FA CUPEN; Vi har en gyllen mulighet til en formidabel cup-run, men da må vi ikke som mange andre PL lag, undervurdere lagene i ligaen! Rochdal er et godt lag nå, bedre enn på mange år! Med så mange "vanskelige" lag ute er det store muligheter for å gå langt denne sesongen. Gleder meg til trekningen rett før kampen i kveld.
LIGAEN; Vi skal møte QPR på hjemmebane, ligaens dårligste bortelag - de har kun tap så langt! Historisk sett er det jo mot oss at klubber bryter negative rekorder! Please, ikke la det skje igjen! Slår vi QPR er plassen reddet og vi kan konsentrere oss om topp 6

OVERGANGSVINDUET; Det lakker og lir mot slutten her også. Det Hughes ikke gjør nå på spillermarkedet, får han ikke gjort før til sommeren. Vi kunne trengt en spiss, en notorisk målscorer. Kanskje en enda bedre sentral midtbanespiller enn de vi har og et hurtigtog på kanten som også har de andre riktige egenskapene.
Jeg fikk vel ikke alt jeg ønsket meg til Jul og får vel ikke det nå heller....... Men drømmen er; Seier mot Rochdale, hjemmekamp i 5.runde mot et lavt rangert lag, solid seier mot QPR og en spennende signering eller to