Se fremover....

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Se fremover....

Innlegg Svein Nilsen » 23 Jan 2011, 13:38

Antar at du mener Parker Knut Ole, ikke Parkin? Jeg tror også alt har sin pris. Se på Villa, de sprengte banken for å få tak i Bent, og han leverer med en gang. En notorisk målscorer er verdt alle penga! Vi har ikke hatt noen siden Peter Thorne og før det Mark Stein. Men, også notoriske goalgettere må ha litt hjelp, og den finnes ikke i Stoke. Så, en sentral midtbanespiller er hva vi må bruke alle pengene våre på. Tenk hva Pennant og Ethers kunne fått utrettet med noen gode pasninger, ikke bare jobbe helt hjem til egen 16-meter og starte raidet derfra. De er jo slitne før de når midtstreken! Jeg så litt på WHU-B'ham kampen i Ligacupen og pasningen fra Parker forut for seiersmålet var genial, jeg har ikke sett slike pasninger i Stoke siden Alan Hudson herjet for godt over 30 år siden.....!
Også kombinasjoner og gode relasjoner på banen mellom spillere er avgjørende. Lawrence og Fuller hadde dette, Lawrence er den eneste spilleren vi har hatt som har klart å spille Fuller god, nå må han gjøre alt selv - noe han tydelig begynner å bli lei av!
PS! Forøvrig imponert over poengbørsen i dagens VG, Collins vår beste mann sammen med Jones og Huth.....fantastisk!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Se fremover....

Innlegg Knut Ole » 23 Jan 2011, 14:02

Antar at du mener Parker Knut Ole, ikke Parkin?

Ojjjjjj, ja det (Parkin) skulle gjort seg :? Setter det på konto'n for bakrus fra i går :cry:
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Se fremover....

Innlegg JonC » 23 Jan 2011, 14:53

PS! Forøvrig imponert over poengbørsen i dagens VG, Collins vår beste mann sammen med Jones og Huth.....fantastisk!

Da får du ratingen til SkySports som trøst:
Stoke City
Asmir Begovic 5
Andy Wilkinson 5
Robert Huth 6
Danny Collins 3
Ryan Shawcross 4
Rory Delap 6
Marc Wilson 5
Matthew Etherington 5
Dean Whitehead 6
Tuncay Sanli 4
Kenwyne Jones 5
Substitutes
Abdoulaye Faye 5
Glenn Whelan 5
John Carew 6

Ellers når man er inne på rettelser i navn: Til det midlertidige kampref. på hjemmesiden: ANDY (ANDREW) JOHNSON, og ikke Adam Johnsen ;)
Parker fra WH er for meg en kanonsignering. Minuset er vel skaderegisteret hans. Kranjcar i Tottenham er visstnok til salgs. Er ikke sikker på om han er den rette, men bør nevnes.
Det nevnes Neville på backplass: Nei takk - hverken eller - med eller uten erfaring, sier jeg.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 177 gjester