Gary Rowett

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Gary Rowett

Innlegg Torstein Norevik » 22 Mai 2018, 23:41

Jeg håper og tror at dette kan være et godt valg. Det er ikke så mange månedene siden Rowett var omtalt som en av de mest spennende og fremgangsrike managerne på øyriket, og selv om det kladdet litt mer mot slutten av sesongen har han likevel hatt gode resultater både i Derby, Birmingham og Burton.

Reaksjonene fra Derby-fansen er vel litt blandet, fra de som nesten gråter seg i søvn - som kompisen til Svein ;) - til andre som synest det er helt greitt at Rowett forsvinner. I den siste kategorien ser det ut til at det er manglende begeistring for spillestilen som er utslagsgivende, for det hevdes at Rowett er glad i langballer, noe som ikke faller like godt i smak hos alle. Jeg vet imidlertid ikke om dette er riktig, rett og slett fordi jeg knapt har sett Derby spille denne sesongen, men det er det kanskje noen av dere andre som vet noe mer om ? ;)

Nå blir det veldig spennende å se hvilke spillere han ønsker å ha med seg videre, hvem som hentes inn, og hvem som forsvinner. For egen del håper jeg at han ikke er redd for - i alle fall innimellom - å la unge spillere som Edwards, Campbell, Ngoy, Tymon og Verlinden få sjansen. Jeg håper også at han henter tilbake lånespillerne Bojan og Muniesa. Kanskje også Imbula, fordi jeg mener han er en bra spiller, men likevel litt usikker på han, på grunn av noen (betydelige) spørsmålstegn rundt holdningen hans. Så må han selvsagt - som pri 1 - hente inn i alle fall èn, kanskje to, målfarlige spisser, som har vist at de kan score mål på dette nivået. Kanskje Vydra og Gayle ? Begge har vært nevnt i ryktespaltene og begge har vist at de er kapable til 20+ i Championship. 8-)

Jeg merker - heldigvis - at jeg ikke ser like svart på Championship-spill nå som umiddelbart eter at nedrykket var et faktum. Nedrykket åpner også for nye muligheter, eksempelvis med å få en mer balansert og harmonisk spillerstall, med spillere med de rette holdningene i tillegg til det rent fotballmessige. Kanskje er det denne sesongen vi skal legge grunnlaget for nye sesonger i Premier League, og at vi - når alt kommer til alt - vil komme styrket ut av dette, sett over tid ? :)

Jeg liker bedre være optimistisk enn pessimistisk, så jeg går for den, jeg... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Gary Rowett

Innlegg bjørn123 » 23 Mai 2018, 11:01

Kollegaen min (reiser over og ser veldig mange Derby kamper - har sesongkort) sier at de har fremgått som utrolig defensive og kjedelige.
Det har igjen ført til at de ikke lengre styrer kampene.
Det som blir spennende nå er jo å se hvor mange av spillerne som blir igjen - til syvende og sist er det jo kvaliteten til spillergruppen som er viktigst..
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Gary Rowett

Innlegg vegar56 » 23 Mai 2018, 14:47

bjørn123 skrev:Kollegaen min (reiser over og ser veldig mange Derby kamper - har sesongkort) sier at de har fremgått som utrolig defensive og kjedelige.

Nå er det bare én ting som gjelder, retur til PL. Tar gjerne en god dose "kjedelig" fotball hvis målet nås :D
Come on, you red&white :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Gary Rowett

Innlegg gunny » 23 Mai 2018, 15:32

Trur dette blir ein god mann for oss:
"When supporters are spending their hard earned money to watch their team on a Saturday the least they want is effort and commitment and endeavour – and of course like all clubs they also want to see the kind of quality which will get them off their seats as well."
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Gary Rowett

Innlegg Knut Ole » 02 Jun 2018, 08:04

Rowett rydder. Bra!
Floppen Wimmer vil ingen savne. Johnson og Ireland er ferdige. Godt er det både for lønnsbudsjett og det sportslige.
Følgende ungdom frigis også
Shola Ayoola, Lewis Banks, Ryan Hill, Eddy Lecygne og Luis Da Silva, Jordan Greenidge, Mitchell Allen, Vanancio Monteiro og Connor Russo. Miks av u23 og u18 spillere som får prøve seg andre steder. Lykke til!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Gary Rowett

Innlegg mfkpotter » 27 Okt 2018, 14:45

Gary Rowett har vist seg like dårlig som Lambert og Hughes, og Coates klanen ser ut til å gjort en ny tabbe med ansettelsen av ny manager.
Samtidig så gnir alle sammen seg i Derby i hendene, når de ser hvordan de er i toppen med Frank Lampard som manager. Steven Gerrard gjør det også bra i Rangers, og Graham Potter gjør det meget bra i Swansea forholdene tatt i betrakting.

Konservative Coates virker igjen å ha bommet grovt med sin manager, og hvis det er noe tak i Coates klanen så skifter de manager førstkommende uke.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Gary Rowett

Innlegg vegar56 » 27 Okt 2018, 16:52

mfkpotter skrev:Gary Rowett har vist seg like dårlig som Lambert og Hughes, og Coates klanen ser ut til å gjort en ny tabbe med ansettelsen av ny manager.

Tja... Fletcher var riktig i dag ;-)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Gary Rowett

Innlegg Lilledino » 27 Okt 2018, 22:07

#rowettout

Med et så bra lag klarer han å prestere så lite...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Gary Rowett

Innlegg Lilledino » 02 Jan 2019, 13:32

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Gary Rowett

Innlegg Per Magne » 02 Jan 2019, 22:54

Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron