Før Stoke-Sheff W.

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Sheff W.

Innlegg Morten T. » 30 Nov 2015, 13:59

Klart for kvartfinale i det som kalles "Mikke Mus-cupen"( vel og merke ETTER at man blir slått ut... :mrgreen: ).
Sheffield Wednesday bør jo vinnes over, men de gjør det ganske bra i Championship og er ingen kasteball. Det er Stoke som har alt presset på sine skuldre og som SKAL vinne denne, mens Sheff W. bare kan slippe seg løs og "have a great night out and give it a go", som en fordums og legendarisk Stokemanager pleide å si det da laget hans skulle slå nedenfra.
Sheff W. har noen gode spillere, som f.eks. Michael Turner (som er en habil stopper med mye PL-erfaring ), Sam Hutchinson( med fortid i Chelsea ), Glenn Loovens( en brukbar stopper med mye erfaring fra høyt nivå ), Fernando Forrestieri( en god italiensk spiss som vet hvor målet står ) og Barry Bannan( en ok midtbanespiller med PL-erfaring).

Stoke bør vinne, men de må møte opp og være "på" fra start, hvis ikke kan dette gå skeis. Kanskje bør spillere som Diouf, Crouch, Odemwingie, Ireland og Muniesa få sjansen i denne?

Og så, nok en gang har våre venner i TV2 valgt å skrote Stoke som TV-sendt kamp. Ja, det er en kommersiell TV-kanal som skal tekkes "folk flest" og derfor viser de også hjernedødt innhold som f.eks. "Mot i Brøstet", Manchester United, "Hotel Cæsar" , Liverpool, "Skal Vi Danse", Manchester City og lignende mig for å få seertall, men nå har vi blitt neglisjert nok ganger! De må faktisk skjerpe seg hvis de skal forsvare reklamespotene om "Følg galskapen i engelsk fotball" og lignende svada, for pr. i dag så kunne de like gjerne ha kalt seg "Manchester United-TV" eller "Liverpool-TV". :evil: :evil: :evil:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Sheff W.

Innlegg mfkpotter » 01 Des 2015, 11:11

Det siste du nevner her Morten er et hån mot alle Stoke supportere. Jeg har i dag sendt en e-post til TV2 og sagt hva jeg mener om at 3 av 4 kvartfinaler sendes på Tv, og at som vanlig så dropper de Stoke kampen.
Jeg kunne også fortelle TV2 at måten de nå nedprioriterer Stoke på, har gjort at jeg nå har sagt opp TV2 Premium.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Sheff W.

Innlegg Morten T. » 01 Des 2015, 12:27

mfkpotter skrev:Det siste du nevner her Morten er et hån mot alle Stoke supportere. Jeg har i dag sendt en e-post til TV2 og sagt hva jeg mener om at 3 av 4 kvartfinaler sendes på Tv, og at som vanlig så dropper de Stoke kampen.
Jeg kunne også fortelle TV2 at måten de nå nedprioriterer Stoke på, har gjort at jeg nå har sagt opp TV2 Premium.

Jeg vurderer sjøl veldig sterkt å si det opp og lar det gå til og med julekampene. Jeg tror faktisk Stoke hadde vært oftere på TV hvis klubben hadde spilt i Championship( Hull, Birmingham, Leeds, Derby, Ipswich, Middlesborough osv. vises faktisk ganske ofte ).

Standardsvaret til TV2 i frb. med utvelgelse av kamper er at "vi må ta noen tøffe avgjørelser". I den grad det stemmer så tror jeg de avgjørelsene er tatt etter paraplydrink nummer åtte klokka 3 på morrakvisten, men aller mest så tror jeg det bare er noe ekstrem svada på evig repeat bare for å forsøke å roe ned frustrerte og pissforbanna supportere av de anstendige fotballklubbene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest