Før Chelsea-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Chelsea-Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 27 Des 2017, 01:58

Shawcross rapporteres å være ute til over nyttår. Det betyr at vi møter Chelsea uten Shawross og Indi (skadet) og Zouma (ikke spilleberettiget).

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... oss-976823

Da er det vel duket for Cameron og Wimmer i midtforsvaret. Kan bli en travel kveld for de to...og resten av Stoke-laget... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg JonC » 27 Des 2017, 12:47

og da tar vi vel tilbake den lite hyggelige ledelsen i "dårlig målforskjell" fra Swansea når klokken slår 18 lørdag :roll:
Sist endret av JonC den 27 Des 2017, 20:54, endret 1 gang
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 27 Des 2017, 16:42

Torstein Norevik skrev:Shawcross rapporteres å være ute til over nyttår. Det betyr at vi møter Chelsea uten Shawross og Indi (skadet) og Zouma (ikke spilleberettiget).

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... oss-976823

Da er det vel duket for Cameron og Wimmer i midtforsvaret. Kan bli en travel kveld for de to...og resten av Stoke-laget... :?


Forøvrig er det en merkelig og urettferdig regel eller avtale at spillere på utlån IKKE kan spille mot klubben de er på utlån fra. Det gir laget et konkurransefortrinn.
Jeg får litt hakeslepp med tanke på Wimmer og Cameron i midtforsvaret mot Chelsea. Synd ikke MH satte inn Harry Souttar da Shawx ble skadet i går, da hadde han fått sjekket om den unge skotten holdt nivået. Hvis han sitter på benken må det jo være fordi MH synes han er god nok. Det kan vel bli litt tøft å debutere fra start borte mot Chelsea.....men det er jo MH som tar avgjørelsen, klovnen fra Wales! Se hve han gjorde med Edwards :shock:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg Knut Ole » 28 Des 2017, 12:37

Synd med Shawcross!
Jeg forsøker å kikke inn i Hughes sitt tankesett og tipper han gjør flere justeringer i kampen på brua.
Samme 11 på lørdag og tirsdag, antakeligvis de 11 MH «topper» (om man kan si det fortiden) laget med. Han vet at det ligger langt mer i potten i matchen på mandag mot Newcastle. Jeg antar han vil prioritere mandagens oppgjør med samme 11’er som de to seineste, med unntak av Shawcross (Cameron trekkes ned) ut og enten Shobi eller Diouf inn. Tenker derfor det blir flere endringer på lørdag i en kamp som «ofres». Det kan gi åpning for Berahino på topp og Adam sentralt. Kanskje Affelay får prøve seg?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg onside » 30 Des 2017, 00:16

Knut Ole skrev:Synd med Shawcross!
Jeg forsøker å kikke inn i Hughes sitt tankesett og tipper han gjør flere justeringer i kampen på brua.
Samme 11 på lørdag og tirsdag, antakeligvis de 11 MH «topper» (om man kan si det fortiden) laget med. Han vet at det ligger langt mer i potten i matchen på mandag mot Newcastle. Jeg antar han vil prioritere mandagens oppgjør med samme 11’er som de to seineste, med unntak av Shawcross (Cameron trekkes ned) ut og enten Shobi eller Diouf inn. Tenker derfor det blir flere endringer på lørdag i en kamp som «ofres». Det kan gi åpning for Berahino på topp og Adam sentralt. Kanskje Affelay får prøve seg?

Joda, enig i din analyse av hva som betyr noe i en litt kjeitete situasjon vi har kommet opp i, som kjent er jeg ikke veldig begeistret for ShawX ,og når Zouma ikke kan spille er det jo litt krise bak der, så har vi jo ikke så mange igjen. Camelonen Cameron får ganske sikkert jobben som stopper, og vi MÅ jo kjøre 4-5-1 og håpe på det beste, men Fletcher og Adam går jo ikke bakerst på midtbane, dersom da ikke vår dynamo Allen får litt mere defensive oppgaver. Redd for at vi ikke greier å parkere bussen, selv med en ultradefensiv oppstilling. Alt under 0-4 kan vær bra her......? Vi kan jo håpe at Chelsea sparer noen av sine antatt beste slik at de kan stille mere uthvilt til Arsenalkampen sin.....

Vanskelig å se at vi kan hvile spillere til Newcastle-kampen også. Ikke mye å rotere med her egentlig, med skader og indisponible spillere.......
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron