Overgangsvinduet 2017/18

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2017, 18:33

Peter Coates skal, i et intervju med Radio Stoke nå i ettermiddag, ha uttalt at han ikke forventer flere signeringer i dette overgangsvinduet.

Vi skal vel likevel, alt i alt, være godt fornøyd med dette vinduet, selv om det nok alltid vil være slik at man ønsker seg enda flere signeringer. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2017, 18:45

Ja, jeg tror vi har fått mye bra å bygge på og til å kunne prestere bra utover..

Jese, hanmeddetlangenavnet, og så Kevin...Dessuten må vi ikke glemme Fletcher !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2017, 19:59

Lilledino skrev:Ja, jeg tror vi har fått mye bra å bygge på og til å kunne prestere bra utover..

Jese, hanmeddetlangenavnet, og så Kevin...Dessuten må vi ikke glemme Fletcher !

....og Zouma, Indi og Tymon ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2017, 20:01

Torstein Norevik skrev:
Lilledino skrev:Ja, jeg tror vi har fått mye bra å bygge på og til å kunne prestere bra utover..

Jese, hanmeddetlangenavnet, og så Kevin...Dessuten må vi ikke glemme Fletcher !

....og Zouma, Indi og Tymon ;)


Ikke minst... Jeg mener MH har gjort en bra jobb, og trenger derfor ikke stresse de 4 siste timene...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2017, 20:21

Bra Stoke reklame på TV2 studio igjen !!!

Heia Nina !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2017, 20:36

Lilledino skrev:Bra Stoke reklame på TV2 studio igjen !!!

Heia Nina !!


Mina tror jeg...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2017, 12:48

En oversikt over hvor mye de enkelte PL-klubbene brukte i spillerkjøp dette transfer-vinduet viser at Stoke brukte minst penger av samtlige.

http://www.skysports.com/football/news/ ... club-spend

Samtidig virker det som om fansen jevnt over er godt fornøyd med dette transfervinduet, og enkelte såkalte "forståsegpåere" har også uttalt seg i samme retning, og endog utropt Stoke blant lagene som har best grunn til å være fornøyd med sommerens transfersirkus. Det skulle vel kanske tilsi at Scholes & co har fått mye ut av pengene som er brukt. Historien viser vel også at vi de siste årene kanskje har hatt mest glede av spillere som ikke kostet så mye i innkjøp (Butland, Grant, Arnie, Bojan) heller enn spillere som har kostet skjorta (Imbula).

Så skal vi ikke glemme at denne oversikten nok ikke gir det hele og fulle bildet, ettersom det ryktes at våre lån av Zouma og Jese koster oss rundt 10m pund i kompensasjoner til utlånsklubbene, uten at dette er med i oversikten. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Svein Nilsen » 01 Sep 2017, 13:12

Jeg var fornøyd med overgangsvinduet, helt til dagen før det stengte! Hvor ble det av han som skal score 15-20 mål for oss denne sesongen. Jeg hadde håper på Janssen, en spiller med stort potensiale som ikke får spille pga Kane. Nå havner han enda lenger bak i innbytterboksen på Wembley stadium etter at de hentet inn Llorente.
Berahino hadde jeg gitt opp, men håper nå han plutselig finner tilbake til sitt gamle, scoringsvillige jeg. Vi skal vel ikke gå inn denne sesongen med Langemann som eneste reelle målscorer? Vi håper jo også at Shaq, Jese og Hanmeddetlangenavnet kan pøse inn scoringer som bringer oss helt opp mot toppen!

Goooaaaarrrnnnnn Stoke 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg Lilledino » 09 Sep 2017, 22:26

Svein Nilsen skrev:Jeg var fornøyd med overgangsvinduet, helt til dagen før det stengte! Hvor ble det av han som skal score 15-20 mål for oss denne sesongen. Jeg hadde håper på Janssen, en spiller med stort potensiale som ikke får spille pga Kane. Nå havner han enda lenger bak i innbytterboksen på Wembley stadium etter at de hentet inn Llorente.
Berahino hadde jeg gitt opp, men håper nå han plutselig finner tilbake til sitt gamle, scoringsvillige jeg. Vi skal vel ikke gå inn denne sesongen med Langemann som eneste reelle målscorer? Vi håper jo også at Shaq, Jese og Hanmeddetlangenavnet kan pøse inn scoringer som bringer oss helt opp mot toppen!

Goooaaaarrrnnnnn Stoke 8-)


Nuvel, Hanmeddetlangenavnet leverte i hvertfall varene i dag !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Overgangsvinduet 2017/18

Innlegg vegar56 » 11 Sep 2017, 10:05

Vi har fått et par midtbanespillere gratis, begge leverer varene. Så Hughes har gjort noe riktig her.
Og forsvaret kan bli bra, noen skjønnhetsfeil er det, men kapasiteten er der. Savnet ikke ShawX i går :shock:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron