Kenwyne Jones

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Kenwyne Jones

Innlegg rubensnielsen » 26 Feb 2011, 22:06

Jeg var kanskje den her inne som var mest glad når jeg så vi hentet Kenwyne Jones, men nå i ettertid så har jeg skjønt at det ikke var stort å glede seg over. Han har (i følge meg) underprestert noe så vanvittig. Jeg trodde helt ærlig at det var en spiller som skulle heve oss mange hakk, men det virker jo nesten som at Big Mama kunne spilt i stedet uten at det hadde utgjort den store forskjellen. Jeg ser helst at gutten enter presterer noe innmari resten av sesongen eller bare forsvinner langt vekk fra Britannia. Se på Carew for eksempel. Han vil noe utpå banen! Han prøver! Vær så snill, Tony! Keep Carew, Få vekk Jones.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 183
Registrert: 06 Aug 2010, 17:34

Re: Kenwyne Jones

Innlegg Morten T. » 26 Feb 2011, 23:53

rubensnielsen skrev:Jeg var kanskje den her inne som var mest glad når jeg så vi hentet Kenwyne Jones, men nå i ettertid så har jeg skjønt at det ikke var stort å glede seg over. Han har (i følge meg) underprestert noe så vanvittig. Jeg trodde helt ærlig at det var en spiller som skulle heve oss mange hakk, men det virker jo nesten som at Big Mama kunne spilt i stedet uten at det hadde utgjort den store forskjellen. Jeg ser helst at gutten enter presterer noe innmari resten av sesongen eller bare forsvinner langt vekk fra Britannia. Se på Carew for eksempel. Han vil noe utpå banen! Han prøver! Vær så snill, Tony! Keep Carew, Få vekk Jones.

Her er vi helt på linje, Ruben. Jeg var lunken da han ble henta inn. Kjøpssummen var sjokkerende høy og jeg har sett hva han har holdt på med før i Sunderland. Jeg synes nok ikke at han har underprestert i forhold til hva jeg forventa. Jeg forventa at han skulle svinge opp og ned( mest ned ). Håpet var at Pulis skulle greie å få ut potensialet han vitterlig har, slik han har greid med f.eks. Etherington, men det har han ikke lykkes med. Han har bare vært marginalt bedre de siste månedene enn det Sidibe var, og det forteller vel egentlig alt. Kanskje han bør selges til sommeren, men jeg tviler på at han går for mer enn halvparten av det vi kjøpte han for. Det er vanskelig å være enslig spiss i systemet til Pulis og Carew har( foreløpig ) helt klart vist seg å være en bedre kandidat på topp.

Vi tar alle feil( sjøl har jeg vært positiv til spillere som Tonge og Collins f.eks. ), men Jones er enda et bevis på at manager Pulis IKKE er en Gud og et orakel som alltid har rett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kenwyne Jones

Innlegg rubensnielsen » 27 Feb 2011, 03:56

Men vis vi tenker litt utenfor boksen. Vi kommer ikke til Europa i år. Vi selger Kenwyne Jones for samme sum som vi kjøpte for. Vi er fortsatt ikke den altfor attraktive klubben. Hvem skal vi da hente inn som erstatter? Selv har jeg tenkt ut tre spillere; Clint Dempsey - Har vært fantastisk i Fulham i mange år nå. Hugo Rodallega - En spiller vi kunne hatt god nytte av. Litt utradisjonell i forhold til hva vi har i dagens lag. Eller min personlige favoritt (per dags dato) Kevin Doyle - En spiller som jobber og jobber, men som også kan score mål! Jeg vet ikke helt hvordan men jeg ser for meg han som en god spiller i dagens Stoke-lag. Han blir vel litt lik Walters, bare med enda mer målteft.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 183
Registrert: 06 Aug 2010, 17:34

Re: Kenwyne Jones

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 00:37

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kenwyne Jones

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2011, 00:34

Hadde et håp om at svake WBA skulle være rett nivå for Jones og at han kunne få en positiv boost, men dessverre....
Han er helt ute av det nå og må benkes.
Vi har rett og slett ikke råd til å holde på å "vente og se" lenger. Han får heller forsøke å prøve å spille seg inn igjen i pre-season til sommeren.
Nå må Fuller og Carew få anledning til å spille sammen resten av sesongen slik at stumpene kan reddes.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kenwyne Jones

Innlegg rubensnielsen » 01 Mar 2011, 00:46

Nei, nå har han fått for mange sjanser. Hent en ny spiss til sommeren, det er ett must. Behold Carew og hent en av mine tidligere nevnte, Dempsey, Rodallega eller Doyle..
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 183
Registrert: 06 Aug 2010, 17:34

Re: Kenwyne Jones

Innlegg Morten T. » 12 Mar 2011, 18:26

Kan skilsmissen til Jones være en medvirkende årsak til at han er enda dårligere enn først antatt, mon tro?:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -form.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester