Paul Lambert

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Paul Lambert

Innlegg Torstein Norevik » 14 Mai 2018, 12:43

Stoke har ikke hastverk med å avklare om Lambert får fortsette eller ikke.

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... re-1563925

Det kan vel kanskje tolkes som at Lambert ikke har overbevist Coates & co om at han er rett mann til å få oss raskt tilbake til PL. For ellers hadde det vel vært naturlig at de hadde vært på banen kjapt med støtteerklæringer og med å bekrefte at han fortsetter. :?

Venter vi kanskje på å se hvem som blir tilgjengelige, før den endelige avgjørelsen tas ? 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Paul Lambert

Innlegg Svein Nilsen » 14 Mai 2018, 13:36

Torstein Norevik skrev:Stoke har ikke hastverk med å avklare om Lambert får fortsette eller ikke.

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... re-1563925

Det kan vel kanskje tolkes som at Lambert ikke har overbevist Coates & co om at han er rett mann til å få oss raskt tilbake til PL. For ellers hadde det vel vært naturlig at de hadde vært på banen kjapt med støtteerklæringer og med å bekrefte at han fortsetter. :?

Venter vi kanskje på å se hvem som blir tilgjengelige, før den endelige avgjørelsen tas ? 8-)


Coates & co tar nok en veldig nøye vurdering, jeg tipper de har fått med seg at supporterne ikke er veldig happy med hva Lambert har fått til. Og sportslig viser jo tabellen hvordan situasjonen er, en tabell lyver aldri! Så ser de jo også at Lambert har ryddet opp i mye grums han arvet fra klovnen fra Wales og at han definitivt er motivert for å fortsette. Jeg tror de venter litt på hva som er alternativene; han fra Espanyol er jo ledig, men vel ikke interessert i nivå 2. Moyes blir nok ledig, det samme sikkert med Big Sam. De trenger vi ikke. Så er managere som Dyche og Eddie Howe ettertraktet, men heller ikke de vil ned i Championsship. En av disse burde vi lokket over sist sommer - da hadde vi spilt Europe League til sommeren..... Wigans Paul Cook og Dean Smith fra Brentford er interessante, det samme er vel fortsatt Graham Potter? Uansett, det blir en veldig hektisk pre-season for oss, den begynner NÅ!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Paul Lambert

Innlegg gmel » 14 Mai 2018, 13:58

Svein Nilsen skrev:
Torstein Norevik skrev:Stoke har ikke hastverk med å avklare om Lambert får fortsette eller ikke.

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... re-1563925

Det kan vel kanskje tolkes som at Lambert ikke har overbevist Coates & co om at han er rett mann til å få oss raskt tilbake til PL. For ellers hadde det vel vært naturlig at de hadde vært på banen kjapt med støtteerklæringer og med å bekrefte at han fortsetter. :?

Venter vi kanskje på å se hvem som blir tilgjengelige, før den endelige avgjørelsen tas ? 8-)


Coates & co tar nok en veldig nøye vurdering, jeg tipper de har fått med seg at supporterne ikke er veldig happy med hva Lambert har fått til. Og sportslig viser jo tabellen hvordan situasjonen er, en tabell lyver aldri! Så ser de jo også at Lambert har ryddet opp i mye grums han arvet fra klovnen fra Wales og at han definitivt er motivert for å fortsette. Jeg tror de venter litt på hva som er alternativene; han fra Espanyol er jo ledig, men vel ikke interessert i nivå 2. Moyes blir nok ledig, det samme sikkert med Big Sam. De trenger vi ikke. Så er managere som Dyche og Eddie Howe ettertraktet, men heller ikke de vil ned i Championsship. En av disse burde vi lokket over sist sommer - da hadde vi spilt Europe League til sommeren..... Wigans Paul Cook og Dean Smith fra Brentford er interessante, det samme er vel fortsatt Graham Potter? Uansett, det blir en veldig hektisk pre-season for oss, den begynner NÅ!


Mest sannsynlig er det vel at vi ender opp med Lambert.
Det verste er at de vraker han uten å ha noen klare.
Moyes, hvorfor ikke?
Potter, tja?
Vi er vel ikke så veldig attraktive for tiden :!:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Paul Lambert

Innlegg onside » 15 Mai 2018, 13:01

Forferdelig skuffet etter denne sesongen, og Paul Lamberts resultater imponerte ikke meg! Jeg tror han er for svak til å ta Stoke opp igjen sånn på direkten, og heller sementerer Stoke som et Championship lag - vel og merke fremdeles etter min mening, men når det er sagt, så er det også opp til eierne og deres meninger og lommebok som setter begrensninger? Min begrunnelse er:

1. Passiv i overgangsmarkedet: Alle så vi trengte en spiss i januarvinduet, det ble to backer og Badou, men dette var Hughes og Cartwrights arbeid. Så han hadde tid, men fikk ingen innflytelse i dette avgjørende overgangsvinduet. Sterkt skuffende, selv om både Badou og Bauer har lever på forventning.
2. Innfasing av yngre spillere: Dette punktet er veldig vanskelig, men dette arbeidet blir vesentlig for å komme seg opp igjen, selv om det kan ta to-tre år. Da må vi se på hva vi har av unge spillere, og hvordan vi bruker dem! Edwards er vel det verste eksemplet - kastet inn i utrolig vanskelige kamper (ManC) og når det enderlig begynner å spille seg til en fast plass - rett ut på U23 laget! Matchingen og innfasingen av Champell var også slett. Det så ikke ut som han var forberedt i det hele tatt. Bare tatt inn i troppen som en frelser, for så å falle igjennom: ikke fordi han var dårlig, men fordi han ikke kjente spillemønsteret til Shaqiri og de andre (hvis det var noe mønster der da) Dette syns jeg var særdeles svakt av Lampert, sett i etterkant! Hvis vi ser på de andre unge spillerne så har de IKKE hatt suksess de plassene de har kommet til heller. Dette er ikke Lambert sin feil, men jeg tror han ikke er mannen (sammen med Cartwright) å fase noen av disse igjen: Campbell, Niakate, Sobhi (Stoke), Verlinden (St.Pauli), Tymon (Milton Keynes), Ngoy (Walsall), Souttar (Ross County), Moha (Espanyol), Telford og Sweeney (Bristol R)
3. Håndtering av problembarna: Alt var ikke bare fryd og gammen på Clayton Wood denne våren. Alt gikk ikke på skinner. Misnøyen med hverandre og hvem som skal spille er ALLTID er stridstema i alle klubber, men det gjelder å jobbe som et lag og ta tak i problemene TIDLIG når de dukker opp. Når jeg sier problembarn mener jeg det som skjedde med Jesé (straffesituasjonen), Affelay (kritisere og sabotere treninger), Adam (uhelbredelig grisespiller, som kostet oss poenger!!!). Shaqiri (fikk holde på med hoderysting og misnøye med medspillere i kamp etter kamp, uten konsekvenser - selv om han leverte scoringer av topp klasse innimellom :o ) I tillegg har vi Imbula, Bojan og tildels Muniesa - som sikkert har forventninger og fremdeles er Stoke sin eiendom. Wimmer (hva faen skjedde her? bakgrunnssjekk 0%???) Jeg tviler veldig sterkt på at Lambert greier å forvalte disse "urokråkene" :( Og da har jeg ikke nevnt Berahino enda!!! Tror faktisk jeg lar det være......
4. Disse forsvinner ganske sikkert: og de kan han vel egentlig ikke gjøre noe med (Jesé, Zouma, Shaqiri, Butland og Allan) men
5. Kick ass: Greier han virkelig dette? Vi står ved en skillevei hvor mange MÅ ut: Adam, Johnson, Fletcher, Crouch(?) Greier Lambert å få disse ut eller? Vil han ikke?

Konklusjoner er klinkende klar fra meg: Lambert er ikke mannen som kan nøste opp i alt dette. Cartwright har vært feil mann på feil plass alt for lenge - og får også ta stor del av skylden for dette. Tror det bør ryddes på trener og speidersiden i tillegg til ny Manager. Det henger for mye Sparky igjen her!!!!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Paul Lambert

Innlegg gmel » 18 Mai 2018, 11:15

Rykte: Møte i dag med Coates. Kanskje vi får svaret i kveld?
Takk for innsatsen, og lykke til videre??
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Paul Lambert

Innlegg Torstein Norevik » 18 Mai 2018, 15:56

gmel skrev:Rykte: Møte i dag med Coates. Kanskje vi får svaret i kveld?
Takk for innsatsen, og lykke til videre??

Det var det nok mange som trodde, men skal vi tro The Sentinel er dette bare et rutine-møte, som Peter og John Coates har med manageren hver fredag gjennom hele sesongen.

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... es-1581738

Lamberts stilling skal visstnok ikke være på agendaen, selv om det kan spørres om hvordan avisen vet det. ;)
Det spekuleres likevel i om Lambert selv kan ønske å ta opp temaet, for å vite hvor han står.

For egen del tenker jeg at klubben spiller et "waiting game" for å sondere hvilke alternativer den har (som også kan ende med at Lambert fortsetter). For ellers hadde det vel vært naturlig at klubben allerede hadde bekreftet at Lambert blir manager også neste sesong ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Paul Lambert

Innlegg gmel » 18 Mai 2018, 16:07

Sannelig: Vi er på managerjakt! Da satser vi på at de har en kandidat klar til august.....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Paul Lambert

Innlegg gunny » 18 Mai 2018, 16:38

Lambert er ferdig. Da blir det vel enten Moyes eller Big Sam?
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Paul Lambert

Innlegg gmel » 18 Mai 2018, 16:51

gunny skrev:Lambert er ferdig. Da blir det vel enten Moyes eller Big Sam?

Det blir klart allerede 1 august at trettendevalget Mike Pejic svarte "....tja..."
:lol: :lol:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Paul Lambert

Innlegg vegar56 » 18 Mai 2018, 17:16

gunny skrev:Lambert er ferdig. Da blir det vel enten Moyes eller Big Sam?

Ingen av dem er interessert i å overta et Championship-lag ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron