Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Ny manager?

Innlegg Morten T. » 25 Sep 2016, 12:26

Spekulasjonene er i gang og første konkrete navn jeg har sett har blitt nevnt er Steve Bruce:
http://www.hulldailymail.co.uk/former-h ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ny manager?

Innlegg gmel » 25 Sep 2016, 23:10

Morten T. skrev:Spekulasjonene er i gang og første konkrete navn jeg har sett har blitt nevnt er Steve Bruce:
http://www.hulldailymail.co.uk/former-h ... story.html


Nei takk!
Vi skal ikke ha noen ny manager her!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Ny manager?

Innlegg Richard Prestegård » 26 Sep 2016, 10:40

gmel skrev:
Morten T. skrev:Spekulasjonene er i gang og første konkrete navn jeg har sett har blitt nevnt er Steve Bruce:
http://www.hulldailymail.co.uk/former-h ... story.html


Nei takk!
Vi skal ikke ha noen ny manager her!


Enig. Om man skulle gå til det skrittet å sparke Mark Hughes, så er nok ikke Steve Bruce rett mann. Hvert fall hvis tanken er å utvikle klubben videre.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg monken » 26 Sep 2016, 13:33

Tony Pulis.........kanskje. Så får vi skikk på forsvare hverfall......framover sååå som såååå, kan itj bli verre enn i dag.
monken
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 103
Registrert: 08 Aug 2011, 13:54
Bosted: Trondheim

Re: Ny manager?

Innlegg Lilledino » 27 Sep 2016, 18:21

Fy flate ... Bob Bradley er linket til Swansea ..

Han hadde vært innertier for Stoke !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg vegar56 » 27 Sep 2016, 23:15

Big Sam er plutselig ledig igjen :D Noen som så den komme :?: :?:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Ny manager?

Innlegg Morten T. » 27 Sep 2016, 23:30

vegar56 skrev:Big Sam er plutselig ledig igjen :D Noen som så den komme :?: :?:

Han er en slu taktiker som fotballtrener, ingen tvil om det, men grådighet er ingen god egenskap....
Kan ikke snart folk bare bli fornøyd med å leve et anstendig liv med en grei sum penger? Hvorfor dette higet etter å jage enda større hus, enda flere biler og enda mer spenn i banken og krysse grenser for både lov og moral for å berike seg selv? Jeg skjønner det ikke og fra og med nå er Allardyce "persona non grata" for mitt vedkommende og er IKKE ønsket i Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ny manager?

Innlegg gmel » 28 Sep 2016, 08:44

Morten T. skrev:
vegar56 skrev:Big Sam er plutselig ledig igjen :D Noen som så den komme :?: :?:

Han er en slu taktiker som fotballtrener, ingen tvil om det, men grådighet er ingen god egenskap....
Kan ikke snart folk bare bli fornøyd med å leve et anstendig liv med en grei sum penger? Hvorfor dette higet etter å jage enda større hus, enda flere biler og enda mer spenn i banken og krysse grenser for både lov og moral for å berike seg selv? Jeg skjønner det ikke og fra og med nå er Allardyce "persona non grata" for mitt vedkommende og er IKKE ønsket i Stoke.


Åtte andre havner i skiten i løpet av uken, så da får vi se om det blir flere uønskede.
Her er det desverre snakk om den gamle "Mye vil ha mer....."
Som PL manager tjener du såpass på et par år at vi vanlige ville slite med å klare å bruke opp alt !
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Ny manager?

Innlegg Richard Prestegård » 28 Sep 2016, 20:51

Helt enig her. Jeg kan ikke fatte at managere som tjener godt skal jukse seg til enda mer. Nå har jeg aldri hatt helt sansen for Big Sam, men nå er han uønska for min del. Vi kan ikke ha folk som snor seg unna regelverk og kompositorisk går inn for å lure seg unna reglene. De er satt for en grunn av fagfolk i fellesskap. Spent på om det kommer avsløringer om de åtte managerne som det hevdes at man har info om. Hvem det er skal jeg ikke spekulere i, men jeg håper virkelig ikke at vårt kjære Stoke City blir dratt ned i søla her på grunn av juks. Det vil være et hardt slag og vondt å konstatere for mitt vedkommende.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ny manager?

Innlegg Svein Nilsen » 29 Sep 2016, 10:18

Det er inderlig å håpe at ikke Stoke City blir trukket ned i gjørma her! Gikk noen løse rykter om at TP kunne være en av de, det tviler jeg på, han virker alt for stødig og fornuftig til å ta slike sjanser. Hva så med MH? Tror ikke det heller, håper iallefall ikke. Da ville isåfall de som ønsker seg en ny manager få ønsket sitt oppfyllt!
Umiddelbart kan jeg tenke meg at Solskjær kanskje kunne være innblandet! Han og kjeltringen Jim Solbakken er jo et radarpar. Jeg har alltid stilt noen spørsmålstegn ved de norske spillerne som havnet i Cardiff under Solskjær regimet.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron