Burton - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Burton - Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Aug 2014, 18:22

Det endte 0-0 og det betyr at Stoke fortsatt må vente på sin første seier i treningskampene.
Stoke stilte ikke med en tenkt startellever i denne, jeg vil anslå at 3-4 fra kampen på Pirelli Stadium vil være aktuelle for laget når alvoret starter.
Treningsmatch er treningsmatch og betyr ikke all verden etter mitt syn, så det er ikke akkurat vits å bli bekymra.
Her er laget som Stoke stilte med:

Stoke: Butland, Shotton, Wheeler, Cameron (Watkins,46), Teixeira, Palacios (Shelton,59), Sidwell, Ness, Odemwingie (Alabi,46), Jerome, Shea. Subs: Eve, Ward, Taylor.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Burton - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 03 Aug 2014, 11:45

Artig at den lokale 16-åringen Ollie Shelton fikk prøve seg på dette nivået, spennende!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Aug 2014, 12:29

Svein Nilsen skrev:Artig at den lokale 16-åringen Ollie Shelton fikk prøve seg på dette nivået, spennende!!

Helt enig, Svein :) Jeg mener det er veldig viktig for en klubb som Stoke å jobbe frem unge lokale talenter (men også unge talenter utenfra, som Julien N'Goy) De finnes nok, så kunsten er å finne de og foredle de, slik at de kan utvikles fra unge talenter til fullblods profesjonelle fotballspillere.

Jeg er derfor veldig fornøyd med klubbens satsing på Akademiet, og det tettere samarbeidet som det nå synes å være mellom de som jobber med ungdomen og de som jobber med PL-spillerne.

Jeg tror vi vil ha igjen for det på litt sikt. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Aug 2014, 13:54

Etter hva jeg har forstått så er også eier Coates svært så interessert i å få fram lokale gutter på Stokelaget.
Han bønnfalt jo nærmest Pulis om å bruke Wilkinson og Shotton så mye som mulig, og noen ganger så funderer jeg på om akkurat Coates sin interesse rundt akkurat dette temaet er årsaken til at begge disse spillerne fortsatt er å finne i klubben....?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest