Før West Ham-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før West Ham-Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Mar 2011, 13:42

Jeg vil ha dette laget i denne viktige kampen:
Begovic-
Wilson-Huth-Shawcross-Higginbotham-
Pennant-Whitehead-Whelan( evt. Delap )-Etherington-
Carew-Fuller
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Torleif » 03 Mar 2011, 17:56

Enig med deg der Morten. Det er nok det beste vi har å by på. Synes det er helt greit med Wilson som høyreback, når vi ser på alternativene. Synd med den sentrale midbanen. Er begynt å bli pessimist nå. Sitter med en følelse av at nedrykkspøkelset kommer nærmere og nærmere og at vi muligens er det dårligste laget i PL . Er redd for at det blir samme taktikk som i de aller fleste bortekamper. Vi legger oss bakpå med engang for å håpe på at motstanderen ikke klarer å score.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Sven-Erik » 03 Mar 2011, 20:01

Får håpe Ethers har orden på kjeven sin til denne.


http://www.skysports.com/story/0,19528, ... ty+News%29
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg gunny » 03 Mar 2011, 21:04

Har en kompis som er filmmann i TV2 Sporten. Fikk tekstmelding fra han i dag at han og Claus Lundekvam hadde vært på treningsfeltet til Stoke i ettermiddag for lage forhåndsreportasje til før West Ham kampen. Han skryt over Stoke-spillerne som en særdeles jordnær og fin gjeng, og det var god stemning. La oss håpe gutta tar dette med seg inn mot kampen og leverer varene som gir oss 3 uhyre viktige poeng!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 03 Mar 2011, 22:16

Gunnar, det burde vel bety at dette blir TV-kamp på lørdag - men det blir det vel ikke?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Knut Ole » 03 Mar 2011, 22:42

gunny skrev:Har en kompis som er filmmann i TV2 Sporten. Fikk tekstmelding fra han i dag at han og Claus Lundekvam hadde vært på treningsfeltet til Stoke i ettermiddag for lage forhåndsreportasje til før West Ham kampen. Han skryt over Stoke-spillerne som en særdeles jordnær og fin gjeng, og det var god stemning. La oss håpe gutta tar dette med seg inn mot kampen og leverer varene som gir oss 3 uhyre viktige poeng!


Da er jeg helt helt enig med Claus L. Fikk et utrolig flott inntrykk av Stoke gjengen på treningsfeltet og etterpå til lunsj sist lørdag formiddag. Hyggelige, jordnære/ujålete og en tilsynelatende god intern stemning. YES! De tok seg tid til å hilse på + prate etter forballsparkingen. Vår mye omtalte manager må være ganske spesiell i dette selskapet (PL managere). Om ikke fotballfaglige vurderinger alltid skinner av gull, har han veldige sosial antenner og bryr seg om folk som følger denne klubben.

Mht. laget er jeg veldig enig i å erstatte Pugh, og Higgi virker som et safere alternativ. Han har vel ikke all verdens fart han heller, men jeg kjenner en noe mer bekvem puls med han som back enn Pugh.
Dette blir en knall-tøff match. Vi møter West Ham stinn av selvtillitt etter et par massive resultater i det siste. De har kvaliteter vi kan og har drømt om; spesielt Parker på midten, men også bl.a...Ba, Hitzberger, Piquionne + store navn som Green og Bridge. At de surrer så langt der nede virker pussig nå. De har en kvalitativ midtbane som vi IKKE må serve baller til gjennom store deler av kampen (jfr. siste halvtime på mandag). Da vil det før eller siden gå galt. Krevende dette TP, men etter noen kjipe kamper har laget tidligere i sesongen vist at de kan snu trend.
Sist endret av Knut Ole den 03 Mar 2011, 23:50, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Mar 2011, 23:35

Enig Knut Ole.
Jeg er veldig overraska over at West Ham surrer såpass langt nede. De er riktignok ikke noe topplag de heller, men de har en bra sentrallinje med Green, Upson, Parker og Cole. I tillegg er jo Piquonne, Ba, Bridge og Hitzlsperger gode spillere.
Denne blir alt annen enn enkel!

Også enig i at Pulis virker som en fyr med sosialt engasjement, men på den annen side lekker det jo av og til ut beskrivelser om en noe hard håndtering av enkelte folk også...
På meg virker han som en kar med "two faces". Og da snakker jeg ikke bare om hvordan han tilsynelatende opptrer som person, men også hvordan han ser ut(!)

MED caps så ser han ut som en fyr som er forknytt, pissforbanna og klar for å gi alle som nærmer seg en real kilevink:
Bilde

UTEN caps så ser han ut som en særdeles trivelig bestefarsfigur som ikke går av veien for å fortelle et godnatta-eventyr for poden, og diske opp med kakao og nystekte hveteboller:
Bilde

Moralen må bli: Pælm capsen! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Knut Ole » 03 Mar 2011, 23:49

Moralen må bli: Pælm capsen! ;)

:) Ja, det er noe i det der.
Også enig i at sosialt engasjement er bedre og mer matchende beskrivelse enn sosiale antenner jfr. "episodene".
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg gunny » 03 Mar 2011, 23:50

Svein Nilsen skrev:Gunnar, det burde vel bety at dette blir TV-kamp på lørdag - men det blir det vel ikke?


Han skrev at han skulle klippe sammen til reportasje til lørdag.... så best å følge med uansett :) Ba han gå bort og filme mursteinene på stadion med navnene våres på ;)
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 04 Mar 2011, 11:34

Føler at vi går inn i en liten sjebneuke nå! Skal sesongen være vellykket må vi slå West Ham i morra OG neste søndag. Da er vi så godt som sikret PL spill neste sesong, og vi er i semifinalen i FA cupen - DA er sesongen reddet! Kunne jeg valgt 1 seier så ville jeg faktisk sagt cupen, fordi vi kun har en sjanse til å nå semi'n på Wembley men mange "matchballer" i Ligaen. Men, allikevel er det å holde seg viktigere enn FA cupen...........Så for å gjøre en lang historie kort; vi vinner begge!
Men, veldig enig med dere; West Ham har et veldig godt lag med fotball SPILLERE og er på papiret overlegne Stoke. De har vel underprestert og vi overprestert denne sesongen i forhold til innspilte poeng. Håper vi overpresterer spillemessig i morgen og tar de nødvendige tre poengene!
Lykke til alle Stokies 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester