Paul Lambert

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Paul Lambert

Innlegg Bjarne » 17 Jan 2018, 22:45

To kjappe signeringer. Kjenner jeg er blitt litt optimist! Tror det blir en ny vår, som starter med seier mot Huddersf.. :D
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Paul Lambert

Innlegg Lilledino » 18 Jan 2018, 20:37

Bjarne skrev:To kjappe signeringer. Kjenner jeg er blitt litt optimist! Tror det blir en ny vår, som starter med seier mot Huddersf.. :D

KLART, den vinner vi ...Og holder tett bakover...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Paul Lambert

Innlegg Knut Ole » 20 Jan 2018, 10:14

Lilledino skrev:
Bjarne skrev:To kjappe signeringer. Kjenner jeg er blitt litt optimist! Tror det blir en ny vår, som starter med seier mot Huddersf.. :D

KLART, den vinner vi ...Og holder tett bakover...

Åhhhh, måtte du få rett. Formen vår er pill råtten. Heldigvis gjelder det samme for Huddersfield. Begge lag har like mye å kjempe for. Kan fort bli poengdeling som i jula selvom hjertet slår tungt for the mighty Potters.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Paul Lambert

Innlegg vegar56 » 20 Jan 2018, 13:18

Peter Crouch :
He has come in with a lot of experience, and you can’t fail to have respect for someone who won the Champions League as a player. It has been reflected in training… the intensity of sessions has certainly gone up.


Intensitet på treningene tror jeg kommer til å være nøkkel-elementet som kan sikre oss plass i PL også neste sesong. Min tro på prosjektet stiger :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Paul Lambert

Innlegg Knut Ole » 20 Jan 2018, 15:54

vegar56 skrev:Peter Crouch :
He has come in with a lot of experience, and you can’t fail to have respect for someone who won the Champions League as a player. It has been reflected in training… the intensity of sessions has certainly gone up.


Intensitet på treningene tror jeg kommer til å være nøkkel-elementet som kan sikre oss plass i PL også neste sesong. Min tro på prosjektet stiger :!:

Jeg tror det er et godt poeng! Og fanken så enkelt og jordnært. Det kan virke som om spillerne våre, med noen unntak (eksempel Allen) har manglet krefter, både fysisk i tillegg til mentalt. Det mentale kan forstås...at tru og selvtilliten helt blir borte ettersom mål renner inn og mening med det hele der ute på banen rakner. Den fysiske kapasiteten har virket å være lav, liten og egentlig ganske ynkelig tatt i betraktning nivå, lønn etc etc Jeg tenker vi blir spilt ut og liggende dypt uten særlig press / presdhøyde de siste 20-30 minuttene. Mye dreier seg om kvalitet men jeg tror også fysikk. I så fall nok et fatal feil av Hughes og hans team. At intensiteten på treningen nå styrkes og fysisk kapasitet forhåpentligvis får større fokus er viktig og riktig.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Paul Lambert

Innlegg onside » 21 Jan 2018, 18:37

Som flere har vært inne på i forbindelse med den første kampen hvor Lambert ledet Stoke til en 2-0 seier over Huddersfield: han coatch`et Stoke inn til sikker seier, og viste strålende engasjement som så ut til å smitte over på spillerne også. Dersom man gir 100%, kan man sjelden forlange noe mer, og det var mange som var opp mot dette. Effektiviteten var dog så som så. Selv om Shaqiri står på så sitter jeg igjen med helsparklet som gav 2-0 som beholdningen i denne kampen. Må få lov å ønske litt mer fra den kanten, så jeg mener han er relativt langt inn mot topp-nivået. Her har Lambert en jobb å gjøre. Pieters, Shawcross og Zouma blir ikke stilt på de helt store prøvene og legger ned et solid stykke arbeid, som gjelder også Fletcher og Adam. Jeg var ørlite skeptisk til denne kombinasjonen på midtbanen, men jeg syns de balanserte bra og Adam var både leken og pasningsglad, foran syns jeg Choupo-Moting leverer en kampe til klar bestemannspremie mens Diouf ikke holder som Spiss, og må få konkurranse.

Kjeldelig lagoppstilling, Svein, ja, men som bil merke fra Lambert i de neste 14 kampene. Kynisme og poenger.... det er viktig med en god åpning, la oss håpe han fortsetter Coaching i verdensklasse med et «middelmådig»lag....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Paul Lambert

Innlegg vegar56 » 22 Jan 2018, 14:11

Ser ut som vi trenger 17 poeng på de 14 siste kampene. Ikke umulig, men de kommer heller ikke av seg selv.

Før vi tar helt av, så må vi huske at første omgang mot H'field var rubbish, bare innsatsviljen og sjansen i sluttsekundene var noe å skrive hjem om. I andre omgang var det bedre, men mot svært medioker motstand.

Watford stiller med ny manager de også, og det blir spennende å se hva Lambert får til på den halvannen uken frem til den kampen. Holder vi nullen (overbevisende) i den kampen, og vinner med et eller to mål, så skal jeg love å være optimist resten av sesongen :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Paul Lambert

Innlegg Lilledino » 22 Jan 2018, 14:18

vegar56 skrev:Ser ut som vi trenger 17 poeng på de 14 siste kampene. Ikke umulig, men de kommer heller ikke av seg selv.

Før vi tar helt av, så må vi huske at første omgang mot H'field var rubbish, bare innsatsviljen og sjansen i sluttsekundene var noe å skrive hjem om. I andre omgang var det bedre, men mot svært medioker motstand.

Watford stiller med ny manager de også, og det blir spennende å se hva Lambert får til på den halvannen uken frem til den kampen. Holder vi nullen (overbevisende) i den kampen, og vinner med et eller to mål, så skal jeg love å være optimist resten av sesongen :D


Sant nok Vegar56, ingen grunn til å ta av, men det er grunn til å se litt mer optimistisk på fremtiden.
Om vi tar 4 seire på de nesten 14, har vi 13 poeng der. Da satser jeg trygda på at vi holder oss...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Paul Lambert

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jan 2018, 14:57

Lilledino skrev:
vegar56 skrev:Ser ut som vi trenger 17 poeng på de 14 siste kampene. Ikke umulig, men de kommer heller ikke av seg selv.

Før vi tar helt av, så må vi huske at første omgang mot H'field var rubbish, bare innsatsviljen og sjansen i sluttsekundene var noe å skrive hjem om. I andre omgang var det bedre, men mot svært medioker motstand.

Watford stiller med ny manager de også, og det blir spennende å se hva Lambert får til på den halvannen uken frem til den kampen. Holder vi nullen (overbevisende) i den kampen, og vinner med et eller to mål, så skal jeg love å være optimist resten av sesongen :D


Sant nok Vegar56, ingen grunn til å ta av, men det er grunn til å se litt mer optimistisk på fremtiden.
Om vi tar 4 seire på de nesten 14, har vi 13 poeng der. Da satser jeg trygda på at vi holder oss...

Enig med dere begge. :) Men jeg er optimist, først og fremst fordi jeg mener vi har en spillerstall som er langt bedre enn tabellsituasjonen tilsier, men som har vært "coachet" feil det siste halvannet året. Ny giv under Lambert, med langt høyere intensitet og press kan være det som skal til for å løfte oss fra bunnsjiktet til en plassering midt på tabellen. Kanskje endog på øvre halvdel, med en skikkelig sesongavslutning, spesielt sett hen til hvor tett det er på tabellen fra midten og nedover. ;)

Men det krever samme guts og innsats fra spillerne i fortsettelsen som det vi så mot Huddersfield. Og så krever det at vi ikke faller sammen igjen om vi skulle få "en på trynet" i de kommende kampene, men rister det av oss , løfter hodet og står på videre selv om det innimellom skulle butte litt imot. ;) For motgang vil vi nok møte, også under Lambert, selv om han har skapt ny giv og optimisme bare på den korte tiden som har gått etter at han overtok. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Paul Lambert

Innlegg Lars » 22 Jan 2018, 15:38

Det blir rett og slett cupfinale hver kamp fremover til fornyet plass er sikret. :)
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron