TV kamper

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

TV kamper

Innlegg Svein Nilsen » 22 Nov 2017, 14:04

Så har tv-kampene for kommende helg og frem til første uke i januar kommet. Og som vanlig; vi er ikke TV2 sine favoritter, vi blir vist MINST på tv av PL lagene de kommende ukene! Jeg så over tv-oppsettet og haket av følgende; 9 kamper (alle, selvfølgelig!) Manchester United, 8 kamper; Liverpool (alle utenom Stoke kampen!!!) og Arsenal. 7 kamper; Manchester City. 6 kamper; West Ham (?), Chelsea, Everton og Tottenham. 5 kamper; Leicester og Southampton. 4 kamper; Newcastle og Bournemouth. 3 kamper; Brighton, Crystal P, Swansea og Burnley. 2 kamper; Huddersfield og WBA. 1 kamp; Watford og STOKE.
Ingen overraskelser der altså.......bortsett fra at noen skal lide seg gjennom 6 kamper med West Ham! Jeg har alltid hatt TV2 PL abonnement, men det henger i en tynn tråd nå! Vår eneste kamp er bortekamp mot Tottenham, lørdag 9. desember kl. 16.00. Joho :x
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: TV kamper

Innlegg mfkpotter » 22 Nov 2017, 15:38

Det må jo virkelig gå an å spørre TV 2, om dette kan forsvares ovenfor alle de tusen som ikke heier på "de seks store" . Jeg tegnet et medlemskap fra seriestarten og ut året, men dette er nå sagt opp. Ikke nødvendigvis for at 449,- ruinerer meg, men å overse noen klubber til de grader er jeg ikke med på å finansiere. Når TV2 ender opp med å betale en historisk høy sum for rettighetene i Norge, og kun kan vise en kamp samtidig, så har de bommet grovt spør du meg.

Men dette har vært oppe hos TV 2 mange ganger tidligere, og vi vet jo alle hvilket svada svar som kommer fra de.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: TV kamper

Innlegg gunny » 23 Nov 2017, 13:16

I sommar sa eg opp abonnementet mitt. Det einsidige fokuset frå TV2 på topplaga + Liverpool som ikkje har vore topplag på åravis, fekk meg til å gje opp heile kanalen. Å betale kr 449 pr mnd for å sjå Stoke nokre få gonger på eit heilt år syns eg vart for drøyt i lengden.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: TV kamper

Innlegg Svein Nilsen » 23 Nov 2017, 14:03

Leste på et innlegg i "Oatcake" en påstand om at Amazon og Apple(?) vil fra sesongen 2019 sende alle kamper i PL som ikke sendes direkte av Sky og BT. Hvis dette er riktig blir det vel endelig en seriøs "pay pr view" ordning. Jeg betaler jo gjerne en hundrelapp (eller mer....?) for hver Stoke kamp live i super kvalitet fremfor 449 til TV2 for å se kanskje en Stoke kamp! Å se Man U eller Liverpool er ikke et alternativ........når det er så mye annet bra på TV:)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: TV kamper

Innlegg gunny » 24 Nov 2017, 08:39

Svein Nilsen skrev:Leste på et innlegg i "Oatcake" en påstand om at Amazon og Apple(?) vil fra sesongen 2019 sende alle kamper i PL som ikke sendes direkte av Sky og BT. Hvis dette er riktig blir det vel endelig en seriøs "pay pr view" ordning. Jeg betaler jo gjerne en hundrelapp (eller mer....?) for hver Stoke kamp live i super kvalitet fremfor 449 til TV2 for å se kanskje en Stoke kamp! Å se Man U eller Liverpool er ikke et alternativ........når det er så mye annet bra på TV:)


Stemmer, såg dette, og blir det ein realitet er det kjempegreier for oss!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: TV kamper

Innlegg vegar56 » 24 Nov 2017, 11:24

gunny skrev:I sommar sa eg opp abonnementet mitt. Det einsidige fokuset frå TV2 på topplaga + Liverpool som ikkje har vore topplag på åravis, fekk meg til å gje opp heile kanalen. Å betale kr 449 pr mnd for å sjå Stoke nokre få gonger på eit heilt år syns eg vart for drøyt i lengden.

Er i min andre sesong uten abonnement, det er billigere å ta noen øl på puben når det for en gangs skyld er Stoke-kamp :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: TV kamper

Innlegg Bjarne » 24 Nov 2017, 16:55

Har også kuttet ut pl-abonnement de to siste sesongene. Samme grunn som dere over. Betaler ikke for å se manure.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron