Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg TrondG » 29 Des 2017, 18:10

Morten T. skrev:
vegar56 skrev:Big Sam er plutselig ledig igjen :D Noen som så den komme :?: :?:

Han er en slu taktiker som fotballtrener, ingen tvil om det, men grådighet er ingen god egenskap....
Kan ikke snart folk bare bli fornøyd med å leve et anstendig liv med en grei sum penger? Hvorfor dette higet etter å jage enda større hus, enda flere biler og enda mer spenn i banken og krysse grenser for både lov og moral for å berike seg selv? Jeg skjønner det ikke og fra og med nå er Allardyce "persona non grata" for mitt vedkommende og er IKKE ønsket i Stoke.


Bilde

;)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 02 Jan 2018, 13:55

Nå har vi som er glad i klubben skreket etter en ny manager ganske så lenge, det skal ikke så veldig mye kunnskap til for å se at dette har gått bratt utfor i lengre tid. Nå leser jeg i Sentinel i dag at "sjefene" skal diskutere veien videre for klubben i et møte i dag. Hvis dette virkelig stemmer at det først i dag skal vurderes noen grep, så er klubben minst et par måneder for sent ute. Det er kun 16 kamper igjen av sesongen, og Stoke må mest sannsynlig vinne minimum 6 av disse kampene. Hvor realistisk er i grunn dette? Svaret er enkelt, Stoke er på etterskudd mot alle sine rivaler, og Coates klanen har med sin inkompetanse med stor sannsynlighet sendt klubben inn i en ny mørketid. Championship har blitt Kina milliardærenes nye lekegrind, og et opprykk derifra er vanskeligere enn noen gang. At Stoke heller vil slite med å holde plassen der, er nok en langt nærmere realitet.

Hvem er det som vil ta over en klubb under streken i januar? Kandidatene har blitt langt færre enn det som var realiteten for et par måneder siden, og nå ser det bekmørkt ut, dessverre.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ny manager?

Innlegg Svein Nilsen » 02 Jan 2018, 14:56

mfkpotter skrev:Nå har vi som er glad i klubben skreket etter en ny manager ganske så lenge, det skal ikke så veldig mye kunnskap til for å se at dette har gått bratt utfor i lengre tid. Nå leser jeg i Sentinel i dag at "sjefene" skal diskutere veien videre for klubben i et møte i dag. Hvis dette virkelig stemmer at det først i dag skal vurderes noen grep, så er klubben minst et par måneder for sent ute. Det er kun 16 kamper igjen av sesongen, og Stoke må mest sannsynlig vinne minimum 6 av disse kampene. Hvor realistisk er i grunn dette? Svaret er enkelt, Stoke er på etterskudd mot alle sine rivaler, og Coates klanen har med sin inkompetanse med stor sannsynlighet sendt klubben inn i en ny mørketid. Championship har blitt Kina milliardærenes nye lekegrind, og et opprykk derifra er vanskeligere enn noen gang. At Stoke heller vil slite med å holde plassen der, er nok en langt nærmere realitet.

Hvem er det som vil ta over en klubb under streken i januar? Kandidatene har blitt langt færre enn det som var realiteten for et par måneder siden, og nå ser det bekmørkt ut, dessverre.


Jepp, vi har et "vindu" og 16 kamper å redde oss på. Rykker vi ned, som er helt realistisk pr i dag, så blir veien tilbake svært lang og vanskelig. Jeg har også flere ganger påpekt Coates familien sin sendrektighet, nærmest mangel på forståelse av hva som foregår. Jeg er ingen tilhenger av å sparke managere i hytt og pine, eller for tidlig slik som jeg blant annet opplevde at Everton gjorde etter en skuffende start, men nå er vi langt på overtid. Svært langt på overtid, signalene har blitt sterkere og sterkere i 2 år nå. Vi burde selvfølgelig skiftet ut klovnen fra Wales i sommer. Når det da ikke ble gjort er 2. januar kanskje akkurat i tide for å redde vår PL eksistens, men da bør det bli et hektisk vindu de nærmeste dagene. Det nytter ikke å vente til 31. januar heller, da er det bare 13 kamper igjen. Hører du Wankership klokka tikker Coates?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 02 Jan 2018, 20:12

Martin O´Niell OG Roy Keane inn på Clayton Wood :shock:
Det første som slo meg er hvor lenge Barahino hadde fått blitt der sammen med Roy Keane :lol:

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 52732.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ny manager?

Innlegg gunny » 03 Jan 2018, 13:13

Hughes fortsetter inntil videre?

SkySportsNews
BREAKING: Mark Hughes will be in charge for Stoke’s FA Cup third-round tie at Coventry on Saturday. #SSN
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 03 Jan 2018, 13:19

gunny skrev:Hughes fortsetter inntil videre?

SkySportsNews
BREAKING: Mark Hughes will be in charge for Stoke’s FA Cup third-round tie at Coventry on Saturday. #SSN


På 90 tallet kom det en TV serie som sa: Du tror det ikke før du får se det

Det som skjer i Stoke City fotball klubb nå om dagen er så amatørmessig og pinlig, at man ikke tror det man ser.

Gunnar; Hvilken mann ønsker du inn portene som ny manager?
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ny manager?

Innlegg Svein Nilsen » 03 Jan 2018, 13:24

mfkpotter skrev:
gunny skrev:Hughes fortsetter inntil videre?

SkySportsNews
BREAKING: Mark Hughes will be in charge for Stoke’s FA Cup third-round tie at Coventry on Saturday. #SSN


På 90 tallet kom det en TV serie som sa: Du tror det ikke før du får se det

Det som skjer i Stoke City fotball klubb nå om dagen er så amatørmessig og pinlig, at man ikke tror det man ser.

Gunnar; Hvilken mann ønsker du inn portene som ny manager?


Helt, helt ufattelig! Januar måned går fort og en ny manager trenger tid til å "sette en stall" for de siste kampene for å redde tilværelsen til vårt kjære Stoke City. Da må Mark Hughes, og hans støttespillere, ut av klubben og en ny må på plass umiddelbart. Vi kan ikke vente og vente lenger. Mr Coates, våkn opp!! Det finnes helt sikkert brukbare alternativ der ute, det vil vel si at alle alternativ er bedre nå! Martin O'Neill ut sesongen, Koeman permanent eller hente en som er under kontrakt og lokke med penger og en stor bonus for å holde plassen; Rogers i Celtic, Rowatt i Derby m.fl. Come on Stoke!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ny manager?

Innlegg Roger » 03 Jan 2018, 18:41

Mitt valg må bli Ronald Koeman!
Håper det skjer fort for jeg er redd det blir en kamp med kniven på strupen.
#Hughesout
Come on STOKE!!!
Brukerens avatar
Roger
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 34
Registrert: 04 Aug 2010, 23:44
Bosted: Drammen

Re: Ny manager?

Innlegg Bjarne » 03 Jan 2018, 21:29

Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Ny manager?

Innlegg Svein Nilsen » 03 Jan 2018, 21:58



Nei, han har ingen poeng! Rubbish! At MH påstår han er mannen til å ta Stoke videre er jo helt fantastisk, hvorfor er vi da under streken? Det er forsåvidt ok å ligge langt nede på tabellen i PL, hvis laget yter maks, det er fornuftig taktikk etc, men absolutt alt er feil! Det er jo helt riktig det Torstein skrev i går, høsten 2015 var vi i siget, spilte fantastisk fotball og hadde et balansert lag. Nå har vi ingenting. Når jeg ser en oversikt som viser at vi løper MINST av lagene i PL får jeg litt hetta, og det synes jo - vi henger ikke med. Husk at plan B var å sette inn Peter Crouch de siste 15-20 når det var behov, nå er Peter Crouch plan A og vi har ingen plan B! Han spiller 90 minutter, de fleste helt elendig isolert på topp. Vi har en ubalansert tropp, ingen defensiv organisering, ingen "hjerte" på midtbanen som styrer spillet, ingen målfarlige spillere, ikke fart og gode innlegg fra kant. Vår venstreback med klippekort har ikke spilt en god kamp på et år, lager masse frispark, er feilplassert og har ingen innleggsfot. Han spiller til og med vingback når vi har 3 bak - forstå det den som kan! Og mot Newcastle la han alle egg i kurven ved å hvile A-laget i kampen mot Chelsea. Det endte med tap og vi løp minst av alle lagene i PL!! På benken satt Ireland som ikke har spilt fotball på nesten 2 år, hva tror da Tymon og Affelay om det som var ute av troppen? Og når vi setter inn en spiller da Pieters måtte ut kom Berahino inn, han som er "roten til alt ondt". Stygt sagt men Mark Hughes har lagt alle eggene i Berahino kurven i 1 år, han skulle score nok mål til at vi ble et topplag; han har ennå ikke scoret og vi er under streken, makan! Det er dessverre ingen annen utvei, MH må bort og det er helt ufattelig at ikke Coates har tatt action før, han gambler høyt med Stoke City!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester