Viktig uke!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Viktig uke!

Innlegg Svein Nilsen » 26 Jan 2015, 15:48

Vi står nå foran en uhyre viktig uke, det er nå mye skal avgjøres!

FA CUPEN; Vi har en gyllen mulighet til en formidabel cup-run, men da må vi ikke som mange andre PL lag, undervurdere lagene i ligaen! Rochdal er et godt lag nå, bedre enn på mange år! Med så mange "vanskelige" lag ute er det store muligheter for å gå langt denne sesongen. Gleder meg til trekningen rett før kampen i kveld.

LIGAEN; Vi skal møte QPR på hjemmebane, ligaens dårligste bortelag - de har kun tap så langt! Historisk sett er det jo mot oss at klubber bryter negative rekorder! Please, ikke la det skje igjen! Slår vi QPR er plassen reddet og vi kan konsentrere oss om topp 6 8-)

OVERGANGSVINDUET; Det lakker og lir mot slutten her også. Det Hughes ikke gjør nå på spillermarkedet, får han ikke gjort før til sommeren. Vi kunne trengt en spiss, en notorisk målscorer. Kanskje en enda bedre sentral midtbanespiller enn de vi har og et hurtigtog på kanten som også har de andre riktige egenskapene.

Jeg fikk vel ikke alt jeg ønsket meg til Jul og får vel ikke det nå heller....... Men drømmen er; Seier mot Rochdale, hjemmekamp i 5.runde mot et lavt rangert lag, solid seier mot QPR og en spennende signering eller to ;)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Viktig uke!

Innlegg JonC » 28 Jan 2015, 09:15

Ghanas seine mål mot Sør-Afrika i går tirsdag, sørget for tidlig exit for Senegal i Afrikamesterskapet. Ikke så gale at det ikke er godt for noe, det betyr at Diouf kan pakke bagen å reise hjem til Stoke. Det er bare 'å få ræven i gear', vi har bruk for alt skyts nå som Bojan ikke skal spille resten av sesongen. 8-).
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Re: Viktig uke!

Innlegg TrondG » 29 Jan 2015, 16:10

Crouch og Whelan har nettopp signert for to år til i klubben! http://www.stokecityfc.com/news/article ... 34299.aspx

Begge har vært svært viktige de siste årene, og har absolutt en rolle å spille i klubben i tiden nå og fremover. Strålende nyheter!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest