WEMBLEY NEXT - INFO

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Richard Prestegård » 09 Apr 2011, 13:17

Stoke har solgt alle de 34 000 billettene de fikk av FA til semifinalen, men det er fortsatt flere billetter til salgs for dere som kunne tenke dere å dra over.
Se websiden for mer informasjon;

http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 91,00.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Stoke - HamKam » 11 Apr 2011, 21:03

Stoke supportere fra Stoke on Trent kommer til å bli samlet på The Green Man PUB - Beer Garden sports cub før og etter semifinalen på søndag. Er usikker på om dette er to forskjellige pub'r eller om det er samme sted, men det finner vi ut av etterhvert. Ligger like i nærheten av Wembley og skal ha plass til 3.000 stokesupportere. For et vorspill dette kommer til å bli ... og for en vanvittig kamp det kommer til å bli !!!!

Foreslår at vi samles der 3 timer før kampstart. Noen som blir med ?
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Stoke - HamKam » 11 Apr 2011, 21:58

LINK TIL PUB'n http://www.thegreenmanhotelatwembley.co.uk/

Har lest meg opp og ser at det er *en og samme pub i et gedigent parkområde. Ta på dere Stoke-drakta slik at vi lettere finner igjen hverandre ;)
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Knut Ole » 12 Apr 2011, 10:03

Kode: Merk alt
Har lest meg opp og ser at det er *en og samme pub i et gedigent parkområde. Ta på dere Stoke-drakta slik at vi lettere finner igjen hverandre ;)

Dette er nok stedet, ja.
Ses Geir & co
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Baretor » 13 Apr 2011, 10:57

Planlegger også en tur innom der. 2 dager og en time til flyet går. :D Reiser mye, men aldri med en så herlig kribling i kroppen. Fantastisk. :lol:
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg bjørn123 » 14 Apr 2011, 13:04

God tur alle som reiser over. Vær med og hjelp Stoke frem til finale!
Med fare for å foregripe begivenheten :? - jeg har bestilt tur til London finalehelgen. Ordner supporterklubben evt med billetter til finalekampen?? :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: WEMBLEY NEXT - INFO

Innlegg Stoke - HamKam » 14 Apr 2011, 13:56

Nå viser det seg at Bolton sitter igjen med 5.000 usolgte billetter - og disse er ikke lenger tilgjengelig for Bolton supportere. Jeg har ikke lykkes å finne ut av hva som skjer med disse billettene, men de er visstnok returnert tilbake til arrangørene. Jeg tviler på at billettene blir tilbudt Stoke-supportere, da det nok vil være en sikkerhetsrisiko å la disse lags supportere sitte på de samme områder. De ledige billettene er faktisk fordelt på 3 eller 4 ulike priskategorier og befinner seg således over et stort område.

Vi vinner ganske sikkert kampen på tribunene, og så må spillerne følge opp på banen. Tipper det blir en jevn fotballkamp, og at vi vinner knepent med 1 mål. I såfall er vi nesten 100 % sikre på europacupspill neste år. Tenk for en opplevelse det også kommer til å bli.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 140 gjester