Før Liverpool-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg bjørn123 » 01 Feb 2011, 22:21

pål - lillehammer skrev:Jeg synes også det er synd Tunny gikk men han ville det jo selv så da er det bare å legge det bak seg. Han var vel ikke såååååå god heller selvom han vel var vår mest kreative spiller. Mot Liverpool er jeg vesentlig mer bekymret over forsvaret vårt som kan få det stritt. Det er vel bare Begovic og Huth som holder den klassen vi bør ha. Faye er veldig rusten, Wilko vet man aldri hvordan spiller og Collins er helt ute av form. Vi kommer til å savne Shawcross veldig i denne kampen tror jeg.

Tror ikke savnet av Schawcross kommer til å bli nevneverdig - den mest overvurderte spilleren våres etter min mening. Både Huth og Faye er bedre spillere.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2011, 16:29

Mye tyder på at Suarez starter i denne. Han skal være klar for spill i Liverpool.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Torleif » 02 Feb 2011, 17:50

Hvis Pulis har "baller", så bør han tørre å få noe ut av denne kampen. Liverpool er ustabile nå og selv om det blir ett skikkelig trøkk i starten av kampen, så mener jeg at her er det muligheter. Jeg håper at Carew får muligheten her, enten med Fuller eller Jones. Hvis da vår kjære manager våger å starte med Ethers og Pennant istedenfor den ultradefensive stilen, så ser jeg ikke bort ifra at Liverpool forsvaret får noe å tenke på. Det hadde vært j..... kjekt å tatt skalpen på rødtrøyene fra Beatles byen i deres egen lekestue!!!!!!! ;)
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg jørgen » 02 Feb 2011, 20:10

Jeg håper virkelig Pulis tør å starte med Ethers og Pennant på hver sin kant! Liverpools store svakhet ligger hos backene deres! Er veldig sikker på at Kyrgiakos starter bak ettersom han er deres desidert beste hodespiller, og kan demme opp for Jones/Carew.

Vi trenger flere poeng for å sikre oss en plassering over nedrykksstreken! Kjør på!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Sven-Erik » 02 Feb 2011, 20:23

skal vi noen gang slå Looserpool, så er det i dag! Men da må TP bruke sine offensive fibre i lagoppstillingen! Han slipper seg vel litt løs i sin kamp nr 100 i toppserien vel?
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg bjørn123 » 02 Feb 2011, 20:42

Jeg har en god følelse idag. Vi må satse og spille spillet vårt, som om det er en hjemme kamp, da vinner vi :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg Simen » 02 Feb 2011, 21:14

Morten T. skrev:Mye tyder på at Suarez starter i denne. Han skal være klar for spill i Liverpool.


Han starter på benken i følge skysports

Liverpool: Reina, Kyrgiakos, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Lucas, Aurelio, Gerrard, Meireles, Kuyt
Innbyttere: Gulacsi, Carragher, Poulsen, Shelvey, Suarez, Maxi, Ngog
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg bjørn123 » 02 Feb 2011, 21:42

Diao starter ser jeg - hva f.. er det for noe..??
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 149 gjester