Før West Ham-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Kjell Ola » 04 Mar 2011, 12:30

Eg skulle gjerne gått til semin i cupen, men for min del er PL det absolutt viktigaste og har 1. prioritet uansett. Men du verden, ei cupfinale :D

Må likevel si eg er litt overraska over at West Ham liksom har underprestert og "vi" overprestert denne sesongen. Båe laga har spelt 28 kampar og tabellen lyg ikkje etter så mange kampar og Stoke har 6 poeng meir enn West Ham. Stoke har derfor vore eit betre lag enn West Ham så langt uansett kva for spelarar dei to laga har og uansett spelesystem. Det er dog veldig jamt og det kan fort snu dei siste 10 kampane. Men også derfor; PL har for meg 1. pri.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2011, 14:05

West Ham:
Ute: Collison, Kurucz, Dyer, Keane og Stanislas.
Tvilsomme: Obinna og Parker

Stoke:
Ute: Sidibe
Tvilsomme: Etherington, Faye og Pennant.

* West Ham har vunnet 3 av de siste 11 ligakampene mot Stoke.
* West Ham har ikke vunnet to kamper på rad siden April i fjor.
* West Ham har brukt 33 spillere i årets sesong - mer enn noen annen klubb i divisjonen.
* Stoke har kun vunnet 2 av de siste 13 møtene med West Ham på Upton Park.
* Stoke kan tangere klubbrekorden på fem strake bortetap i PL
* Stoke har ikke scora mål på bortebane de siste 410 minuttene.
* Stoke har tapt 10 av 14 bortekamper i PL denne sesongen. Bare Wolves( 11 ) har tapt flere.
* Stoke har spilt 6 kamper mot London-lag denne sesongen. Det har ført til 1 uavgjort og 5 tap.
* Andy Wilkinson kan spille sin 100. ligakamp for Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg bjørn123 » 04 Mar 2011, 20:39

Kjell Ola skrev:Eg skulle gjerne gått til semin i cupen, men for min del er PL det absolutt viktigaste og har 1. prioritet uansett. Men du verden, ei cupfinale :D

Må likevel si eg er litt overraska over at West Ham liksom har underprestert og "vi" overprestert denne sesongen. Båe laga har spelt 28 kampar og tabellen lyg ikkje etter så mange kampar og Stoke har 6 poeng meir enn West Ham. Stoke har derfor vore eit betre lag enn West Ham så langt uansett kva for spelarar dei to laga har og uansett spelesystem. Det er dog veldig jamt og det kan fort snu dei siste 10 kampane. Men også derfor; PL har for meg 1. pri.

Enig med deg angående at tabellen ikke lyver (og selvfølgilig aldri etter endt sesong). Første sesongen i PL overpresterte vi voldsomt, synes ikke det samme iår.Men at det er så ekstremt jevnt i år gjør at det er noe mer tilfeldig hvor man ligger akkurat for øyeblikket. Allikevel kommer ikke poengene for bunnlag lett. 6 poeng er derfor ikke et ubetydelig forsprang.
Tror på poeng her og forhåpentligvis viser vi at vi er et bedre lag enn West Ham.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg jørgen » 04 Mar 2011, 20:57

"It is a tough league and we are still learning. We have played a little bit more open this season. We have Pennant and Etherington and two centre forwards, so we play almost 4-2-4 at times", Tony Pulis.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 03,00.html

Hvilke piller er det han knasker for tiden?!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Oddvin » 04 Mar 2011, 22:53

gunny skrev:Har en kompis som er filmmann i TV2 Sporten. Fikk tekstmelding fra han i dag at han og Claus Lundekvam hadde vært på treningsfeltet til Stoke i ettermiddag for lage forhåndsreportasje til før West Ham kampen. Han skryt over Stoke-spillerne som en særdeles jordnær og fin gjeng, og det var god stemning. La oss håpe gutta tar dette med seg inn mot kampen og leverer varene som gir oss 3 uhyre viktige poeng!

Meget bra repportasje på TV2.no http://www.tv2sporten.no/fotball/englan ... 34452.html
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg O2Stokie » 05 Mar 2011, 13:40

Blir en tøff kamp i dag, WH er i god form og vi har en liten downperiode. Men ikke f... om vi taper denne. Tipper vi stareter slik:
Bego
Wilkinson, Shawcross, Huth, Pugh
Delap, Whitehead, Wilson, Etherington
Carew, Walters
Pennant blir neppe klar eller så tar de ikke sjansen på å la han starte hvis han ikke er helt klar. Håper Wilson starter på midten, vi trenger hans kreativitet bedre der enn på h backplass. Jones er ikke i form og starter ikke og Fuller er ikke interessert lengre.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Lilledino » 05 Mar 2011, 16:23

Her er det uoffisielle laget :

Begovic,Wilson,Huth,Shawcross,Pugh,Pennant,Whitehead,Whelan,Delap,Carew,Walters

Penn er med, ikke Eth...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Lilledino » 05 Mar 2011, 16:31

KJ er ikke på benken en gang. Der sitter dog ric og Matty.. Håper de kommer inn og setter punktum på 3 deilige poeng i dag...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg bjørn123 » 05 Mar 2011, 16:40

Da må Jones være skadet, eller? - så god stall ha vi da ikke.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før West Ham-Stoke

Innlegg Lilledino » 05 Mar 2011, 16:43

bjørn123 skrev:Da må Jones være skadet, eller? - så god stall ha vi da ikke.


Noe slikt, for Diao er på benken...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron