Oooch....

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Oooch....

Innlegg Svein Nilsen » 17 Okt 2017, 23:41

2-7.........sier jo det meste. MEN, vi kan jo se litt positivt på at vi scoret 2 mål, det er fler enn hva Liverpool og Manchester United scoret tilsammen i helgen, det er dobbel så mange som Tottenham scoret, og Arsenal. Selv Barcelona scoret kun 1 mål - vi scoret 2! Forspillet vårt til 1-3 målet var strålende, selv om Diouf var litt heldig med avslutningen. 2-3 målet var derimot direkte flaks. Riktignok et fantastisk innlegg av unge Edwards fra høyre kanten (jeg har ALDRI sett Pieters slå et så bra innlegg!), men avslutningen til Diouf var elendig men heldigvis så dårlig at den traff en City forsvarer.

Så må vi vel ned i norsk fjerde divisjon for å finne noe annet lag som slapp inn 7 mål. Ja, ja, heldigvis kommer det kamper hele tiden og slår vi Bournemouth er det meste glemt. Fotballens dynamikk er slik, det er primært den siste kampen og den siste prestasjonen som teller.

MEN, vi må opp i tauene igjen, vi tåler ikke en slik ydmykelse igjen, og det gjør definitivt ikke Mark Hughes heller. Vi har nå en lang rekke med kamper vi kan ta godt med poeng i. Ser vi på de neste 12 kampene, som forøvrig også er på tipperekke vår, så er det kun 2 lag vi møter av de antatt topplagene; Liverpool hjemme og Spurs borte. De andre 10 kampene er mot kokos-lag som vi skal/kan slå 8-) .

GOOOOOOAAAAARRRRRRRNNNNNN Stoke.

PS! God tur hjem til S-o-T Potterhead/Kjell!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Oooch....

Innlegg Lilledino » 18 Okt 2017, 21:21

Hehe, jeg og min datter på 11 har levert hver sin bong for tippingen, og de er, mildt sagt, svært sprikende...

Men, som en gammel keeper på Verket, trenger jeg drakten i samlingen min....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Oooch....

Innlegg mfkpotter » 18 Okt 2017, 21:41

2-7 sier dessverre ikke alt, hadde Jesus og De Breyune fullført kampen, samtidig som City ikke hadde spart seg til Champions League, så ville de ha scoret 10 eller 11. Dette Stoke laget er så dårlig at jeg ikke ser noen vei ut av uføret. Man skal huske på at dette har pågått over en lang periode, og da må Peter Coates skjønne alvoret og ikke skylde på at Stoke møtte et godt City lag. Hvis Mark Hughes får lov til å fortsette, så graver PC samtidig sin egen grav for sin klubb. Hvis klubben ikke har sondert terrenget med en ny trener, så står de på bar bakke når de uansett må sparke Hughes om noen uker.

Jeg vil takke Mark Hughes for måten Stoke spilte på de to første sesongene, som ble toppet av 6-1 mot Liverpool. Nå er det bare å takke for følget og ønske lykke til videre.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Oooch....

Innlegg Svein Nilsen » 19 Okt 2017, 08:21

Jeg tror også at MH sin tid snart er over, HVIS ikke laget presterer veldig godt de neste ukene/månedene. Vi går nå inn i en periode hvor vi frem til andre juledag møter, med unntak av Liverpool og Spurs, lag som sannsynligvis havner på den nederste delen av PL tabellen. Vi KAN faktisk vinne 7-8 av de neste 12 kampene. DA er vi over midten på tabellen. Men, også Peter C vet at laget MÅ prestere snarest ellers er det på hue og ræva ut med MH. Laget bør slå Bournemouth til helgen eller så blir det hektisk på "kontoret"!
Come on you mighty, mighty Potters!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron