Overgangsvinduet januar 2018

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Overgangsvinduet januar 2018

Innlegg onside » 03 Feb 2018, 17:46

Lars skrev:
onside skrev: Mange frykter mange gule og røde på denne karen. Time will Show!

Mener jeg talte 16 gule kort på Badou på ca 100 kamper i Glimt. Tror ikke man skal frykte at det vil øke dramatisk fremover. Men, det er en annen liga og mye temperament... :D

Allerede første gule 1:1, du ser på spillestilen og temperamentet, det er det vi trenger på midtbanen!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet januar 2018

Innlegg Lars » 03 Feb 2018, 18:01

onside skrev:
Lars skrev:
onside skrev: Mange frykter mange gule og røde på denne karen. Time will Show!

Mener jeg talte 16 gule kort på Badou på ca 100 kamper i Glimt. Tror ikke man skal frykte at det vil øke dramatisk fremover. Men, det er en annen liga og mye temperament... :D

Allerede første gule 1:1, du ser på spillestilen og temperamentet, det er det vi trenger på midtbanen!


Hehe, da har man sett han sette seg i respekt på flere hold allerede. ;)
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

Re: Overgangsvinduet januar 2018

Innlegg onside » 11 Feb 2018, 23:33

Ja Lars, Ndiaye har vel vært akkurat det vi trodde han skulle være, en dynamo og aktivum både når det gjelder ballvinning og å skaffe rom til seg selv og lag-kompisene. Ser at han får gode skussmål fra forstå-seg-påere i Sentinel etc. men han er ingen slepen teknikker, men han og Allen gjør at vi kan kontrollere midtbanen mer, selv om det ble vel hektisk mot slutten og ble tatt av banen igjen, ikke pga gult kort denne gangen, men litt ukons? Uansett hadde han satt inn Bauers innlegg på overtid i 1.omgang hadde det blitt helt konge, men fy fader det var nære...

Uanset jeg ønsket meg en midtstopper + midtbanespiller + spiss
Og fikk tre backer og en midtbanespiller. SKUFFET, men glad for Ndiaye.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron