SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg Richard Prestegård » 14 Mar 2011, 20:00

Styret i Supporterklubben er nå i kontakt med Stoke City i England for å undersøke om vi kan få til en mulighet for felles billettbestilling for medlemmer i supporterklubben til semifinalen mot Bolton på Wembley helga 16. og 17. april. Man var ikke kampdag avklart for Stoke - Bolton, men kampen spilles enten lørdag 16. eller søndag 17. april. Det vi prøver å få til, er om man innen en frist kan få til en påmelding, som sikrer billetter, helst blant Stoke-fansen på Wembley. Dette kan da enten skje via direkte bestilling til England, eller til supporterklubben, som så videreformidler til England.

NB! Dette tilbudet vil kun gjelde betalende medlemmer av SCSCoN!

Supporterklubben kan ikke ta ansvar for reise(fly og hotell), og den enkelte må også sørge for å kjøpe billettene selv. Vi er i dialog med Stoke City FC om et tilbud på dette nå, og mer info kommer her på hjemmesiden. Får vi til noe kan det også bli et initiativ om og møtes på en pub i London for eksempel. For øvrig kan jo den enkelte bestille billetter via www.scfcdirect.com - det kan alle gjøre.

Runar Kvernen
på vegne av styret i SCSCoN
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg potterhead » 14 Mar 2011, 20:21

Meget bra jobba,viktig å være på hugget her,det blir trøkk etter billettene til denne,min bedre halvdel og jeg er klare for,
a very nice day out.
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg Morten T. » 14 Mar 2011, 23:21

potterhead skrev:Meget bra jobba,viktig å være på hugget her,det blir trøkk etter billettene til denne,min bedre halvdel og jeg er klare for,
a very nice day out.

Det jobbes bra for å få til dette med billetter. Det vet jeg.
Jeg prøver sjøl å finne flybillett nå og tar gjerne en svingom innom verdens kjipeste flyplass( Frankfurt ) og lignenede dølle plasser for å presse pris. Regner med å dra fredag og tilbake mandag. Hotell i det blå foreløpig, men sist jeg var i London bodde jeg her:
http://www.hoxtonhotels.com/
Et bra hotell i et kult område( Londons svar på Grünerløkka :lol: ).

Velger kanskje noe annet nå, men tar uansett gjerne en pjolter eller tre før kampstart.

Jeg har hockey-VM i Mai og har egentlig ikke mye igjen på budsjettet for i år, men denne får jeg prøve å skamfere sparegrisen for å få til.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2011, 11:27

Du kan bestille billetter til semifinalen!

Styret i SCSCoN har nå fått svar fra klubben i England om at de vil gjøre hva de kan for å skaffe norske medlemmer av supporterklubben billetter blant Stoke-fansen til semifinalen på Wembley. Kampen spilles enten 16. april eller 17.april. Det avgjøres snarlig. De av medlemmene som vil bestille går frem på følgende måte:

Du sender navn, adresse, tlf.nr og epostadresse samt medlemsnr til medlem@stoke.no- så raskt som mulig. Dette er kun et tilbud for eksisterende medlemmer. Max to billetter pr medlem. Billettprisen vil ligge mellom £30 og £60, klubben vet ennå ikke den eksakte prisen for akkurat disse billettene. Melder du deg på er dette er en bindende påmelding. Vi lager en prioritert liste etter hvert som bestillingene kommer inn, og fordeler billettene etter dette.

Siste frist for påmelding til billettkjøp er onsdag 23. mars klokken 09.00 om morgenen. De som måtte komme etter dette blir ikke med på denne listen. Det er heller ikke endelig avklart om den enkelte selv da må kjøpe billettene direkte hos klubbben i England, eller om supporterklubben får billettene og distribuerer disse i Norge. Dersom det siste blir løsningen kan det påløpe et mindre gebyr for dekning av utsendelse. Det kommer mer info om fremgangsmåte senere. Nå handler det om å skaffe oversikt - på kort tid!

Vi kan ikke garantere at alle som ønsker det får billetter, men signalene fra klubben er positive - og vi er i dialog om antallet. Dessuten setter vi en kort frist - slik at det fortsatt vil være mulig å skaffe billetter gjennom scfcdirect eller på annen måte om du ikke kommer med i denne runden. Når det gjelder tilbudet fra Tollgate om buss til London osv, så kommer vi tilbake til det når vi vet mer.

For styret i SCSCoN, Runar Kvernen
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg Stoke - HamKam » 18 Mar 2011, 12:21

Da er min bestilling av 2 billetter postet !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2011, 18:04

Jeg vet det er jobba godt og hardt i kulissene for dette, og at det fortsatt jobbes. All ære til Runar og Knut Ole som legger ned så mye uselvisk innsats for andres ve og vel! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: SCSCoN jobber for billetter til semi'n

Innlegg potterhead » 18 Mar 2011, 21:18

Da har jeg også bestilt 2 stk.billetter til semi,n og som jeg skrev i bestillingen utrolig bra jobba,takk til alle innvolverte.
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 117 gjester