Hvilke spillere vil vi ha?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvilke spillere vil vi ha?

Innlegg gmel » 12 Mai 2014, 15:05

Hvem skal inn, og hvor mye koster de?
Det er vel opplagt at vi trenger en spiss som kan score jevnlig.
Hvem?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Re: Hvilke spillere vil vi ha?

Innlegg geddi » 12 Mai 2014, 15:50

Jeg tenker meg en spiss som er kapabel til å score ihvertfall 15 mål pr sesong om han har et bra lag rundt seg. Det første jeg tenkte var vel å raide nedrykkslagene. Og der fant jeg Rodallega og Campell der jeg særlig tror Campbell kan gjøre en god jobb. Kanskje ikke øverste hylle dette, men det er heller ikke dit vi har råd til å gå. Dukker også helt sikkert opp andre navn etter hvert.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Re: Hvilke spillere vil vi ha?

Innlegg Torstein Norevik » 12 Mai 2014, 18:49

geddi skrev:Jeg tenker meg en spiss som er kapabel til å score ihvertfall 15 mål pr sesong om han har et bra lag rundt seg. Det første jeg tenkte var vel å raide nedrykkslagene. Og der fant jeg Rodallega og Campell der jeg særlig tror Campbell kan gjøre en god jobb. Kanskje ikke øverste hylle dette, men det er heller ikke dit vi har råd til å gå. Dukker også helt sikkert opp andre navn etter hvert.

Enig i at vi trenger en slik spiss, men håper vel vi skal sikte litt høyere enn Campbell og Rodallega. :? Det ryktes for øvrig at Campbell kan være på vei til Hull for skarve 800 000 pund, ettersom det hevdes at han har en klausul i kontrakten som kan åpne for en såpass lav overgangssum.... ;)

http://www.hulldailymail.co.uk/Hull-Cit ... story.html

For egen del tror jeg Bony fra Swansea kunne ha vært en meget god kandidat i så måte. Han har imponert for et relativt middelmådig Swansea-lag, og kunne passe bra inn hos oss. En annen sak er at prisen muligens kan bli i drøyeste laget til at han vil bli aktuell for oss... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest