Peter Coates

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Peter Coates

Innlegg Morten T. » 06 Feb 2015, 11:17

Mye positivt er sagt om Stoke City F.C. sin eier de siste årene og jeg synes dette føyer seg pent inn i rekken av hva den mannen har ytret en god stund:
http://www.newindianexpress.com/sport/C ... 655443.ece

Jeg liker Coates. Når man først er så rik som han så liker jeg at han fortsatt vet hvor han kommer fra og at han ser samfunnet som en helhet. Alt for mange rikinger går på usmakelige egotripper og det er ødeleggende, men heldigvis har vi en eier som evner å løfte blikket og observere, vurdere og gi noe tilbake til det samfunnet han selv er en del av.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Coates

Innlegg -Tottal- » 06 Feb 2015, 11:32

Det er nok få eller ingen andre PL klubber som en bedre pengeonkel enn Coates.

Ingen gjeld, ryddig økonomi, og fornuftig/langsiktig satsting på hvordan klubben langsomt og sikkert bygger seg opp i den meget krevende PL.

At han er en ekte SC-supporter bidrar nok også mye til at han vil beholde de gamle verdier i klubben.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Peter Coates

Innlegg mfkpotter » 13 Des 2017, 10:56

Nå har veldig mange Stoke supportere, meg inkludert, advart mot det som nå skjer med klubben. At Mark Hughes fikk fortsette etter det som skjedde i fjor, var en meget svak vurdering av PC. Det som enda verre er, er at han har sittet på gjerdet og sett på det som skjer denne sesongen. Alle med litt peiling på fotball har sett hvilken vei dette går, og det å si at vi ser an noen flere kamper til før vi gjør noe, er den dårligste vurderingen som er gjort på mange mange år.

Når Stoke er under streken etter helgen, så vil det bli vanskeligere å få fatt i en ny manager. Jeg mener at styret med PC i spissen har vist seg meget inkompetente, og har på forholdsvis kort tid kjørt klubben langt ned i gjørma.
De kan i grunn takke seg selv for det som nå skjer, og jeg ser dessverre mørkt på fremtiden. Hvilken god manager ønsker å ta over et lag og en klubb i fritt fall? Jo, jeg kan komme på en mann, og det er den godeste Tony Pulis. Jeg antar at dette er PC sin plan B etter Hughes.

Klubben går inn i en meget avgjørende tid, som mest sannsynlig vil avgjøre om klubben består som vi kjenner den i dag, eller går tilbake til kjelleren i engelsk fotball.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Peter Coates

Innlegg Svein Nilsen » 13 Des 2017, 16:39

Det må vel kalles tjenesteforsømmelse av familien Coates, å se vårt kjære Stoke City på vei mot stupet, uten å foreta seg noe som helst! Under stupet ligger Wankership - dit vil vi ikke! Det er ufattelig at vi, dvs alle supportere, har sett tegninga i snart 2 år - vi blir dårligere og dårligere og nedrykk er veldig reelt, mens de som bestemmer står med lua i handa og gjør ingen verdens ting! De fleste lagene bak oss har en oppadgående formkurve, vår er rett ned! Man kan ikke over tid si at neste kamp er vinn eller forsvinn, vi vil alltid vinne en kamp i fremtiden. Det kan jo ikke være slik at Mark Hughes er på utgående helt til vi vinner en kamp, så er det status quo i noen kamper før det igjen er "de neste kampene er avgjørende for hans fremtid"....så vinner vi en av disse og så er han fredet i noen kamper igjen før det er på han igjen.
Nei Mr. Coates, få den walisiske klovnen ut av Stoke-on-Trent asap, og hent inn en dugulig manager som kan ta oss noen steg fremover!

PS! Vi har hatt noen eventyrlige sesonger i Premier League, mange eventyrlige kamper har vi spilt og vi har oppnådd i overkant mye. Men TENDENSEN i Stoke City har over lang tid, nærmere 2 år, vært alarmerende og det er svært lenge mellom hver gang vi presterer det spillerne og klubben skal være gode for.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Peter Coates

Innlegg Arnulf1 » 14 Des 2017, 00:21

Har snappet opp ett rykte om styremøte i morgen, og Koeman inn. Noen andre som har hørt noe?
Arnulf1
Stokie
 
Innlegg: 5
Registrert: 09 Des 2017, 19:02

Re: Peter Coates

Innlegg mfkpotter » 14 Des 2017, 11:07

Arnulf1 skrev:Har snappet opp ett rykte om styremøte i morgen, og Koeman inn. Noen andre som har hørt noe?


Hadde jo vært spennende å høre om hvor du fikk dette i fra, for jeg har ikke sett noen rykter på at dette kan stemme.
Men jeg mener at Koeman kunne ha vært en av de aktuelle til å ta over roret etter Hughes.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Peter Coates

Innlegg Knut Ole » 17 Des 2017, 13:58

Har ikke fanget opp et eneste rykte på sosiale medier i dag, dagen etter ydmykelse på vårt tidligere fort, om at styre avskjediger mr Hughes. Dessverre !!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Peter Coates

Innlegg mfkpotter » 17 Des 2017, 20:09

Da skriver Martin Spinks i dagens Sentinel, at Mark Hughes leder laget mot WBA. Dette var dråpen for min del, og det viser at PC mangler baller så det holder. Hvor dum går det an å bli, dette viser meg at PC ikke har forandret seg siden 80 tallet. I pressen så sier PC at han ikke helt skjønner alvoret og hvorfor det er så mye negativitet. Etter å sett WBA mot United i dag, så tør jeg påstå at de er mye bedre enn Stoke. Hvis Norsk Tipping er like dumme neste helg som de var i går, så er det mye penger å tjene på oddsen i hvert fall.

Nei PC, du viser i disse tider at du ikke burde lede en klubb i PL. Du kan gjøre som Mike Ashley å selge klubben, fotball har dere ikke greie på.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Peter Coates

Innlegg monken » 17 Des 2017, 20:19

SÅ enig!!!!! mfkpotter:-)
monken
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 103
Registrert: 08 Aug 2011, 13:54
Bosted: Trondheim

Re: Peter Coates

Innlegg Lilledino » 17 Des 2017, 20:58

P Coates er også en figur som ikke..

Virker som om MH også skal lede Stoke mot West Brom.
Dette er ikke bra og slik vi fremstår får vi håpe at vi ikke slipper inn mer enn 3

Har registrert på nett at det flørtes med Tony Pulis også ?

Han kan kanskje redde oss, men ikke ta oss videre. Jeg takker høflig nei til TP og er mer keen på Koemann...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron