Før Stoke - Aston Villa

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke - Aston Villa

Innlegg Richard Prestegård » 25 Feb 2016, 09:58

Med tanke på at Villa tapte 0-6 mot Liverpool sist runde i Premier League og 0-3 mot U-21-laget sist helg, så skulle alt tilsi at Stoke skal valse over Aston Villa i denne kapen. Det som bekymrer meg er to ting. Den ene at Stoke-spillerne tar for lett på oppgaven og undervurderer et Villa-lag som har vist de siste månedene at de kan vinne fotballkamper. Det andre er at det brygger opp til en skikkelig forsvarskrise for Stoke City. Seks forsvarsspillere kan potensielt være skadet til kampen mot Aston Villa. Det vil si at det kun vil være Dionatan Teixiera, Phillipp Wollscheid og Erik Pieters som er igjen av forsvarsspillere. Forhåpentligvis får Mark Hughes flere å velge mellom når laget skal tas ut på lørdag.

http://stoke.no/potensiell-forsvarskrise
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke - Aston Villa

Innlegg Morten T. » 25 Feb 2016, 10:56

Dette her bør gå ganske greit.
Okei, Aston Villa har et ganske svakt lag og etter matchen på Villa Park 3. Oktober i fjor( som Stoke vant ) så forsto jeg tegninga og skrev på dette forum:
En bra gjennomført match av Stoke mot en ganske svak motstander. Aston Villa må nok jobbe hardt for å beholde plassen i PL.

En ting er at laget til den tradisjonsrike Birminghamklubben rett og slett ikke er godt nok, men spillerne jobber heller ikke bra og virker rett og slett å ha gitt opp. De løper stort sett rundt som hodeløse høns uten mål og mening, er tannløse framover og veldig, veldig shaky bakover. Det bør Stoke klare å utnytte til sin fordel hjemme på det som bare for noen få sesonger siden ble kalt "Fort Britannia" og "The Bear Pit". Aston Villa har en god manager, men det har ikke hjulpet noe særlig å bytte underveis i sesongen( akkurat som den interessante forskningen rundt trenerbytter fastslår ), men allikevel er det overraskende å se hvor dårlig organisert de er.

Jeg forventer vel ikke at Stoke skal høvle over Aston Villa, jeg er alltid fornøyd hvis laget jeg holder med vinner på ærlig vis og med 1-0 jeg, men alt annet enn tre poeng her vil være en stor skuffelse og faktisk et svakhetstegn. Slike kamper som dette SKAL vinnes og det forvntningspresset må bare Stoke mestre hvis de skal ha fremgang.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest