Før Liverpool-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Liverpool-Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2011, 13:35

Shawcross soner. Higginbotham er tvilsom.
Resten er greit
Tipper vi stiller slik:
Begovic-
Wilkinson-Huth-Faye-Collins-
Delap-Whitehead-Wilson-Ethrington
Carew-Jones

Benk: Sidibe-Pugh-Fuller-Sørensen-Diao-Pennant
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Stoke - HamKam » 01 Feb 2011, 14:16

Morten T. skrev:Shawcross soner. Higginbotham er tvilsom.
Resten er greit
Tipper vi stiller slik:
Begovic-
Wilkinson-Huth-Faye-Collins-
Delap-Whitehead-Wilson-Ethrington
Carew-Jones

Benk: Sidibe-Pugh-Fuller-Sørensen-Diao-Pennant


Hvis Wilson byttes ut med Pennant, så er jeg enig ! Han slipper vel innpå nå som Tuncay er borte ...
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Lilledino » 01 Feb 2011, 14:57

Sukk, trist å se evt lagoppstillinger uten Tunc...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg pål - lillehammer » 01 Feb 2011, 16:18

Jeg synes også det er synd Tunny gikk men han ville det jo selv så da er det bare å legge det bak seg. Han var vel ikke såååååå god heller selvom han vel var vår mest kreative spiller. Mot Liverpool er jeg vesentlig mer bekymret over forsvaret vårt som kan få det stritt. Det er vel bare Begovic og Huth som holder den klassen vi bør ha. Faye er veldig rusten, Wilko vet man aldri hvordan spiller og Collins er helt ute av form. Vi kommer til å savne Shawcross veldig i denne kampen tror jeg.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2011, 16:45

pål - lillehammer skrev:Jeg synes også det er synd Tunny gikk men han ville det jo selv så da er det bare å legge det bak seg. Han var vel ikke såååååå god heller selvom han vel var vår mest kreative spiller. Mot Liverpool er jeg vesentlig mer bekymret over forsvaret vårt som kan få det stritt. Det er vel bare Begovic og Huth som holder den klassen vi bør ha. Faye er veldig rusten, Wilko vet man aldri hvordan spiller og Collins er helt ute av form. Vi kommer til å savne Shawcross veldig i denne kampen tror jeg.

Til dels enig, Pål. Synes det er synd at Tuncay gikk, men det finnes jo bedre spillere der ute. Bare så synd at vi ikke fikk tak i en erstatning. Da hadde det vært mer forståelig. Spesielt vanskelig å forstå blir det når Pulis velger å holde på en spiller som Sidibe. Det henger ikke på greip.

Ellers enig. Forsvaret kan fort komme bakpå. Faye har virka veldig slakk i draget, tung i shortsen og direkte uinteressert i det siste. Collins og Wilkinson er det risikosport å bruke. Det kan gå bra, men det kan også gå til helv... med de to. Da står vi igjen med Huth og Begovic. Kanskje vil Pulis dytte inn ultradefensive Diao i morgen for å "hjelpe" de fire bak? Eller Whelan som også kan sveipe over store flater. Jeg tror Whitehead er bankers sammen med Delap og Etherington på hver kant. De to jobber bra defensivt. Pennant er ikke så god på den biten, så han benkes, tror jeg. Kanskje Jones hviles og Walters får sjansen med Carew. Walters jobber hardere enn Jones defensivt og jeg tror det er det Pulis vil ha i morgen.
Blir spennende å se og Liverpool er på vei opp nå, så denne blir veldig tøff.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2011, 17:56

pål - lillehammer skrev:Jeg synes også det er synd Tunny gikk men han ville det jo selv så da er det bare å legge det bak seg. Han var vel ikke såååååå god heller selvom han vel var vår mest kreative spiller. Mot Liverpool er jeg vesentlig mer bekymret over forsvaret vårt som kan få det stritt. Det er vel bare Begovic og Huth som holder den klassen vi bør ha. Faye er veldig rusten, Wilko vet man aldri hvordan spiller og Collins er helt ute av form. Vi kommer til å savne Shawcross veldig i denne kampen tror jeg.

Godt oppsummert!
Faye, som jeg hadde på topp i min bok for en periode siden, har mistet fokuset og ruster. Starter han i morgen MÅ han opp på tidligere nivå mot Liverpools nye offensive kraft. Shaw. blir savnet. Ser ikke bort fra at det blir en femte forsvarer her for å kompensere, og kun en ensom spiss på topp. Huff :(
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2011, 17:58

Liverpool: Nyinnkjøpte Carroll, samt Carragher skal være ute til denne.

* Stoke har aldri vunnet på Anfield i løpet av 47 matcher mot Liverpool i toppdivisjonen.
* Siste gang Stoke slo Liverpool to ganger i løpet av en sesong var i 56/57, da begge lagene var å finne på nivå 2.
* Stoke har samlet sammen kun to poeng på deres siste 26 opptredener på Anfield.
* Liverpool er det tredje sterkeste hjemmelaget hittils i sesongen i Premier League.
* Dette vil bli Tony Pulis sin 100. match som manager for Stoke i Premier League. På de 99 første matchene har han 32 seire, 26 uavgjorte og 41 tap.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg mfkpotter » 01 Feb 2011, 21:15

Wilkinson og Shotton er vel begge skadet for øyeblikket, jeg tipper følgende oppstilling.


Begovic
Wilson Huth Faye Collins
Delap Whitehead Diao Etherington
Carew Jones

Dette er som sagt det jeg tipper, men langt fra det jeg håper. Har ingen tro på Pulis sin approach til denne kampen, og tipper en enkel 3-0 sier til Liverpool.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg O2Stokie » 01 Feb 2011, 21:41

Hehe, ikke vær så negative da, karer!
Liverpool er litt i ubalanse nå, Torres er borte og de har betalt (idiotiske) 300 og noen kronasjer for et lilleputt-spiss i Premier League, selv om Carroll er stor. Og Suarez har aldri spillt i EPL, satser på at han får en: "velkommen til Premier League" opplevelse :)
Nei, sitter her med en god følelse, Stoke troppen er i balanse og Fuller må jo ha fått en boost av all den gode omtalen fra fans.
Tipper vi stiller slik:
Bego
Whitehead, Huth, faye, Collins
Pennant, Delap, Wilson, Etherington
Carew, Jones
Benken: Sorro, Pugh, Higgy, Whelan, Walters, Fuller
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Lilledino » 01 Feb 2011, 21:44

Sier det igjen, Wilko og Collins er tikkende bomber....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 166 gjester