Gary Rowett

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Gary Rowett

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2019, 23:59

Hvis det blir en ny manager inn så føler jeg meg trygg på at det blir en brite. I høyden en irlender.
Tviler sterkt på at Coates & co. kommer til å fravike fra det mønsteret.
Spørsmålet her blir vel om det skal forsøkes med en ung manager, typ Lampard,Gerrard osv. eller en som har vært lenge i gamet, typ Allardyce, Moyes, McCarthy, O’Neill. Jeg tipper de går for det siste.
Et annet alternativ kunne være noe midt i mellom, som f.eks. Nigel Clough eller en annen med tilsvarende erfaring.

Vi får se, men det har vært ganske stille fra ledelsen rundt denne tematikken - så langt.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gary Rowett

Innlegg Lilledino » 03 Jan 2019, 09:18

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Gary Rowett

Innlegg Svein Nilsen » 03 Jan 2019, 09:55

Når Rowett forsvinner ville det vært bra om the Pizza Boys også forsvant ut dørene på Bet365 stadium. De har mye eller mest av skylden for at vi har havnet i uføre!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Gary Rowett

Innlegg Morten T. » 03 Jan 2019, 11:01

Svein Nilsen skrev:Når Rowett forsvinner ville det vært bra om the Pizza Boys også forsvant ut dørene på Bet365 stadium. De har mye eller mest av skylden for at vi har havnet i uføre!

Mener å huske at det var en del uenighet mellom Catwright og Pulis et stykke tilbake i tid.
Pulis ville kontrollere dette med spilleroverganger selv, slik det var vanlig å gjøre før, og skal ha hatt flere krangler med Cartwright og andre i klubben rundt dette. Her var, og er, jeg uenig med Pulis. Den metoden holder ikke lenger, managere må heller fokusere på det rent sportslige. Noe av det samme problemet har jo vært i ManU, der den glimrende treneren Mouhrino arvet et system som har ligget der helt fra Ferguson sin tid.

Ansettelsen av Cartwright var i sin tid grei, men selv om ansettelsen var grei i form av opprettelsen av en "ny" stilling, så er det jo ikke gitt at Cartwright har gjort en god jobb. Det er jo ikke til å komme fra at det har vært en del snodige kjøp( Wimmer, Berahino, Imbula f.eks. ) de siste årene som har kostet klubben dyrt både sportslig og økonomisk.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gary Rowett

Innlegg Morten T. » 03 Jan 2019, 15:09

Det pussige med Coates er jo at under hans tid så har det blitt ansatt noen managere av virkelig topp klasse. Både Macari og Pulis må sies å være meget gode ansettelser, sånn sett har han jo vist at han og folkene rundt han har peiling, men de tre siste ansettelsene har han ikke vært like heldig med.
Først en fyr med dress og slips som sakte, men sikkert, førte klubben til nedrykk.
Deretter en kar som egentlig kom inn altfor sent og hadde egentlig veldig små sjanser til å redde et skip som allerede hadde tatt inn for mye vann.
Og til sist en fyr som tilsynelatende synes det er feiende flott at laget triller ballen seg i mellom på egen banehalvdel.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gary Rowett

Innlegg mfkpotter » 03 Jan 2019, 20:45

Jeg registrerer at Gary Rowett torsdag 3 januar fortsatt er manager for Stoke City. Dette bekrefter alle mine teorier, klubben styres av tidenes amatører og styrer seg selv vekk fra fans og de som er glad i klubben. Jeg trodde faktisk det ikke var mulig å synke så lavt, og det lille av troverdighet jeg hadde er nå borte.

Makan :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Gary Rowett

Innlegg Knut Ole » 03 Jan 2019, 21:18

Morten T. skrev:Hvis det blir en ny manager inn så føler jeg meg trygg på at det blir en brite. I høyden en irlender.
Tviler sterkt på at Coates & co. kommer til å fravike fra det mønsteret.
Spørsmålet her blir vel om det skal forsøkes med en ung manager, typ Lampard,Gerrard osv. eller en som har vært lenge i gamet, typ Allardyce, Moyes, McCarthy, O’Neill. Jeg tipper de går for det siste.
Et annet alternativ kunne være noe midt i mellom, som f.eks. Nigel Clough eller en annen med tilsvarende erfaring.

Vi får se, men det har vært ganske stille fra ledelsen rundt denne tematikken - så langt.

Martin O’Neill !
Hvis han er ledig, og det er han vel (?). Mulig han ble litt vonbrotn for et år siden, men det har rent mye vann i havet siden da.
Sett opp mot de øvrige kandidatene du nevner Morten vil jeg sterkt foretrekke O’Neill.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Gary Rowett

Innlegg Morten T. » 03 Jan 2019, 23:01

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:Hvis det blir en ny manager inn så føler jeg meg trygg på at det blir en brite. I høyden en irlender.
Tviler sterkt på at Coates & co. kommer til å fravike fra det mønsteret.
Spørsmålet her blir vel om det skal forsøkes med en ung manager, typ Lampard,Gerrard osv. eller en som har vært lenge i gamet, typ Allardyce, Moyes, McCarthy, O’Neill. Jeg tipper de går for det siste.
Et annet alternativ kunne være noe midt i mellom, som f.eks. Nigel Clough eller en annen med tilsvarende erfaring.

Vi får se, men det har vært ganske stille fra ledelsen rundt denne tematikken - så langt.

Martin O’Neill !
Hvis han er ledig, og det er han vel (?). Mulig han ble litt vonbrotn for et år siden, men det har rent mye vann i havet siden da.
Sett opp mot de øvrige kandidatene du nevner Morten vil jeg sterkt foretrekke O’Neill.
Har alltid likt O’Neill sjøl. Et produkt av kanskje tidenes beste engelske manager, Brian Clough. Veldig entusiastisk, det grenser mot klin gææren, på sidelinja og har resultater å vise til. Spørs likevel om han, eller noen andre, klarer å snu dette denne sesongen? Kanskje er det for sent?
Allikevel tror jeg det må inn en trener med autoritet som kan få spillerne til å tro igjen. For det er nesten det verste: Det virker som om spillerne helt har mista trua på det de holder på med, arbeidsinnsatsen de legger ned tatt i betraktning.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Gary Rowett

Innlegg vegar56 » 04 Jan 2019, 10:26

vegar56 skrev:
bjørn123 skrev:Kollegaen min (reiser over og ser veldig mange Derby kamper - har sesongkort) sier at de har fremgått som utrolig defensive og kjedelige.

Nå er det bare én ting som gjelder, retur til PL. Tar gjerne en god dose "kjedelig" fotball hvis målet nås :D
Come on, you red&white :!:

Men defensiv, kjedelig fotball blir bare dumt når resultatene uteblir :(
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Gary Rowett

Innlegg Morten T. » 04 Jan 2019, 15:02

Mye rykter på at Moyes blir ny Stokemanager nå.
Han er en flink fotballmann og bør ikke dømmes på at han hoppa etter tidenes beste britiske manager i Manchester U.
Ikke øverst på min liste, men ikke nederst heller.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron