Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg Knut H » 06 Feb 2011, 01:02

Mulig det er ikke den beste kvelden å være objektiv på. Sunderland kampen var utrolig viktig og Pulis gjorde mye bra der både før og under kampen.
Hvorfor jeg bringer opp tema er følgende.
Pulis har vært en hovedårsak til at vi har kommet fra mørket og til Premier Leage. Det er det ikke tvil om. Men det skal legges til at han har under Coates hatt tilgang på penger. Faktisk ganske mye.
Tony Pulis er en manager som vil holde oss oppe og det er viktig for Stoke. Men han er også en manager som aldri vil føre laget mot topp 6 i PML som må være målet. Han vil heller ikke være manageren som vil sende lag på banen som har fokus på det offensive. Det vi får er det vi har med Pulis. Tror jeg.
Hva mener dere?
Knut H
Ivrig Stokie

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg jørgen » 06 Feb 2011, 03:42

Alle Stoke-supportere er evig takknemlige for at han fikk oss til PL, en prestasjon det står respekt av. Han har i tillegg gitt oss meget respektable plasseringer i alle sesongene. Selvsagt ønsker alle som elsker fotball å se kreativt spill, noe vi aldri kommer til å se under Pulis. Det er veldig lett å bli frustrert over måten vi spiller på, men man ser at lag som spiller morsommere fotball sliter i bunnen. Det jeg stiller spørsmålstegn ved er spillerkjøpene og bruken av backer. Backene våre gir bort alt for mange muligheter til motstanderne, og dette har kostet oss dyrt ved flere anledninger. Når det kommer til spillerkjøp så har jeg alltid oppfattet Pulis som en mann lite villig til å betale overpris for spillere. Likevel viser det seg at pengene brukt på Collins, Jones og Whithead (m.fler) har gitt lav avkastning.

Jeg er overhode ikke for å sparke han!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Feb 2011, 16:27

Jeg vil ha han fortsatt, men jeg skulle ønske han kunne gjøre en del ting annerledes.
Og jeg vil ikke at han skal fredes og sitte på ubestemt tid. Han er arbeidstaker og et redskap for å gjøre klubben bedre - eller i værste fall dårligere.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 06 Feb 2011, 20:04

Tony Pulis skal heilt klart fortsette er no min meining. Var veldig fornøyd med de grepan han tok når vi låg under 2 - 1. Tok ut forsvarspiller og satte inn Walters. Var veldig viktig at han gjorde de grepene så tidlig i 2 omgang. Hadde han venta for lenge så hadde det vært for seint. Det er noe vi skjelden har sett fra Pulis sin side. Det gir absolutt håp for fremtiden.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Feb 2011, 20:47

Ovis skrev:Tony Pulis skal heilt klart fortsette er no min meining. Var veldig fornøyd med de grepan han tok når vi låg under 2 - 1. Tok ut forsvarspiller og satte inn Walters. Var veldig viktig at han gjorde de grepene så tidlig i 2 omgang. Hadde han venta for lenge så hadde det vært for seint. Det er noe vi skjelden har sett fra Pulis sin side. Det gir absolutt håp for fremtiden.

Og det er vi ikke vant til !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 07 Feb 2011, 03:10

Ser på superbowl her - fantastisk kamp (og sport). Fikk et fint sitat fra QB til Steelers - I'm never going to be pretty (but I get the work done). Kan ikke det samme sies om Pullis.... og Stoke. ;) . Behold mannen iallefall så lenge Stoke forbedrer plassering på tabellen år for år!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 07 Feb 2011, 09:29

bjørn123 skrev:Ser på superbowl her - fantastisk kamp (og sport). Fikk et fint sitat fra QB til Steelers - I'm never going to be pretty (but I get the work done). Kan ikke det samme sies om Pullis.... og Stoke. ;) . Behold mannen iallefall så lenge Stoke forbedrer plassering på tabellen år for år!

Kanskje Pulis hadde passa bedre i amerikansk football?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 07 Feb 2011, 09:31

Morten T. skrev:
bjørn123 skrev:Ser på superbowl her - fantastisk kamp (og sport). Fikk et fint sitat fra QB til Steelers - I'm never going to be pretty (but I get the work done). Kan ikke det samme sies om Pullis.... og Stoke. ;) . Behold mannen iallefall så lenge Stoke forbedrer plassering på tabellen år for år!

Kanskje Pulis hadde passa bedre i amerikansk football?

Han satt nok oppe og noterte navn iallefall :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 07 Feb 2011, 14:29

Mitt svar på spørsmålet er definitivt NEI.....
Jeg er helt klar på at hvis Stoke skal komme seg videre og beholde publikum så må det et bytte til.

Hadde jeg siittet på pengebunken i Stoke, så hadde Pulis blitt avløst som manager.
Det er to managere som jeg ser på som ideelle for Stoke.

Alt 1- Martin O`Neil
Alt 2- David Moyes.

Hvis en av disse to får midlene som Pulis har sløst vekk, så er Stoke et stabilt topp lag med fulle tribuner.
Fortsetter det som i dag, så vil pubikumstallet synke de neste årene tror jeg....
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 07 Feb 2011, 14:59

mfkpotter skrev:Mitt svar på spørsmålet er definitivt NEI.....
Jeg er helt klar på at hvis Stoke skal komme seg videre og beholde publikum så må det et bytte til.

Hadde jeg siittet på pengebunken i Stoke, så hadde Pulis blitt avløst som manager.
Det er to managere som jeg ser på som ideelle for Stoke.

Alt 1- Martin O`Neil
Alt 2- David Moyes.

Hvis en av disse to får midlene som Pulis har sløst vekk, så er Stoke et stabilt topp lag med fulle tribuner.
Fortsetter det som i dag, så vil pubikumstallet synke de neste årene tror jeg....

De to du nevner der er i hvertfall fantastiske managere, det er helt sikkert.
Moyes har gjort en utrolig bra jobb i Everton. O`Neill er også flink og perioden hans i Leicester var absolutt superb. Ankepunktet fra Villa-perioden er at han brukte en god del penger uten å få nevneverdig suksess.

Skulle Pulis gå, så er disse to høyt oppe på min liste også. Jeg liker også Harry Redknapp, Owen Coyle, Ian Holloway og Steve Bruce.

Men jeg vil ikke slippe Pulis helt ennå, men jeg freder han ikke heller.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Rikitikitak og 1 gjest