Årets spiller : Joe Allen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Årets spiller : Joe Allen

Innlegg onside » 25 Mai 2018, 20:37

I en nedrykkssesong blir det litt sørgmodig å utpeke årets spiller, men på en galla-middag i Stoke fikk altså Joe Allen fansens overlegne seier over de øvrige spillerne. Ingen over - ingen ved siden - ingen i nærheten. Og jeg er veldig enig i den avgjørelsen. Neste mann på lista burde vel vært Jack Butland, men han nådde langtifra opp. Norske fans stemte frem Shaqiri - og det var jo skivebom fra ende til annen ;)
Jeg hiver meg på hyllesten av Joe Allen
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Årets spiller : Joe Allen

Innlegg Svein Nilsen » 26 Mai 2018, 09:01

Vanskelig å være uenig selv om jeg selv stemte frem Shaqiri. Angret faktisk i etterkant når jeg så hvor lite han bidro. Men, Allen har heller ikke vært "kjempegod", han var bedre sist sesong! Men, lettere å fremstå som relativ god når de andre er ræva!
Kan nevne at når alle Stoke City Supporters Branches i hele verden(!) ga hver sin stemme til Årets spiller så ble det.......Shaqiri. Hvis man er enige om at det er målene som teller så er ikke Shaqiri noen skivebom. Leste vel at han var involvert (scoring eller målgivende) på over 40% av våre mål og var den fjerde mest "betydningsfulle" enkeltspilleren i Premier League på denne statistikken.
Så selv om vi har ergret oss grønne over dårlige holdninger og kroppspråk samt mange dårlige kamper så har han prestert ok på det viktigste i fotball; mål og målgivende!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Årets spiller : Joe Allen

Innlegg onside » 26 Mai 2018, 11:13

Svein Nilsen skrev: om Shaqiri :
Så selv om vi har ergret oss grønne over dårlige holdninger og kroppspråk samt mange dårlige kamper så har han prestert ok på det viktigste i fotball; mål og målgivende!

Shaqiri utvilsom mest verdifull spiller på papiret når mål, assist og prosenter skal telles opp, men som du nevner, litt mye hoderystende hoftefester, dårlige driblinger, klønete involveringen og slakk jobbing bakover, men offensivt, glitrende pasninger og gode frispark.... da ble vel Allens oppofrende, løpende og alltid ballvinnede spillestil tungtveiende, selv om målene ble færre enn forrige sesong. Ønsker begge uansett lykke til videre, selv om det fremdeles er håp om at Allen forblir hos oss opp til PL neste sesong :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Årets spiller : Joe Allen

Innlegg Svein Nilsen » 18 Jun 2018, 13:36

Joe Allen har i dag signert en ny fireårs kontrakt! Fantastiske nyheter! Joe Allen viser igjen at han ikke bare er en god fotballspiller, men også at han har baller til å ta ansvar og skal bidra til at vi kommer rett opp igjen. Ikke som andre som bare trekker på skuldrene og går til en annen klubb og/eller ønsker seg vekk når de ikke presterer. Grattis til SCFC som har gjort en kjempehandel!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron