EM-troppene

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

EM-troppene

Innlegg vegar56 » 01 Jun 2016, 09:51

Troppene ligger ute på VG, noterer at Shaquiri ikke er tatt ut i troppen til Sveits :!:

Stoke-spillere som skal til EM :

Shay Given, Irland
Glenn Whelan, Irland
Jonathan Walters, Irland
Marco Arnautovic, Østerrike
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Re: EM-troppene

Innlegg bjørn123 » 01 Jun 2016, 12:17

Heia Irland! :)
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 01 Jun 2016, 13:09

bjørn123 skrev:Heia Irland! :)

Yes :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Jun 2016, 13:22

vegar56 skrev:Troppene ligger ute på VG, noterer at Shaquiri ikke er tatt ut i troppen til Sveits :!:

Stoke-spillere som skal til EM :

Shay Given, Irland
Glenn Whelan, Irland
Jonathan Walters, Irland
Marco Arnautovic, Østerrike

Det la jeg også merke til, men jeg antok at det var en "glipp" av VG. Selv om han ikke hadde noen stor sesong for Stoke så er han vel likevel en av de største stjernene i dette Sveits-laget, og det ville være en bombe om han ble utelatt såfremt han er skadefri. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 01 Jun 2016, 21:01

Er nok en glipp av VG. Ifølge de offisielle sidene er Shaqiri med for Sveits.

http://www.uefa.com/uefaeuro-finals/sea ... index.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 26 Jun 2016, 17:39

Da var VM over for Stoke-spillerne !

Arnautovic har neppe tiltrukket seg nye beundrere
Flott mål av Shaquiri
Lite spilletid på Irlenderne våre, men det ser ut som Walters er kvitt skaden sin.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 28 Jun 2016, 08:21

Med Butland i mål vil jeg påstå at England hadde avansert til kvarten.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Jun 2016, 09:34

Utrolig gøy å se at smartness og taktisk klokskap vinner fram i EM. Conte( Italia ) og Lagerbäck( Island ) er taktikere av rang og overpresterer med sine respektive lag.
Okei, Italia har alltid vært bra organisert og det har gitt dem suksess i over 50 år. Helt fantastisk forsvarsspill og en måte å organisere det på som langt i fra er av nyere dato. Dette er gammel kunnskap som gjelder den dag i dag. Merkelig at ikke flere lag og land adopterer elementer fra den stilen...

Island det samme. Utrolig bra organisert bakover og counterattacks. Rett og slett herlig å se på og nok et krystallklart bevis på at man kan ha RELATIV suksess hvis man er smart og syr sammen ett LAG, og ikke bryr seg om staffasje, "underholdning", enkeltspillere og fjas. Lagerbäck er rett og slett en taktisk mastermind og har vært det i mange, mange år. Det vet nok alle som følger fotball tett. Island har vel suverent minst ballbesittelse i hele EM, men for meg som ikke er noe tilhenger av sideveis-balltrilling-stilen, så er det en fryd å se på. Soneforsvaret til både Island og Italia er rett og slett vakkert! :D

Jeg håper Stokemanager Mark Hughes sitter klistra til skjermen for å ydmykt lære av det disse landene gjør. De har, forholdene tatt i betraktning, RELATIV suksess og bør være en kime til inspirasjon og ikke bortforklaringer.

Leicester spilte mye likt forrige sesong, og dette ga dem suksess. Der var italienske Ranieiri arkitekten bak.

Ingen av disse tre managerne/trenerne mønstrer spillere som er flasket opp i Barcelonasystemet eller som liker å trikse med ball. Nei, de fokuserer på å ha med spillere som jobber hardt, løper mye og er disiplinert taktisk. Det vi får se da er ett stykk real og ærlig fotball med spillere som gir absolutt alt i hver eneste duell - akkurat slik fotball skal spilles.

Akkurat slik jeg vil at Stoke skal spille... 8-) :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest