Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg Torstein Norevik » 18 Des 2017, 16:42

mfkpotter skrev:Tony Pulis, Nils Johan Semb, Per Mathias Høgmo, Trond Fredriksen, Kjetil Rekdal - Alle disse hadde mest sannsynlig gjort en bedre jobb en Hughes.

Men på den alvorlige siden, jeg har faktisk gitt opp en ny manager. Tror rett og slett Coates klanen er totalt handlingslammet, og ikke i stand til å finne en ny manager.

Hvis jeg hadde vært sjef for klubben, så hadde jeg gått for Brendan Rodgers.

Jeg synest Rodgers er et veldig godt forslag, og det samme mener jeg om Koeman. Noen har stilt spørsmål ved om Rodgers vil forlate Celtic, men personlig ser jeg ikke bort fra det. Selv om han gjør det bra i Skottland er det adskillig mer "schwung" over PL i England, der kvaliteten på lagene er av et helt annet kaliber, og der trolig bare de to-tre beste skotske lagene ville ha greidd å overleve. Kanskje knapt nok det... ;)

Og det kan kanskje friste Rodgers til en retur, i stedet for en tilværelse i en bortgjemt liga som ikke vies så mye interesse utover landets grenser. Og kanskje vil da en klubb som Stoke være langt mer passende for Rodgers, enn en av de større klubbene der kravene og pressset i utgangspunktet er langt høyere, og tålmodigheten med svake resultater langt mindre. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ny manager?

Innlegg Lilledino » 18 Des 2017, 19:37

Nå har det vært så mange dårlige prestasjoner over tid, ikke bare i denne sesongen, men også de siste kampene i forrige sesongen.

MH har fått til nada, ikke klart å dra oss videre dit vi ønsket og må være så large med å erkjenne det, og takke for seg.

Jeg tror også Koeman kunne vært et godt alternativ.
Når det skrives, virker det som om P Coates er i tåka, og tror på mirakler, og ikke vil hjelpe MH ut av sumpa..

Derfor vil MH dra oss ned til Wankership ..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg Lilledino » 18 Des 2017, 22:02

Everton, Crystal Palace og West Ham har tatt grep, som har gitt umiddelbare resultater..

Stoke venter og rykker ned i sumpa...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 19 Des 2017, 12:00

Hvis man skal tro på et av de heteste ryktene nå, så tar Tony Pulis over skuta etter WBA kampen. Tro det eller ei, men som den anti TP mann jeg er, så sier jeg bare: Welcome back TP
Alt er faktisk bedre enn Mark Hughes, som har vist seg å være totalt ute av balanse og ideer. Bare så sjukt synd at Mark Hughes fikk starte denne sesongen som manager for Stoke City.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ny manager?

Innlegg Lilledino » 20 Des 2017, 15:39

mfkpotter skrev:Hvis man skal tro på et av de heteste ryktene nå, så tar Tony Pulis over skuta etter WBA kampen. Tro det eller ei, men som den anti TP mann jeg er, så sier jeg bare: Welcome back TP
Alt er faktisk bedre enn Mark Hughes, som har vist seg å være totalt ute av balanse og ideer. Bare så sjukt synd at Mark Hughes fikk starte denne sesongen som manager for Stoke City.

Haha, jeg tilhører samme leiren som deg MFK, med at jeg har lenge vært tilhenger av MH, men nå er jeg lei av tap, scoringer mot oss på overtid og sure lørdager
Vi kan håpe at TP har modernisert seg og har endret sin fotball filosofi ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 20 Des 2017, 16:03

Lilledino skrev:
mfkpotter skrev:Hvis man skal tro på et av de heteste ryktene nå, så tar Tony Pulis over skuta etter WBA kampen. Tro det eller ei, men som den anti TP mann jeg er, så sier jeg bare: Welcome back TP
Alt er faktisk bedre enn Mark Hughes, som har vist seg å være totalt ute av balanse og ideer. Bare så sjukt synd at Mark Hughes fikk starte denne sesongen som manager for Stoke City.

Haha, jeg tilhører samme leiren som deg MFK, med at jeg har lenge vært tilhenger av MH, men nå er jeg lei av tap, scoringer mot oss på overtid og sure lørdager
Vi kan håpe at TP har modernisert seg og har endret sin fotball filosofi ?


La det være sagt med en gang, jeg håper ikke at TP blir ny manager, men hvis det står mellom Hughes og TP, så må jeg gå for TP. Dette fordi Hughes de siste 60 kampene har vist seg som en særs dårlig manager. Han har mislykket totalt på spiller logistikk, han han har lagt om spillet til en formasjon som ikke passer materialet, og han har i tillegg mistet all respekt fra spillerne. Ryktene endrer seg jo dag for dag, og hvis dagens rykter stemmer at Coates har planer om gi Hughes penger til forsterkninger i januar vinduet, så må det jo ha rablet ordentlig for mannen.

Men til ditt spørsmål Lilledino; Jeg tror faktisk at TP har blitt en bedre manager nå enn han var i Stoke, selv om han også har slitt radikalt det siste året i WBA.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ny manager?

Innlegg mfkpotter » 21 Des 2017, 12:32

Swansea har skjønt det og sa farvel til Paul Clement, de vet at jula er viktig og får inn en ny mann for de viktige kampene i jula. West-Ham, Everton og Crystal Palace har fått en kjempe opptur med ny manager. Coates klanen står fast ved Mark Hughes, og gir dermed bort poengene som de sannsynligvis hadde fått med en ny manager. Når du ser hvordan B-laget til Bristol City kjører over Stoke, og ser hvordan samme lag tar skalpen til Man Utd, så må man spørre seg om de overbetalte stjernene kan ryke og reise. Makan til offervilje og tæl skal du leite lenge etter, når du i tillegg har struktur på laget, så burde jo Coates ha hentet denne manageren. Han kunne samtidig ha tatt med seg 7-8 spillere, så ville Stoke ha hatt et kjempe lag.

Ellers så må jeg bare kommentere at Norsk-Tipping ikke har gjort hjemmeleksa si, og det gis for øyeblikket 3,05 i odds på WBA seier til lørdag. Her er det bare å sette sparepengene på borteseier, og sikre seg et bra julegratiale.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ny manager?

Innlegg JonC » 26 Des 2017, 14:04

Det blir ikke Pulis, han har signert for Middelsbjørg i nord-øst :?
http://www.bbc.com/sport/live/football/40956109
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Ny manager?

Innlegg onside » 26 Des 2017, 16:51

JonC skrev:Det blir ikke Pulis, han har signert for Middelsbjørg i nord-øst :?
http://www.bbc.com/sport/live/football/40956109

Jeg er glad for at han nå signerer Boro, og at vi ikke trenger hans tjenester akkurat nå, så får vi ta opp den diskusjonen igjen dersom vi befinner oss i championship en gang i fremtiden. Veldig lenge til får vi håpe :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ny manager?

Innlegg Lilledino » 28 Des 2017, 18:21

onside skrev:
JonC skrev:Det blir ikke Pulis, han har signert for Middelsbjørg i nord-øst :?
http://www.bbc.com/sport/live/football/40956109

Jeg er glad for at han nå signerer Boro, og at vi ikke trenger hans tjenester akkurat nå, så får vi ta opp den diskusjonen igjen dersom vi befinner oss i championship en gang i fremtiden. Veldig lenge til får vi håpe :D


Har tittet litt på Championship, og vi må ikke dit ! Der er det heller ikke lett og de som havner der, sliter med å komme opp igjen..

Villa, Birmingham, Hull, Sunderland sliter alle med å holde seg faktisk... Fullham har stabilisert seg i championship...
VI MÅ IKKE NED....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron