Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Morten T. » 08 Mar 2011, 00:11

jørgen skrev:Heldigvis går Blackpool mest sannsynlig på et tap mot Chelsea nå. De ligger under 0-3, selv om de i første omgang imponerte meg kraftig!

De imponerte på slutten av 2. omgang også. Kan slå begge veier for dem i innspurten, men de skal så definitivt ha for at de utnytter potensialet sitt tett opptil maksimalt og tør å kline til. Gøy å se på "kamikaze-fotballen" deres!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Morten T. » 10 Mar 2011, 10:11

Etter at Birmingham og Everton delte poengene i går så er Stoke plutselig bare TRE poeng over streken(!)

Åh Huttetu! :roll:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Morten T. » 10 Mar 2011, 11:32

For de av oss som har vandra rundt på Tellus en stund, så lyder vel navnet "Champagne-Charlie" relativt kjent? Her uttaler han at Stoke må begynne å kikke seg over skuldra. Han slakter også Stoke sin innsats mot West Ham:
http://www.skysports.com/story/0%2C%2C1 ... 01DBC.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg bjørn123 » 10 Mar 2011, 17:34

Morten T. skrev:Etter at Birmingham og Everton delte poengene i går så er Stoke plutselig bare TRE poeng over streken(!)

Åh Huttetu! :roll:

Det verst her hadde vel vært en borteserier. Med seier over Newcastle nå ser enkelte av oss oppover på tabellen igjen.. :) Det er jevnt oppover også - 4 poeng til 8. plass og 6 poeng til 7 plass. Ser frem (om enn med noe skrekkfedet fryd) til sesongens viktigste hjemmekamp.
Det som er jævla synd oppi dette er at situasjonen vi har havnet i ødlegger mye av gleden over FA cup kampen mot West Ham - iallefall for meg.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Morten T. » 10 Mar 2011, 18:15

Skulle gjerne vært en positiv fyr jeg også, men kjølig og tørt lesestoff forteller meg at alarmklokkene bør være på en stund til:
http://www.premierleague.com/page/FormGuide

Tendensen er dessverre klar: Vi har vært i nærmest fritt fall prestasjons- og resultatmessig en god stund nå. Jeg tror det er hjemme vi må gjøre det framover. Poeng borte blir bonus.

Stoke må tørre å prøve nå. Tenk så bittert det hadde vært å rykke ned og sitte igjen med følelsen av at vi kunne ha greid oss hvis guts, mot og viljen til offensiv satsing hadde vært større.... :?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Ole Roger Muhle » 10 Mar 2011, 22:17

Det snør ikke oppover, så Down we go.
Vi er dessverre det KLART dårligste laget i Premier League i 2011.
Tipper vi ender desidert sist.
Brukerens avatar
Ole Roger Muhle
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 50
Registrert: 08 Aug 2010, 10:50
Bosted: Oslo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg bjørn123 » 06 Apr 2011, 22:11

Det er vel ingen tvil at vi klarer oss også i år. Det som hadde vært vannvittig kult hadde vært om vi gikk hele året ubeseiret hjemme. Ser man på de resterende tre hjemmekamper er det kun Arsenal som kan klare å ødelegge statestikken, tror jeg.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2011, 23:30

bjørn123 skrev:Det er vel ingen tvil at vi klarer oss også i år. Det som hadde vært vannvittig kult hadde vært om vi gikk hele året ubeseiret hjemme. Ser man på de resterende tre hjemmekamper er det kun Arsenal som kan klare å ødelegge statestikken, tror jeg.

Det ser bedre ut nå, ja.
Kanskje det skyldes en del av det kritikerne har etterlyst?
TO gode vinger, offensiv vilje, mot, guts og vilje til å blottlegge seg defensivt gjennom å tørre offensivt?

Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke kan spille slik i større grad på bortebane også. Vi snakker om et areal med GRESS! Bortsett fra at den totale summen med kvadratmeter er forskjellig og har en del å si, men utover det så er jo arbeidsforholdene tett opptil dønn like.
Jeg skjønner at supportere har en viss innvirkning og det å slippe reise osv., men allikevel? Forskjellene for Stokes del hjemme vs. borte, er rett og slett FOR drøye.

Kanskje denne strålende skjetsen fra noen av Norges morsomste menn forteller litt om hva Pulis & co. opplever når de er ute på reise?:
http://www.youtube.com/watch?v=7AXycB-KUkE
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Lilledino » 07 Apr 2011, 12:27

bjørn123 skrev:Det er vel ingen tvil at vi klarer oss også i år. Det som hadde vært vannvittig kult hadde vært om vi gikk hele året ubeseiret hjemme. Ser man på de resterende tre hjemmekamper er det kun Arsenal som kan klare å ødelegge statestikken, tror jeg.



Det har uten tvil sett stygt ut, men vi rykker IKKE ned. Selv om det fortsatt er flere vanskeliga kamper igjen, tar vi 7 poeng til, før årest sesong er ferdig .

Husk at alle lagene under oss også skal spille kamper mot gode lag, samt ta poeng fra hverandre !

38 + 7 -> 45. 2 under fjoråret, samt 7 poeng under det jeg superoptimistisk meldte tidligere i sesongen

Jeg vedder trygda på at vi klarer dette--
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - holder vi oss eller blir det nedrykk?

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2011, 23:06

Fortsatt bare 5 poeng ned til nedrykk...
De to neste matchene blir hyperviktige. Poeng i begge og vi greier oss ganske sikkert, men årets PL er jo helt absurd tett!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 156 gjester