowett ut - burde være en begynnelse til bedring.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Rowett

Innlegg Lilledino » 13 Sep 2018, 21:50

#rowettout
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Rowett

Innlegg Knut Ole » 15 Sep 2018, 12:53

Trekløver på midtbanen er selvsagt for min del:
Allen (dypest) jagende som en terrier
Etebo sentralt med smart bevegelse, god pasningsfot og evne til å vende spillet
Bojan (offensivt / 10’er) med evne til mottak, medtak, boksåpnerpasninger / assist

Hvor vanskelig kan det være Rowett?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Rowett

Innlegg Svein Nilsen » 15 Sep 2018, 14:42

Knut Ole skrev:Trekløver på midtbanen er selvsagt for min del:
Allen (dypest) jagende som en terrier
Etebo sentralt med smart bevegelse, god pasningsfot og evne til å vende spillet
Bojan (offensivt / 10’er) med evne til mottak, medtak, boksåpnerpasninger / assist

Hvor vanskelig kan det være Rowett?


Slik burde det vel vært, men nå kommer jo Woods inn - hva gjør Rowett da? Hviler han Allen eller setter han Bojan på den ledige vingen til McClean? Hmm...som alltid veldig spennende 1 time før kick-off når laget offentliggjøres!
Goooooaaaarrrrrnnnnnnn Stoke!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Rowett

Innlegg Torstein Norevik » 15 Sep 2018, 15:17

Jeg er allerede ganske oppgitt over Rowett. Jeg begriper ikke hva han prøver på, og jeg er i selskap med veldig mange.

Bojan fortsatt ute i kulden, Bauer fortsatt ute i kulden, og Imbula igjen i varmen, men kun fordi han er sendt til Spania... ;)

Men Diouf har klippekort og skrytes oppi skyene av Rowett, som han også har gjort med McClean.

Så vet jeg at mange har mistet troen på Berahino, men han har jo vært blant våre bedre i de første kampene og har vært friskere enn på veldig lenge. Virker å ha fått en ny giv og en "boost" av selvtillit, etter mye "one-to-one" coaching med Kevin Phillips. Og har også fått mye skryt av Rowett.

Og så...når han er endelig har kommet seg opp, så settes han ut...Det må da vel stå til stryk i psykologi...? :shock:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Rowett

Innlegg Lilledino » 19 Sep 2018, 18:35

Torstein Norevik skrev:Jeg er allerede ganske oppgitt over Rowett. Jeg begriper ikke hva han prøver på, og jeg er i selskap med veldig mange.

Bojan fortsatt ute i kulden, Bauer fortsatt ute i kulden, og Imbula igjen i varmen, men kun fordi han er sendt til Spania... ;)

Men Diouf har klippekort og skrytes oppi skyene av Rowett, som han også har gjort med McClean.

Så vet jeg at mange har mistet troen på Berahino, men han har jo vært blant våre bedre i de første kampene og har vært friskere enn på veldig lenge. Virker å ha fått en ny giv og en "boost" av selvtillit, etter mye "one-to-one" coaching med Kevin Phillips. Og har også fått mye skryt av Rowett.

Og så...når han er endelig har kommet seg opp, så settes han ut...Det må da vel stå til stryk i psykologi...? :shock:


Nå spiller vi litt bedre enn ikkeno, etter at McClean er ute. Blir spennende å se hva Rowett gjør når han er frisk..Jeg savner fortsatt Bojan, som tør holde ball, roe ned og se på alternative pasninger. Jeg synes han er litt Myggen type og vil se ham sammen med Woods...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron