WEMBLEY NEXT - INFO

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Stoke - HamKam » 14 Mar 2011, 13:32

Jeg lager en link hvor vi kan poste info om semifinalen !

Jeg reiser over, og har allerede snakket med 5 andre som også skal over til match. Jeg drar over den 15. april med retur den 18. april. Skal få med meg begge semifinalene på Wembley. Fint om vi kan samkjøre litt mht hotell og fly, så langt det er mulig.

Har allerede sjekket litt mht hoteller og fly, og siden det er starten på påskeferien så er alt dyrere enn normalt.

Har forstått det slik at styret jobber med å skaffe billetter til de norske supporterne. Håper det blir lagt ut info om dette så snart som mulig og hvor man skal henvende seg for å kjøpe billetter. Det blir vel også lagt ut billetter på ON-line salg gjennom Stoke etterhvert.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Richard Prestegård » 14 Mar 2011, 16:21

Sitter nå og ser på flybilletter over til London og jeg kan ikke reise før lørdag 16. april. Til gjengjeld passer det fint ettersom RyanAir har et morgenfly som går 07:00 norsk tid fra Rygge til London Gatwick der det lander 08:00 engelsk tid. Det vil si at man rekker inn til kampen på Wembley og får også med seg oppvarming på pub. Dette koster 1268,49 kroner for en voksen. Da er alle skatter og avgifter inkludert hos RyanAir (foruten bagasje selvfølgelig).

Hjemreisen min er beregnet til mandag 18. april med kveldsflyet som går 18:35 fra Gatwick. Dette koster da 516,65 kroner.

Hotell er foreløpig ikke booket, men om noen tenker å ta samme fly er jeg positiv til å dele på et hotellrom for å holde kostnadene nede :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Bjarne » 14 Mar 2011, 19:50

Drar lørdags morgen fra Ålesund, retur mandag.

Er veldig interessert i litt selskap (ikke på rommet :lol: ) men bor gjerne på samme hotell som noen av dere andre som skal over. reiser alene, men vil dele opplevelsen..

Håper Supporterklubben kan ordne billetter så vi kan sitte i lag under kampen.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Bjarne » 15 Mar 2011, 17:59

Mye som skjer i London denne helgen. London marathon, Arenal - L.pool mv

Er det noen som har bestilt seg hotell? Kunne tenkt meg å bo på et hotell med andre norske supportere, men jeg vet ikke hvor lenge jeg tørr vente med bestilling.


Bjarne F
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Stoke - HamKam » 16 Mar 2011, 09:58

Bjarne skrev:Mye som skjer i London denne helgen. London marathon, Arenal - L.pool mv

Er det noen som har bestilt seg hotell? Kunne tenkt meg å bo på et hotell med andre norske supportere, men jeg vet ikke hvor lenge jeg tørr vente med bestilling.


Bjarne F


Jeg og et par andre bestiller hotell på St. Giles hvis det er ledige rom, men avventer bestilling til kampdag og tidspunkt er kjent.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Stoke - HamKam » 16 Mar 2011, 17:28

Endelig kampdato og klokkeslett for semifinalene vil bli kunngjort torsdag den 17 mars !!!
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Svein Nilsen » 18 Mar 2011, 16:34

NÅR!!!! Jeg skal selvfølgelig til Wembley, men må time det iforhold til noen andre ting og MÅ vite kampdag FØR jeg bestiller flybilletter. Nå er klokka halv fire fredag ettermiddag og ingen opplysninger er ennå gitt....håper ikke det betyr at det drøyer over helga før kampdag blir bestemt! Nå som det er bestemt at Uniteds kvartfinale mot Chelsea spilles tirsdagen før og ikke onsdagen er jeg relativ sikker på at Manchester lagene spiller lørdag og vi søndag, men man vet jo ikke sikkert! På søndag er det jo Arsenal-Liverpool og London Marathon og et Manchester derby i tillegg kan kanskje bli for mye! Jeg heier på søndag for Bolton-Stoke 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Svein Nilsen » 18 Mar 2011, 16:36

Og DER ble det bekreftet; SØNDAG.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Richard Prestegård » 18 Mar 2011, 19:24

For de av oss som har tenkt oss over, så har supportersjappa i Stoke lagt ut masse produkter som omhandler Wembley 2011;

http://www.scfcdirect.com/retailprods.a ... =173&h=50#
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg pål - lillehammer » 21 Mar 2011, 13:35

Bjarne skrev:Drar lørdags morgen fra Ålesund, retur mandag.

Er veldig interessert i litt selskap (ikke på rommet :lol: ) men bor gjerne på samme hotell som noen av dere andre som skal over. reiser alene, men vil dele opplevelsen..

Håper Supporterklubben kan ordne billetter så vi kan sitte i lag under kampen.


Jeg drar også lørdag Bjarne så vi kan samkjøre dette med hotell osv
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 137 gjester