Jonathan Walters

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Jonathan Walters

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2011, 23:29

Pulis skryter av Walters og mener han er et godt kjøp:
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/fo ... ticle.html

Vet ikke om jeg er helt enig, men ikke helt uenig heller.
Ja, for den prisen så kanskje, men han er veldig "enkel" og relativt begrensa i spillestilen. Forcen er selvfølgelig arbeidsinnsats og utholdenhet og sånn sett er han nok nær det som kan kalles Pulis sin våte drøm av en spiller, men har han et potensial til å bli bedre og utvikle seg videre? Igjen: Jeg tillater meg å tvile...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jonathan Walters

Innlegg Sven-Erik » 20 Mar 2011, 00:25

Synes han gjør det bra hos oss jeg, og han blander seg da inn i kampen om toppscorertittelen i Stoke.
Husker jeg ikke helt feil kom han inn fra benken og scoret to i en kamp også.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Jonathan Walters

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2011, 00:34

Sven-Erik skrev:Synes han gjør det bra hos oss jeg, og han blander seg da inn i kampen om toppscorertittelen i Stoke.
Husker jeg ikke helt feil kom han inn fra benken og scoret to i en kamp også.

I dag var han veldig god, men summasummarum over et lengre tidsrom så har han vært rundt middels og kanskje litt under. Det blir jo aldri helt riktig å skrive noe negativt rett etter en god kamp( i fotball er det mye korttidshukommelse ), men jeg står på at hans beste egenskaper er jobbing, utholdenhet og fysikk. Teknikk og kreativitet er helt klart mannens svake sider. Jeg ville nok valgt en annen spiss enn Walters fra start, men han kan være grei å bruke av og til.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jonathan Walters

Innlegg Svein Nilsen » 20 Mar 2011, 15:13

Jeg har til tider vært skeptisk (negativ) til Walters evner på PL nivået. Men, synes han har vært tildels veldig god i de siste to kampene. Kan virke litt treg og med dårlig teknikk, men har en fantastisk arbeidsmoral og har vokst betydelig fotballmessig gjennom vinteren. Kanskje det er staheten til TP som har gitt oss en fremtidig storspiller?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Jonathan Walters

Innlegg jørgen » 20 Mar 2011, 19:46

Jeg hadde overhode ingen forventninger til han da han signerte, men han har overrasket meg. Han har ingen tydelige styrker annet enn sin arbeidsvilje, og en evne til å av og til være på rett sted til rett tid. Jeg synes TP bruker han alt for ofte fra start i og med at han i mine øyne er en bedre spiller å ha når du leder og kan sette han inn i det 70 minutt. Det irriterer meg at vi bruker to forholdsvis defensive spisser på topp når begge er gode duellspillere.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 101 gjester