Glen Johnson...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Glen Johnson...

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2016, 21:26

...tilbake på det engelske landslaget og tatt ut i troppen til de to neste VM-kvalkampene:
http://www.thefa.com/news/england/2016/ ... nia-021016

Den så jeg ikke komme, men han er en god back, om enn ikke like god som før... :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Glen Johnson...

Innlegg gmel » 02 Okt 2016, 22:04

Favoritten her i huset, men ikke på forumet!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Okt 2016, 11:37

gmel skrev:Favoritten her i huset, men ikke på forumet!

Som nevnt: Han er god, men var klart bedre før og har strengt tatt vært på nedadgående noen år.
Han tilhører en generasjon av såkalte "moderne backer" som liker å gå framover i banen for å doble og komme til innlegg og som er ganske hurtige. Johnson var en av de aller første i England som begynte å spille på den måten og det har gitt han en meget god karriere.
Noe jeg har bitt meg fast i med han er at han er særs glad i å avslutte, men som backer flest så har han et dårlig innstilt skuddbein og treffer veldig sjelden rent på ballen. Han har en dårlig avslutterteknikk, men han fortsetter likevel å prøve og det er jo på sett og vis greit, men noen Roberto Carlos blir han jo aldri... 8-)

Det mest overraskende med uttaket er vel kanskje at interimtrener Southgate ikke har noen yngre alternativer han heller vil gi sjansen, men for all del det er bare å gratulere Johnson. :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 03 Okt 2016, 20:00

Tildels god når laget presser og er det førende laget. Tafatt og veldig tam defansiv . Ufattelig at ikke England har en hel drøss av bedre spillere på den plassen.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 03 Okt 2016, 21:55

Han blir nok bare reserve for Kyle Walker.
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 04 Okt 2016, 10:31

Dette var meget overraskende. Johnson har tre kamper så langt i PL denne sesongen etter å ha vært skadet i omtrent et halvt år. Så skal han inn på landslaget etter noen gode kamper. Tror nok Danny Simpson på Leicester føler seg ganske snytt. Men uansett gøy å ha en Stoke-spiller på landslaget, og han er nok tatt ut fordi Gareth Southgate vil ha trygghet og rutine i sin første a-landslagstropp.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2016, 10:42

Johnson skadet og har meldt forfall:
http://www.thefa.com/news/england/2016/ ... nia-041016
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 04 Okt 2016, 14:02

Morten T. skrev:Johnson skadet og har meldt forfall:
http://www.thefa.com/news/england/2016/ ... nia-041016

Det er fortjent. Michael Keane har vært meget god denne sesongen i hjertet av forsvaret til Burnley. En spiller jeg gjerne skulle ha sett i Stoke-drakt.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 18 Apr 2017, 19:09

Klubben har idag offisielt bekreftet at Glen Johnson har signert en ett-års forlengelse av kontrakten med Stoke, etter at det tidligere har versert noen rykter om at han ville forlate klubben på free-transfer til sommeren.

http://www.stokecityfc.com/news/article ... 82671.aspx

Han har vært en del skadeplaget, og har vel variert en del i prestasjonene, som resten av laget. I form og skadefri er han likevel fortsatt en bra spiller, selv om jeg nok tenker at vi kunne trengt en oppgradering i denne posisjonen. Men som squad-spiller holder han fortsatt mål, og i så måte er det en helt grei forlengelse, selv om jeg heller ikke hadde ligget søvnløs om natten dersom han hadde forsvunnet til sommeren. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 19 Apr 2017, 12:09

Torstein Norevik skrev:selv om jeg heller ikke hadde ligget søvnløs om natten dersom han hadde forsvunnet til sommeren. ;)

Hadde vel ikke ligget søvnløs jeg heller, men Bardsley er en løs kanon på dekk. Så dette er en god nyhet :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest