BBC -Predictor

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

BBC -Predictor

Innlegg Morten T. » 21 Mar 2011, 19:23

Jeg prøvde denne linken:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... efault.stm
og fikk
Arsenal som seriemester før ManU og Chelsea. Stoke på 7. plass. Ned med Fulham, WBA og Wigan.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: BBC -Predictor

Innlegg Torstein Norevik » 21 Mar 2011, 21:24

Det er mulig det er noe jeg har oversett, eller at jeg har gjort noe feil, men for meg ser det ut som ikke alle kampene er i Predictor'en. Enkelte lag får ikke 38 kamper, deriblant Stoke. :roll: Så vidt jeg kan se mangler bl.a. vår kamp mot Wolves, som egentlig skulle ha gått semifinale-helga. Fikk du full tabell med alle lag alle med 38 kamper, Morten ?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: BBC -Predictor

Innlegg Morten T. » 21 Mar 2011, 22:19

Torstein Norevik skrev:Det er mulig det er noe jeg har oversett, eller at jeg har gjort noe feil, men for meg ser det ut som ikke alle kampene er i Predictor'en. Enkelte lag får ikke 38 kamper, deriblant Stoke. :roll: Så vidt jeg kan se mangler bl.a. vår kamp mot Wolves, som egentlig skulle ha gått semifinale-helga. Fikk du full tabell med alle lag alle med 38 kamper, Morten ?

Oi!
I befippelsen over at Stoke havna på 7. plass så glemte jeg nok å sjekke kampantallet, ja... :ugeek: :oops:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: BBC -Predictor

Innlegg Lilledino » 22 Mar 2011, 13:24

Kul side !!!
Har rappa den internt på jobben, og satt i gang totaltipping.

Her er fasiten fra Frogner :

Utd, Chelsea, Gunners, man City

Stoke på en trygg 11 plass

Ned går :
Wolves, Wigan, Blackpool
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: BBC -Predictor

Innlegg Lilledino » 22 Mar 2011, 13:27

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Det er mulig det er noe jeg har oversett, eller at jeg har gjort noe feil, men for meg ser det ut som ikke alle kampene er i Predictor'en. Enkelte lag får ikke 38 kamper, deriblant Stoke. :roll: Så vidt jeg kan se mangler bl.a. vår kamp mot Wolves, som egentlig skulle ha gått semifinale-helga. Fikk du full tabell med alle lag alle med 38 kamper, Morten ?

Oi!
I befippelsen over at Stoke havna på 7. plass så glemte jeg nok å sjekke kampantallet, ja... :ugeek: :oops:



Fuck, jeg så det etterpå jeg oxo..

Merkelig at BBC slurver slikt da...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: BBC -Predictor

Innlegg Torstein Norevik » 25 Mar 2011, 18:02

Morten T. skrev:Jeg prøvde denne linken:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... efault.stm
og fikk
Arsenal som seriemester før ManU og Chelsea. Stoke på 7. plass. Ned med Fulham, WBA og Wigan.


Har prøvd Predictor'en igjen. Det er kun to kamper som mangler der nå, nemlig Stoke-Wolves og Fulham-Bolton. Når jeg tar hensyn også til disse to kampene får jeg følgende topp/bunn og vår plassering:

Man.U som seriemester, med Arsenal på sølvplass og Chelsea på bronse. Man.C på den viktige 4.plassen, som gir CL-plass.
Stoke har jeg på 9. plass, med 49 poeng. WBA, Wolves og Wigan ned, hvor WBA er 3. sist og rykker ned med 37 poeng. Birmimgham greier seg med 39 poeng.

Når det gjelder Stoke har jeg lagt til grunn at vi slår Blackpool, Wigan og Wolves, spiller uavgjort mot Chelsea, Aston Villa og Arsenal, og taper mot Tottenham og Man.C. Flere tips ? :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: BBC -Predictor

Innlegg O2Stokie » 27 Mar 2011, 12:43

Morten T. skrev:Jeg prøvde denne linken:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... efault.stm
og fikk
Arsenal som seriemester før ManU og Chelsea. Stoke på 7. plass. Ned med Fulham, WBA og Wigan.

Fikk også Arsenal som seriemester foran ManU og Chelsea. Stoke på 10. plass, Blackburn, Blackpool og Wigan ned, Birmingham, Fulham og Aston villa redder seg med et nødskrik.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: BBC -Predictor

Innlegg Torstein Norevik » 09 Apr 2011, 21:19

Torstein Norevik skrev:
Har prøvd Predictor'en igjen. Det er kun to kamper som mangler der nå, nemlig Stoke-Wolves og Fulham-Bolton. Når jeg tar hensyn også til disse to kampene får jeg følgende topp/bunn og vår plassering:

Man.U som seriemester, med Arsenal på sølvplass og Chelsea på bronse. Man.C på den viktige 4.plassen, som gir CL-plass.
Stoke har jeg på 9. plass, med 49 poeng. WBA, Wolves og Wigan ned, hvor WBA er 3. sist og rykker ned med 37 poeng. Birmimgham greier seg med 39 poeng.

Når det gjelder Stoke har jeg lagt til grunn at vi slår Blackpool, Wigan og Wolves, spiller uavgjort mot Chelsea, Aston Villa og Arsenal, og taper mot Tottenham og Man.C. Flere tips ? :)


Foreløpig godt i rute med tanke på budsjettet til 49 poeng, så ingen grunn til panikk selv om vi tapte i dag ;) Men har nok gjort WBA en stor urett, ser ut som at de greier seg med glans....
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: BBC -Predictor

Innlegg Morten T. » 10 Apr 2011, 21:16

Torstein Norevik skrev:
Torstein Norevik skrev:
Har prøvd Predictor'en igjen. Det er kun to kamper som mangler der nå, nemlig Stoke-Wolves og Fulham-Bolton. Når jeg tar hensyn også til disse to kampene får jeg følgende topp/bunn og vår plassering:

Man.U som seriemester, med Arsenal på sølvplass og Chelsea på bronse. Man.C på den viktige 4.plassen, som gir CL-plass.
Stoke har jeg på 9. plass, med 49 poeng. WBA, Wolves og Wigan ned, hvor WBA er 3. sist og rykker ned med 37 poeng. Birmimgham greier seg med 39 poeng.

Når det gjelder Stoke har jeg lagt til grunn at vi slår Blackpool, Wigan og Wolves, spiller uavgjort mot Chelsea, Aston Villa og Arsenal, og taper mot Tottenham og Man.C. Flere tips ? :)


Foreløpig godt i rute med tanke på budsjettet til 49 poeng, så ingen grunn til panikk selv om vi tapte i dag ;) Men har nok gjort WBA en stor urett, ser ut som at de greier seg med glans....

Hodgson ser ut til å være en god manager, spesielt når det skal slås nedenfra og opp. Jeg bommer nok på WBA og Fulham sjøl, men kanskje blir det de tre andre W-lagene som går ned? Blackpool lever også farlig, men bør uansett være stolte av at de har gjort mange spådommer til skamme og blir med hele veien inn. Stoke og Sunderland er heller ikke helt sikre, men veldig, veldig mye skal gå galt på slutten for at en av, eller begge disse, to går ned.

Trur eg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 108 gjester