Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Josef » 27 Jul 2018, 17:59

Nå blir det mulig å "streame" de fleste kampene Stoke skal spille i Championship neste sesong, med unntak av noen få kamper (som skal vises på Sky Sports) vil alle kampene bli vist på Stoke City+ Live. Veldig gode nyheter for oss som er bosatt utenfor UK. Skal jeg tippe vil prisen være på ca 1500 kr, men dette er bare gjetting utifra andre formater som streamer kamper i Championship.

https://www.stokecityfc.com/news/potter ... ng-service
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Svein Nilsen » 28 Jul 2018, 16:45

Dette er good news. Tror Leeds og Derby tok £ 5 pr kamp forrige sesong så 1500 NOK for hele sesongen høres ok ut. Stoke sier også at de skal ta "minst" mulig, det vil si at de MÅ fakturere noe, det er de forpliktet til, men de ønsker at vi skal betale så lite som mulig! Nok et godt grep fra klubben der altså!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Knut Ole » 29 Jul 2018, 09:29

Svein Nilsen skrev:Dette er good news. Tror Leeds og Derby tok £ 5 pr kamp forrige sesong så 1500 NOK for hele sesongen høres ok ut. Stoke sier også at de skal ta "minst" mulig, det vil si at de MÅ fakturere noe, det er de forpliktet til, men de ønsker at vi skal betale så lite som mulig! Nok et godt grep fra klubben der altså!

Det er vakkert!
Så gjenstår det å se om opplevelsene på skjermen blir vakker. Må i så fall hente mere før viduet lukkes samt heve kvaliteten og skape identitet og plan med eget spill. Gooooaaaarrnnn Rowett!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Svein Nilsen » 01 Aug 2018, 14:47

Da kom fasiten; £110 for en hel sesong eller £5 pr kamp. Helt klart en ok avtale for oss i Norge :)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Lilledino » 01 Aug 2018, 20:16

Svein Nilsen skrev:Da kom fasiten; £110 for en hel sesong eller £5 pr kamp. Helt klart en ok avtale for oss i Norge :)

Det er gull...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Josef » 02 Aug 2018, 10:12

Det blir nok en del kamper som ikke blir vist på Stoke sin strømmetjeneste, da det blir noen tv-kamper.
Frem til slutten av september vises Stoke fire ganger på tv. http://www.skysports.com/watch/football ... stoke-city

Alternativet blir da Viaplay sin strømmetjeneste, som etter hva jeg kan se viser de samme kampene som Sky Sports. https://viaplay.no/package_sport
Her er prisen dessverre på 299,- i måneden. Det er i det minste alternativer for de som vil!
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg olejodd » 07 Aug 2018, 17:23

Hei. Er det noen som har funnet hvor man kan melde seg på denne strømmetjenesten, eller er den ikke kommet på plass enda?
olejodd
Stokie
 
Innlegg: 7
Registrert: 08 Aug 2010, 18:53

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg ToGra » 09 Aug 2018, 19:06

Den skal være tilgjengelig nå på Stoke City FC, men jeg får ikke til å etablere bruker og abonnement med android mobil.
Andre som har tilsvarende problem, eller får det til ?
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg Per Magne » 10 Aug 2018, 08:56

Hei, forsøkte via Chrome nå, men får ikke opprettet bruker. De henviser til at man må velge pakke først, men det kommer ikke opp noen alternativer der hos meg i alle fall.
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Stoke lanserer egen strømmetjeneste

Innlegg ToGra » 10 Aug 2018, 21:25

Per Magne skrev:Hei, forsøkte via Chrome nå, men får ikke opprettet bruker. De henviser til at man må velge pakke først, men det kommer ikke opp noen alternativer der hos meg i alle fall.

Nøyaktig den samme erfaringen gjorde jeg :-(
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron